Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni meni minun kanssa naimisiin, kun kerran kaikki muu on minua tärkeämpää?

Vierailija
07.05.2019 |

Olen yrittänyt saada tähän vastausta häneltä mutta en ole saanut.

Kun yritän puhua asiasta mies sulkeutuu ja aistin vihaa. Voiko tää olla totta?

Terapeutti ei auttanut meitä yhtään. Miehen täytyy selvittää omat ongelmansa ennenkuin lähden uudelleen mukaan pariterapiaan. Miehen täytyy saada päänsä kasaan, että saamme jotain irti pariterapiasta.

Sitten mies itkee, että on väärin uhata erolla aina kun tulee joku ongelma. Mutta hän ei edes tajua miten isoja meidän ongelmat ovat.

Tää ei ole se mies joksi häntä luulin.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

äo < 50

Vierailija
42/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä menit hänen kanssaan naimisiin ?

Tullaksesi palvotuksi 24/7 ?

Mitä sinä annat miehellesi muuta kuin erouhkailuja ja kitinää ?

Läheisyyttä, romantiikkaa ja palvoisin häntä jos hän vaan suostuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota vappuhommaa. Ei mulle mene jakeluun miten se fiilis menee pilalle, jos ensin tapaa muita ihmisiä ja sitten menee kahdestaan syömään. Ei kai ne sinne mukaan ollut tulossa?

Onko teillä muuten lapsia?

Vierailija
44/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroa. Miehen vuoksi

Vierailija
45/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tässä se, jota on loukattu ja loukataan jatkuvasti.

Mies ei aseta minua etusijalle. Jopa äiti ja koira menee mun ohi. Ja työ ja kaverit.

Kamala viha kun en halunnut ottaa koiraa meille. Tietty ajattelin, että koira lähtee sitten kun muehellä on minut.

Tämä on niin naurettavaa.

Sä tässä oot naurettava...

Vierailija
46/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tärkeää olla yhdessä mieheni kanssa koko ajan ja tehdä yhdessä kivoja ja romanttisia asioita, jotka vahvistaa meidän parisuhdetta.

Minusta olisi ihan kauheeta olla suhteessa, jossa työt ja harrastukset on erikseen ja ainoa yhteinen juttu olisi 30min hikistä seksiä ennen nukkumaanmenoa.

Minun täytyy saada olla minun mieheni kanssa romanttisella tasolla jossa vaalimme meidän liittoa ja suhdetta.

Kannattaa varmistaa seuraavalla kerralla ennen alttaria, että mies näkee avioliiton samalla tavalla kuin sinä. Voi olla pikkasen vaikea löytää suostuvaa uhria. 

Vierailija
47/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen sitten luovuttava sukulaisistaan ja tuttavistaan koska olette yhdessä? Edes äitienpäivänä ei saa mennä äitiään tervehtimään... Ja ennen teidän vappulounasta on kiellettyä tavata ketään. Miksi? Sun on pakko olla provo tai sitten olet neuroottinen.

Vierailija
48/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tärkeää olla yhdessä mieheni kanssa koko ajan ja tehdä yhdessä kivoja ja romanttisia asioita, jotka vahvistaa meidän parisuhdetta.

Minusta olisi ihan kauheeta olla suhteessa, jossa työt ja harrastukset on erikseen ja ainoa yhteinen juttu olisi 30min hikistä seksiä ennen nukkumaanmenoa.

Minun täytyy saada olla minun mieheni kanssa romanttisella tasolla jossa vaalimme meidän liittoa ja suhdetta.

Eihän tuollaista roikkujaa kukaan kestäisi. Toivottavasti tämä on vain trolli. Aika kamalaa, jos pitää töistä tulla aina vaan kotiin puolison luo, siksi että puoliso on läheisriippuvainen. Hanki elämä. Suhteelle on sitä paitsi yleensä hyväksi se, että molemmilla on omiakin kodin ulkopuolelle suuntautuvia harrastuksia. Ei ole tervettä vaatia toista olemaan jatkuvasti siellä missä sinäkin olet. Voit tehdä kivoja asioita myös kavereiden kanssa, jos tarvitset seuraa. Jos olet jatkuvasti valittanut miehelle ja vaatinut häntä olemaan kanssasi, ei ole mikään ihme että kaikki muut asiat kiinnostavat häntä enemmän kuin sinun seurasi.

Vierailija
49/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa todella raskaalta ja lapselliselta henkilöltä.

Minkä ikäinen olet, jos saa kysyä.

Vierailija
50/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava ukko. Tosimies puhuu asiasta kuin asiasta eikä ala mököttää vaikeiden aiheiden edessä.

Vierailija
51/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies yhtäkkiä jättäisikin kaikki muut kontaktinsa ja alkaisi vaatia yhdessäoloa 24/7 niin taitaisit tyttöparka juosta karkuun parin viikon jälkeen.

Järkätkää niitä romanttisia hetkiä muun elämän yhteyteen. Ei voi kokonaan kääntää selkäänsä muulle. Kai tajuat että se on mahdoton vaatimus.

Vierailija
52/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarvitsevat tilaa voidakseen kaivata naista. Naiset tarvitsevat miehen lähelle tunteakseen yhteyden katkeamattomaksi. Terve suhde löytää tasapainon näiden kahden välillä eivätkä toki kaikki ihmiset edes edusta sukupuolensa prototyyppejä.

Ap, tuskin haluaisit reppanaa miestä, joka on täysin ripustautunut sinuun. 

Vierailija
53/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla parannee, vaikka ite oot kanteis valinnut. Vai olisiko itse Kaffebulla asialla?

Vierailija
54/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan toisessa riippuminen ei ole tervettä. Se ei poissulje romantiikkaa jos vappuna käy Kaivarissa ja äitienpäivänä äidin luona( ellet itse ole äiti). Kumpikin puoliso on myös yksilö . Näin kolmenkymmenen avioliittovuoden kokemuksella.

Vierailija
55/55 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla trolli. Kuullostaa ihan 10v pissiksen kirjottamalta. Eihän sen ikänen voi edes olla naimisissa, niin kuin ap väittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi