Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa biseksuaalisuus!

Vierailija
07.05.2019 |

Ei muuten, mutta tuntuu, että elämä voi olla niin erilaista, riippuen siitä onko miehen vai naisen kanssa. Jos olen miehen kanssa, suhde on normaali heterosuhde, ja sulautuu yhteiskuntaan hyvin. Jos olen naisen kanssa, kyseeseen tulee kaikki härdelli avioliiton ja lapsien suhteen. Onko kellään muulla tällaista ahdistusta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on ihan sama ahdistus. Ei oo helppoa tää.

Vierailija
2/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miulla on ihan sama ahdistus. Ei oo helppoa tää.

Ei tosiaan :/ 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt tätä, elämä on niin erilaista samaa sukupuolta olevan tai eri sukupuolta olevan kanssa.

Vierailija
4/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ahdista ollenkaan tuollaiset asiat koska olen yhdessä rakastamani ihmisen kanssa.

Vierailija
5/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni tämä ei ahdista. Menen sen mukana mitä elämä tuo tullessaan. Nyt on kolmas vuosi menossa heterosuhteessa, syksyllä ollaan muuttamassa yhteen. En halua tai jaksa välittää niin paljon että kokisin ahdistusta seksuaalisuudestani

Vierailija
6/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ahdista ollenkaan tuollaiset asiat koska olen yhdessä rakastamani ihmisen kanssa.

Eikö ulkopuolelta tulevat paineetkaan ahdista?

Vierailija
7/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa vähän. Olen rakastunut mieheen, mutta välillä tekisi mieli naistakin.

Vierailija
8/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on kuitenkin parempi kuin homolla, jolla vaihtoehtoja ei ole niin paljoa. t. kokemusta on

Vierailija
9/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä paineet? En ole kokenut mitään paineita joten ei ahdista.

Vierailija
10/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on ihan sun oma valinta missä olet onnellisin. Ja kehen rakastut..mun lapsuudenystävä pamautti seurustelusuhteeseeen naisen kanssa (tämäkin siis nainen) kolmenkymmenen vuoden jälkeen kun luulin että nainen on täysi hetero..nyt heillä on 2 koiraa ja marsuja joku 5. Älä välitä mitä muut sanovat..kai lapsikin on hommattavissa jonkun hedelmöityshoito-klinikan avulla tms.mitä naisparit voivat sitten keksiä.

Vierailija
11/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä biseksuaalina voisin mielelläni olla polyamorinen. Joskus naista, ja toisinaan miestä.

Vierailija
12/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se on ihan sun oma valinta missä olet onnellisin. Ja kehen rakastut..mun lapsuudenystävä pamautti seurustelusuhteeseeen naisen kanssa (tämäkin siis nainen) kolmenkymmenen vuoden jälkeen kun luulin että nainen on täysi hetero..nyt heillä on 2 koiraa ja marsuja joku 5. Älä välitä mitä muut sanovat..kai lapsikin on hommattavissa jonkun hedelmöityshoito-klinikan avulla tms.mitä naisparit voivat sitten keksiä.

Kuulostaa kivalta noinkin, ehkä tottuisin tuollaiseen :) -ap

Vierailija
13/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä biseksuaalina voisin mielelläni olla polyamorinen. Joskus naista, ja toisinaan miestä.

Ei kai polyamorisuus tarkoita tuota, vai olenko käsittänyt väärin?

Vierailija
14/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva sinulle, että olet saanut elää suvaitsevaisessa ympäristössä.

Vierailija
15/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita. Mutta minulle houkutus on omasta mielestäni suurempi kuin heterolle. Tosin jos olisin kunnolla rakastunut, riittäisi yksikin ihminen, voinn hyvin olla yksiavioinen.

Vierailija
16/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita. Mutta minulle houkutus on omasta mielestäni suurempi kuin heterolle. Tosin jos olisin kunnolla rakastunut, riittäisi yksikin ihminen, voinn hyvin olla yksiavioinen.

Ok, kiitos selvennyksestä. :)

Vierailija
17/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja suhteessa miehen kanssa, että eipä sitä paljon ulkopuoliset pääse kommentoimaan. Tuttavapiiri on kyllä suvaitsevainen, tietenkin.

Vierailija
18/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis eikö teitä hämmennä tuo ristiriita? olet oma itsesi, mutta riippuen rakastetustasi, elämäsi on  täysin erilaista, ei vain lähipiirin, vaan yhteiskunnan näkökulmasta. -ap

Vierailija
19/19 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja suhteessa miehen kanssa, että eipä sitä paljon ulkopuoliset pääse kommentoimaan. Tuttavapiiri on kyllä suvaitsevainen, tietenkin.

No jos olisit naisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi