En uskalla katsoa labratuloksia Omakannasta
Lääkäriaika on loppuviikosta. Miten selvitä jännityksestä?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt sinne vaan niin ei tarvi jännittää. Eikö ne tullut sulle tekstarina?
Ei, tuli vain sähköposti, jossa kerrottiin tulosten valmistuneen. Kiitos kannustuksesta, en tiedä olisiko mielenrauhan kannalta kuitenkin parempi odottaa kuin itse tulkita tuloksia.
Mä en voisi olla katsomatta heti. Parhaimmassa tapauksessahan - en tiedä, mistä todennäköisyyksistä kohdallasi puhutaan - sinun ei tarvitse sen jälkeen enää stressata, jos kaikki näyttääkin olevan kunnossa.
Totta tuokin. Mistään tietystä epäilystä ei onneksi ole kyse, mutta 1. tyypin diabeetikkona krea-tulos pelottaa, samoin silmänpohjakuvauksen lausunto, joka myös näkyisi Kannassa. :/ Varsinkin jos tuo krea olisi vain hieman koholla, en tiedä kuinka paljon tulisi huolestua ja saattaisin stressata vain enemmän. Muutenkin ylipainoa on sen verran, että elimistö ei taida olla ihan kunnossa.
Mulla oli sama homma, luojan kiitos veriarvot olivat normaalit paitsi S-ferrit vähän alhaalla. Pelkäsin että mulla on syöpä sen kamalan väsymyksen takia...
Mä joudun aika ajoin katsomaan syövän merkkiaineen tuloksia omakannasta. Se siis kertoo syövän uusiutumisesta, jos on kohonnut.
Arvatkaa vaan miten sydän hakkaa joka kerta...
Vierailija kirjoitti:
Mä joudun aika ajoin katsomaan syövän merkkiaineen tuloksia omakannasta. Se siis kertoo syövän uusiutumisesta, jos on kohonnut.
Arvatkaa vaan miten sydän hakkaa joka kerta...
Huhhuh, onneksi itselläni ei ole aivan noin vakavasta kyse, vaikka jännittääkin – loppujen lopuksi diabeteksenkin liitännäissairauksien etenemistä voidaan hidastaa, kun ne havaitaan ajoissa. ap
Äkkiä katsomaan, niin saamme spekuloida!
Nyt äkkiä katsomaan, ennen kuin palsta sulkeutuu!
Vierailija kirjoitti:
Nyt äkkiä katsomaan, ennen kuin palsta sulkeutuu!
P.S. Muista ilmoittaa meille.
Hallooota ap, palsta sulkeutuu aivan pian!!!
Minulla samanlaisia kokemuksia, kyllä se vielä siitä! Kenellekään ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa.
Tsemppiä ap!! Älä hätäile, ylipanostakin voi päästä eroon. t. kokemusta on Kevättä kohti
Itse odottaisin lääkäriaikaan asti. Ammattilaisena hän osaa tulkita tulokset, oma googlettelusi toisi vain turhaa huolta. :) Todennäköisesti asiat ovat pääpiirteittäin OK, jos olosikin on hyvä.
Mene nyt sinne vaan niin ei tarvi jännittää. Eikö ne tullut sulle tekstarina?