Missä ysäribiisissä jankataan koko ajan ”juustopaale, juustopaale...”
Joo ei varmasti oikeasti mene noin, mutta olin todella nuori kun tuota kuului joka paikassa ja kuulin sen aina noin. Tuleeko kenellekään mieleen mitään mikä muistuttaisi edes etäisesti tuota?
Kommentit (263)
Oon yrittänyt tunkea juustopaalia väkisin vähän jokaiseen ysärihittiin, mut en ole keksinyt, mikä tää vois olla. 😥
Jumalauta AP, mulla olis ollut muutakin ajateltavaa tänä iltana! Nyt etit sen biisin ja postaat sen tähän! JUUSTOPAALE!
Suokaa anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta tämän mysteerin olisi parasta selvitä ennen klo 23 tai en perkəle pysty nukkumaan!
Pakko olla joku missä sanotaan ”use your body” tai ”used to party”.
Tuli ketjusta ainoastaan mieleen "ne vei mun saaanomalehden"
Army of lovers- israel
Vielä 20 minuuttia aikaa tai menetämme yöunet. :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla joku missä sanotaan ”use your body” tai ”used to party”.
Voisiko olla "We Used To Party"?
Miettikää jos ap ei enää koskaan palaa keskusteluun. Tässä on muutenkin jo lähellä, että pitää varata aika kallonkutistajalle. Ja minkä tähden? JUUSTOPAALE!!!
Miettikää jos kalevauva tekee tästä biisin Juustopaale. Emme ole osallistuneet ainoastaan sanoitukseen vaan myös sävellykseen!
Vierailija kirjoitti:
Painottuuko ap se jotenkin näin:
Ti di dii di
Ti di dii di
Ti di dii di
Ti di dii diEli:
Juus to paa li
Juus to paa li
Juus to paa li
Juus to paa li
Ei tietenkään voinut kertoa minkälaisesta musiikista kyse? Nopea vai hidas biisi? Laulaako mies vai nainen? 🙄
Näin vähillä tiedoilla veikkaan Madonnan This used to be my playground.
AP, ET VOI HYLJÄTÄ MEITÄ. Palaa huomenna juustopaalen kanssa!
Aika epätoivosta, mutta Coco Jambo?
Onko mitään ysärihittiä, jossa lauletaan "unstoppable"?
Backstreet Boysin Everybody painottuu samoin, mutta ei kuulosta juustopaalelta...
Vaivaa hitokseen :/