Missä ysäribiisissä jankataan koko ajan ”juustopaale, juustopaale...”
Joo ei varmasti oikeasti mene noin, mutta olin todella nuori kun tuota kuului joka paikassa ja kuulin sen aina noin. Tuleeko kenellekään mieleen mitään mikä muistuttaisi edes etäisesti tuota?
Kommentit (263)
😂 ihan paras kysymys. Oliko joku disko biisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ois joku Jennifer Lopezin biisi? Sain melkein jo rytmistä kiinni :D Nyt oon taaperon kaa päikyillä niin ei pysty lähter ettii Youtubesta, mut jos ei tällä välin tuu oikeaa arvausta niin täytyy päikkyjen jlk alkaa Youtubesta kuuntelee kyseisen naisen biisejä.
Ei varmasti oo Lopezin. Ei oo sen tyylinen, vaan jotenkin ehkä rokimpi.
ApShania Twain? Sheryl Crow?
Voi taivas. Minä olen aina luullut että nämä ovat sama henkilö
Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelee 90-luvun biisejä tulee väkisinkin eurodance- ja pop-kappaleita mieleen, mutta saattaa olla muutakin genreä. Tuli mieleen, että voisikohan olla Laura Pausinin Una stora chevale? Jos nyt noin kirjoitettiinkaan.
Taitaa tosin mennä 2000-luvun alkuun. Soi kyllä tuolloin ahkeraan radiossa.
Una storia che vale
ei kyllä juustoa ..
Juusto on selvinnut jo (oli Waldo's Peoplen Move your body)
Mies väittää että on joululaulu missä lauletaan "ostan apinan, ostan apinan, ostan apinan ja toisen apinan" Siis lapsena kuullut näin 😂😂 Kertokaa mikä ihme se voi olla.
vierailijaoonvaan666 kirjoitti:
oli kyllä parasta hupia aikoihin. nyt ketjua misheard-lyrics meiningillä? oisko? :-D
...linkkiä alle, jos joku jo aloitti?
Näistä on tehty parikin kirjaa. Toisen nimi on Villejä rubiineja, toista en muista.
(Tuolta peräisin on Neljän ruuhka -kappaleesta väärin kuultu "kuljen ja r*nkkaan, katselen...", tämä nauratti kyllä ihan sikana.)
Vierailija kirjoitti:
vierailijaoonvaan666 kirjoitti:
oli kyllä parasta hupia aikoihin. nyt ketjua misheard-lyrics meiningillä? oisko? :-D
...linkkiä alle, jos joku jo aloitti?
Näistä on tehty parikin kirjaa. Toisen nimi on Villejä rubiineja, toista en muista.
(Tuolta peräisin on Neljän ruuhka -kappaleesta väärin kuultu "kuljen ja r*nkkaan, katselen...", tämä nauratti kyllä ihan sikana.)
Mutta se kuulostaa ihan siltä! 😂
Naisen laulamana kertosäkeessä "hasapiippu vei"
Samuli Edelman in kappaleessa (Sinä olet) Aurinko taustakuoro laulaa ihan selvästi: "Ihana pano!"
Chimo Bayo
Mee Kustavii
Tule meille kusttaan meille
Vierailija kirjoitti:
Samuli Edelman in kappaleessa (Sinä olet) Aurinko taustakuoro laulaa ihan selvästi: "Ihana pano!"
IHANA PANO! dy-dy-dy-dyddyy-dy-dy-dyddy-dy!
Daft Punkin biisissä Get Lucky lauletaan ihan selvästi "We rob a Mexican monkey" 😂
Tosi ikävää Waldon dissaamista tässä ketjussa. Waldo teki ison kasan hyviä biisejä, joita tanssittiin ja fiilisteltiin aivan täysillä. Täydellisiä bilebiisejä 90-luvulla, minun makuun vieläkin. Waldo on lahjakkuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IHANA PANO! dy-dy-dy-dyddyy-dy-dy-dyddy-dy!
Olette ymmärtäneet aivan oikein!
Nimittäin tuosta kahden ihmisen välisestä kauniista asiasta siinä lauletaankin. Kuunnelkaa laulu ihan alusta loppuun :)
Vierailija kirjoitti:
Mies väittää että on joululaulu missä lauletaan "ostan apinan, ostan apinan, ostan apinan ja toisen apinan" Siis lapsena kuullut näin 😂😂 Kertokaa mikä ihme se voi olla.
Onko kyseessä suomenkielinen laulu vai voiko se olla vaikka ranskalainen?
Eihän se waldon biisi ollut sinne päinkään.. Miten joku voi kuulla sen noin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se waldon biisi ollut sinne päinkään.. Miten joku voi kuulla sen noin väärin?
Muuvjuupaadi
Juustuupaali
Ei ne nyt niin kaukana toisistaan ole.
Paardit ovat parhaat.
Sen yhden yläastepissiksen kotivideo.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan, mutta rupes soimaan päässä:
"Ja mä poltan tupakan ja sitten toisen tupakan
Ja sitten mietin; josko soittaisin jollekin
Ei kukaan soita minulle, soittaisinko sinulle
Kun et kuitenkaan pääsisi tulemaan
Ja makaan selälläni, minun kelloni raksuttaa
Pikkuhiljaa naksuttaa"
😂 ihan paras kysymys. Oliko joku disko biisi?