Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytin anoppia.

Vierailija
08.05.2019 |

Kävipä niin että vaimo ja anoppini keskustelivat. Vaimo oli vähän kipeän oloinen ja pyöristynyt niin anoppi kyseli raskaudesta. Nuorin lapsi on nyt reilu puol vuotta.
Minä olin siinä kuulolla ja tuumasin että minä en ole yrityksestäni huolimatta saanut vuoteen joten minua ei tarvitse onnitella. No raskaanahan ei ole kukaan mutta anoppi hermoistui olemattomasta seksielämästämme. Tyttärelleen tuli sen jälkeen melkoista ohjeistusta

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä muutnkin kantelet teidän keskinäisestä elämästä vieraille ihmisille, ja käytät vieraita kettuillaksedi vaimolle, niin en ihmettele, miksi et saa.

Vierailija
2/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Vaimo toivottavasti ymmärtää olla antamatta tuollaiselle pellehermannille jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä muutnkin kantelet teidän keskinäisestä elämästä vieraille ihmisille, ja käytät vieraita kettuillaksedi vaimolle, niin en ihmettele, miksi et saa.

Ei ole tullut kanneltua. Eikä meillä anopit ja appiukot ole vieraita, jatkuvasti ollaan yhteyksissä. Vaimon vanhemmat on yleensä kuukaudessa muutaman viikonlopun yötäkin. Asuvat 350 kilsan päässä. Ap

Vierailija
4/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se hyvä merkki jos seksi on loppunut.

Vaikka olenkin nainen niin seksi on mulle tärkeää, mulla on ihan halut ja tarpeet jotka vaatii miestä. Vaikka palstalla on käsitys että nainen ei anna siitä ja siitä syystä mutta minun halut ja tarpeet ei toisen käytöksellä häviä. Jos on huono mies/nainen niin se pitää vaihtaa. Terveen ihmisen omia haluja ei tyydytetä kiukuttelemalla ja pihtaamalla toiselle.

Vierailija
5/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se anopi ohjeistanut enemmänkin sinua eli mars pitämään huolta henkilökohtaiesta hygieniasta, hiukset siisteiksi, CV kuntoon ja työnhakuun. Kyllä siinä menee keneltä tahansa halut, kun äijä röhnöttää päivästä toiseen likaisena sohvalla ja vemputtaa itseään juhlakuntoon.

Vierailija
6/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole teillä ihan se keskinäinen keskustelun paikka miksi halut eivät kohtaa. Ei niitä anopille ääneen räävitä. Kuvottava mies.

Vierailija
7/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinäkin taas niitä miehiä, joiden vaimot pyörittävät 100 prosenttisesti arkea, kun isäntä vaan harrastelee ja hummaa ja ihmettelee ääneen miksei vaimoa enää kiinnosta ? 

Vierailija
8/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö av kestä totuutta? Kyllä minun täytyy kunnioittaa ap:ta kun sanoit ääneen sen mikä teillä on pielessä. Et sinä syyttänyt tai haukkunut, nostit vain kissan pöydälle. Vuosi on pitkä aika. Eipä tarvitse sukulaisten ihmetellä miksi kävit vieraissa tai erositte tms. jos tuo tilanne jatkuu. Jos on lapsi niin sitä seksiä on harrastettu, mihinkä se nyt sitten on loppunut. Ei ainakaan sinun yritykseen eli sitten se on vaimon äitiyteen loppunut.

Vierailija
9/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se anopi ohjeistanut enemmänkin sinua eli mars pitämään huolta henkilökohtaiesta hygieniasta, hiukset siisteiksi, CV kuntoon ja työnhakuun. Kyllä siinä menee keneltä tahansa halut, kun äijä röhnöttää päivästä toiseen likaisena sohvalla ja vemputtaa itseään juhlakuntoon.

Niin. CV kuntoon, tai ei lohkea!

Vierailija
10/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa anoppi oli minun puolella. Enemmän hän minua pitää tekevänä miehenä kuin poikaansa tai miestään. Multa yleensä kysytään ohjeita tai pyydetään tekemään mitä tulee autoihin, talon, kesämökin tai pihan hoitoon.

Omasta cv stä sen verran jotta työllistän kymmenen muuta tyyppiä ja tienaan vajaa 200000 tonnia vuoteen.

Vierailija
11/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö av kestä totuutta? Kyllä minun täytyy kunnioittaa ap:ta kun sanoit ääneen sen mikä teillä on pielessä. Et sinä syyttänyt tai haukkunut, nostit vain kissan pöydälle. Vuosi on pitkä aika. Eipä tarvitse sukulaisten ihmetellä miksi kävit vieraissa tai erositte tms. jos tuo tilanne jatkuu. Jos on lapsi niin sitä seksiä on harrastettu, mihinkä se nyt sitten on loppunut. Ei ainakaan sinun yritykseen eli sitten se on vaimon äitiyteen loppunut.

Kiitos. Ketään en ole kummemmin syytellyt tai haukkunut, olen vain todennut että ei ole seksiä. Ap

Vierailija
12/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, että sinä ja muutkin vastaajat vaikutatte ohittavan täysin sen faktan, että ap:lla ja vaimollaan on puolivuotias vauva.

Vierailija
13/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa vahvasti provolta, esim. tuo että appivanhemmat jatkuvasti yötä teillä vaikka asuvat niin kaukana :D 

Vierailija
14/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, että sinä ja muutkin vastaajat vaikutatte ohittavan täysin sen faktan, että ap:lla ja vaimollaan on puolivuotias vauva.

Tämä! Aloittaja ei ole sen kummemmin syytellyt ketään ja ilmeisen hyvissä väleissä appivanhempiin. Suorastaan ihailtavaa.

Koko palstasta heijastuu ihan ääretön viha ja katkeruus miehiä kohtaan.

Vierailija
15/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi että mieheni puhuu seksielämästämme minun vanhemmilleni. En usko että olen tämän toiveeni kanssa kovin yksin.

Vierailija
16/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin nainen niin seksi on mulle tärkeää, mulla on ihan halut ja tarpeet jotka vaatii miestä. Vaikka palstalla on käsitys että nainen ei anna siitä ja siitä syystä mutta minun halut ja tarpeet ei toisen käytöksellä häviä. Jos on huono mies/nainen niin se pitää vaihtaa. Terveen ihmisen omia haluja ei tyydytetä kiukuttelemalla ja pihtaamalla toiselle.

Terveen ihmisen omia haluja ei myöskään herätetä sillä, että räävitään seksielämää julkisesti, ja vieläpä naisen äidin kanssa. Sairasta, niin sairasta vallankäyttöä ja nöyryyttämistä. Mun polvet liimautuisi yhteen lopullisesti tuollaisen jälkeen, ja kyllä, pidän seksistä. Fiksun miehen kanssa.

/2

Vierailija
17/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa vahvasti provolta, esim. tuo että appivanhemmat jatkuvasti yötä teillä vaikka asuvat niin kaukana :D 

Melkein joka toinen viikkoloppu käyvät, sen verran matkaa etteivät päiväseltään käy. Meillä iso talo, sauna aitta pihapiirissä Ovat n 60 vuotiaita ja pitävät lapsista.

Vierailija
18/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi että mieheni puhuu seksielämästämme minun vanhemmilleni. En usko että olen tämän toiveeni kanssa kovin yksin.

Minä en haluaisi että puolisoni lopettaa seksielämäämme vuodeksi tai pariksi lapsemme syntymän jälkeen. En usko että olen tämän toiveeni kanssa kovin yksin.

Vierailija
19/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi että puolisoni lopettaa seksielämäämme vuodeksi tai pariksi lapsemme syntymän jälkeen. En usko että olen tämän toiveeni kanssa kovin yksin.

Tokihan sekin on ikävää, tosin ap:n ja hänen vaimonsa lapsi on 6 kuukauden ikäinen. 

Aikuinen mies hoitaa parisuhteen ongelmat siinä parisuhteessa, eikä vikise asioista kylillä ja nolaa vaimoaan.

/2

Vierailija
20/35 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveen ihmisen omia haluja ei myöskään herätetä sillä, että räävitään seksielämää julkisesti, ja vieläpä naisen äidin kanssa. Sairasta, niin sairasta vallankäyttöä ja nöyryyttämistä. Mun polvet liimautuisi yhteen lopullisesti tuollaisen jälkeen, ja kyllä, pidän seksistä. Fiksun miehen kanssa.

/2

Raivotar. Mies vain sanoi ettei häntä tarvitse onnitella vauva-uutisten johdosta kun ei ole seksiäkään ollut vuoteen. Minusta nasevasti sanottu ja oikeassa kohtaa. Niin raivotar ja moni muu harpyija käyttää sanoja rääpiä, sairasta, vallankäyttöä ja nöyryyttämistä. Eipä se pihtaaminenkaan hyve ole.

Nyt tuli nähdyksi tiettyjen naisten suhteettomuus asioihin ja kyky olla asettumatta jomman kumman sukupuolen puolelle automaattisesti, suorastaan parjattu miesviha. Hyvä aloitus ap, kiitos! Olen nainen ja yksioikoisuus on minusta epämiellyttävä asenne.