En uskalla katsoa labratuloksia Omakannasta
Lääkäriaika on loppuviikosta. Miten selvitä jännityksestä?
Kommentit (129)
Lääkärikäynnit on oikeastaan aina pelottavia ja jännittäviä etukäteen, mutta hyvin ne kuitenkin sujuvat. :) Muista, että lääkäri on kokenut eikä tilanteesi varmasti ole pahimmasta päästä. Eivätkä he sinua tuomitse, vaan haluavat potilaan parasta.
Lisäksi monesti kaikki uusi jännittää alussa, varsinkin jos menee tuntemattomalle lääkärille. Hyvin se kuitenkin sujuu loppujen lopuksi.
Ajattele näin päin: sinulle kokemus on hyvin ainutlaatuinen, koska koet sen ehkä korkeintaan pari kertaa vuodessa. Lääkärille se on kuitenkin arkipäivää. Tsemppiä!
Edelliset ovat ihan oikeassa. Lisäksi kannattaa tietoisesti muistuttaa itselleen, että lääkäritkin ovat ihan tavallisia ihmisiä. Tämäkin voi usein auttaa pelon voittamisessa. :)
Suomalainen terveydenhuolto on maailman parasta, muista se!
Vierailija kirjoitti:
Onko väitteelle tukea?
Rohkeasti vain katsomaan! :) Hyvä siitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mä joudun aika ajoin katsomaan syövän merkkiaineen tuloksia omakannasta. Se siis kertoo syövän uusiutumisesta, jos on kohonnut.
Arvatkaa vaan miten sydän hakkaa joka kerta...
Huh, mikä tarina :(
Vierailija kirjoitti:
Itse odottaisin lääkäriaikaan asti. Ammattilaisena hän osaa tulkita tulokset, oma googlettelusi toisi vain turhaa huolta. :) Todennäköisesti asiat ovat pääpiirteittäin OK, jos olosikin on hyvä.
Olo ei kyllä aina kerro todellisesta tilanteesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse odottaisin lääkäriaikaan asti. Ammattilaisena hän osaa tulkita tulokset, oma googlettelusi toisi vain turhaa huolta. :) Todennäköisesti asiat ovat pääpiirteittäin OK, jos olosikin on hyvä.
Olo ei kyllä aina kerro todellisesta tilanteesta...
Kyllä se usein korreloi sen kanssa aika hyvin. Toki esim. sairauden alkuvaihe ei välttämättä aina siitä näy, mutta myyten kyllä.
Kysy asiantuntijan mielipidettä. Palstalta luotettavaa tietoa voi olla vaikea löytää...
Täältä peesi asiantuntijan arviolle.
Hoitohenkilökunta on asiallista, eivät he sinulle irvaile.
Tuetaan sua täällä etänä :D