Kusettaako Lidl tahallaan kaikkia tomaatin hinnassa?!
Olen ostanut Lidlistä aina edullisempia terttutomaatteja kalliimpien kotimaisten sijasta. Nyt vasta hoksasin, että kassat ovat aina ottaneet minulta tomaateista kalliimman hinnan. Viimeiset kolme kertaa olen joutunut kassalla korjaamaan hinnan oikeaksi. Tänään ostin vain kolme tomaattia ja niistäkin sain 50 senttiä hyvitystä. Lidl on siis varastanut minulta kymmeniä euroja muutaman viime vuoden aikana. Vituttaa! Minne kannattaa tehdä reklamaatio asiasta?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi käsittää kuka kehtaa maksamisen jälkeen vielä palata kassalle valittamaan väärin veloitetusta tuotteesta.
Ei tulisi mieleen antaa rahaa joka ei niille kuulu ,se on pois minulta.Ihan yksinkertaista.
Nuo tomaatit on kyllä yksi päänvaiva. Useimmiten kysyn asiakkaalta olivatko tomaatit kotimaisia, mutta sekin alkaa ottaa aivoon kun toistelee samaa kysymystä sen kahdeksan tuntia päivässä jokaisen tomaattirykelmän kohdalla. Tekee mieli halata asiakkaita jotka joko jättävät terttutomaatteihin kannan/oksan kiinni, tai mainitsevat oma-aloitteisesti asiasta kassalla. ''tomaatit ovat sitten suomalaisia''.
Monet asiakkaat myös silminnähden turhautuvat kysymyksestä mitä tomaatteja, jolloin saa hämmentyneen porautuvan katseen ja ryöpytystä että ''NO EN MINÄ NYT KATTONU MITÄ TOMAATTEJA! SIITÄ NE OTIN! KAI SINÄ NYT KASSANA TIEDÄT!'' sitten täytyy kysellä jatkokysymyksiä esim. että no irrottelitko niitä vihreistä oksista. Voi hitt***olainen kun vaan ois meilläkin tarrat käytössä tai jokin selkeä merkki noille helposti sekaantuville tuotteille.
T. lidlin kassa
Kyllä, eilen ostin kotimaisia tomaatteja kahteen pussiin niin toinen oli tarjoushintainen toinen ei! Samasta laatikosta poimin ne mutta toisessa olivat isommat tomaatit se näköjään sekoitti kassan pään!? Olisi jälleen pitänyt tarkastaa lasku kunnolla! Ei ollut eka kerta kun hinta EI täsmää, näinä kalliina hinna aikoina en halua maksaa yhtään ylinääräistä. Ja hei nyt ei ole kyse terttutomaateista näille näsästelijöille tiedoksi!!!
Olen huomannut samaa. Nykyään jätän osaan tomaateista vihreää vartta niin ilmiö loppui. Terttutomaatti lajikkeena on erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Kampin Lidlissä kannattaa katsoa kassakuitti onko joku tuote veloitettu 2 kertaa.
Siellä ei myöskään aina oteta tarjoushintaa tuotteissa, appit eivät toimi ja ainut paikka, jossa käteisestä on saanut liian vähän takaisin. Siellä on myös valkoisia kohtaan rasistisia tummia asiakkaita sekä tietty myyjäkin.
Mikset tarkista kuittia heti kassalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä kalliimman hinnan?
Närpiöläinen keinovalossa kasvatettu "pakkastomaatti" on kalliimpi kuin espanjalainen terttutomaatti.
Ja espanjalainen terttutomaatti maistuu oikeasti tomaatille.
Ei maistu tähän aikaan vuodesta
Ainoat tomaatit mitä Lidlistä kannattaa ostaa ovat ne luultavasti hollantilaiset muovirasiassa olevat pienet terttutomaatit, ja silloinkin vain kun ovat niitä luumun- tai päärynänmuotoisia, ei pyöreitä.
Esim lidlin mehut on lantrattuja vedellä.
Teillä ei sitten puhekyky toimi kassalla, jotta sanoisitte asian kassalle siinä ennen viivakoodin vetoa? Mä ainakin uskallan puhua.
Oisko lidlin asiakaspalautukseen? (vastaus viimeiseen kysymykseen)
Asenna lidl+ sovellus . Siellä voit lähettää sähköpostia ja antaa palautetta ja kertoa missä lidlissä olet asioinut. Minäkin ostan aina terttutomaatteja mutta kerron sen kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä joku sopiva laituri tai niemenkärki ja mennä sinne tekemään kovaääninen reklamaatio kohti avointa vesialuetta.
Jatka kunnes helpottaa ja toista tarvittaessa.
Ei saata_a, mun mökki on vastarannalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muille käynyt samoin?
Ei, koska jätän terttutomaatteihin aina pienen pätkän terttua. Ei huvita hakea hyvitystä ja odotella sitten minuuttitolkulla mm. kuulutusta "esimiestä pyydetään kassalle" ja esimiehen laahustamista kassalle, jotta voidaan antaa se parinkymmenen sentin hyvitys.
"Ei, koska jätän terttutomaatteihin aina pienen pätkän terttua."
Tämä auttaa tomaatin tunnistamisessa, mutta aloituksessa ilmeisesti oli ajatus, että ottavat TAHALLAAN isomman summan.
Siinä ei pätkät terttua/pirkkoa auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska jätän terttutomaatteihin aina pienen pätkän terttua. Ei huvita hakea hyvitystä ja odotella sitten minuuttitolkulla mm. kuulutusta "esimiestä pyydetään kassalle" ja esimiehen laahustamista kassalle, jotta voidaan antaa se parinkymmenen sentin hyvitys.
"Ei, koska jätän terttutomaatteihin aina pienen pätkän terttua."
Tämä auttaa tomaatin tunnistamisessa, mutta aloituksessa ilmeisesti oli ajatus, että ottavat TAHALLAAN isomman summan.
Siinä ei pätkät terttua/pirkkoa auta.
Näin minäkin ymmärsin että tahallisuudesta olisi kyse. Ei kai myyjä aina onnistu väärin tulkitsemaan mikä tomaatti kyseessä ja vielä vuosien ajan. Ja vieläpä aina niin päin että kassaan tule se kalliimpi hinta eikä helvempi.
Kuten AP aloituksessa kertoo:
"Lidl on siis varastanut minulta kymmeniä euroja muutaman viime vuoden aikana. Vituttaa!..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä kalliimman hinnan?
Närpiöläinen keinovalossa kasvatettu "pakkastomaatti" on kalliimpi kuin espanjalainen terttutomaatti.
Tampereen keskustassa ne terttutomaatit on hollantilaisia. Ja ne myös veloittaa ne oikein, ainakin multa, aina. Mutta mua ei kiinnostakaan kiskoa niitä vihreitä osia irti joten sokeinkin kassatäti näkee että ne on terttutomaatteja. Olen aina ihmetellyt kuka hullu niin tekee. Nyt sitten tiedän ketkä niin tekee: av mammat.
By the way: entisaikaan aina valitettiin että ulkolaiset tomaatit ei maistu miltään ja suomalaiset tomaatit on hyviä mutta kalliita. Mun mielestä Lidlissä kyllä on päinvastoin eli suomalaiset tomaatit ei maistu miltään ja hollantilaiset terttutomaatit on hyviä.
Tämä! Jos revit terttuja irti niin jätä edes vähän että kassa näkee että on terttutomaatteja.
Älä nypi niitä vihreitä varsia pois, vai mistä luulet kassan tunnistavan, jos nypit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten näköjään ymmärtänyt yhtään mistä aloituksessa oli kyse.
Eikö tuossa jo otsikossa puhuttu tahallisuudesta!
Ajattelit, että tomaatin terttu auttaa tunnistamisessa, mutta ei kyse ole siitä, että kassa ei tunnistaisi mikä tomaatti kyseessä vaan siitä, että ottavatko tahallaan isomman hinnan.
Otsikossa jo lukee: Kusettaako Lidl TAHALLAAN kaikkia tomaatin hinnassa?!
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi käsittää kuka kehtaa maksamisen jälkeen vielä palata kassalle valittamaan väärin veloitetusta tuotteesta.
Eikö se häpeä ole virheen tehneellä myyjällä eikä vahingossa/tahallaan kusetetulla.
En osta terttutomaattia ja katson aina kuitin. Käyn hyvin vähän lidlissä.