Miksi mieheni meni minun kanssa naimisiin, kun kerran kaikki muu on minua tärkeämpää?
Olen yrittänyt saada tähän vastausta häneltä mutta en ole saanut.
Kun yritän puhua asiasta mies sulkeutuu ja aistin vihaa. Voiko tää olla totta?
Terapeutti ei auttanut meitä yhtään. Miehen täytyy selvittää omat ongelmansa ennenkuin lähden uudelleen mukaan pariterapiaan. Miehen täytyy saada päänsä kasaan, että saamme jotain irti pariterapiasta.
Sitten mies itkee, että on väärin uhata erolla aina kun tulee joku ongelma. Mutta hän ei edes tajua miten isoja meidän ongelmat ovat.
Tää ei ole se mies joksi häntä luulin.
Kommentit (55)
Saadakseen seksiä ja paitansa silitetyksi, sekä tietysti valmiit ateriat. Mitä muuta odotit, sellaisia miehet on.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan rauhassa puhuneet, mitä odotatte yhdessäololta ja mitä se teille tarkoittaa. Saatatte olla ihan eri odotuksin liikenteessä.
Mistään muusta en haluaisikaan puhua. Mies taas ei halua puhua. Tai sanoi että tästä eteenpäin keskustelut käydään terapeutin läsnä ollessa.
Mutta tämä terapia on miehen juttu. Se on multa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tässä se, jota on loukattu ja loukataan jatkuvasti.
Mies ei aseta minua etusijalle. Jopa äiti ja koira menee mun ohi. Ja työ ja kaverit.
Kamala viha kun en halunnut ottaa koiraa meille. Tietty ajattelin, että koira lähtee sitten kun muehellä on minut.
Tämä on niin naurettavaa.
Miten sinua loukataan?
En e #one miehen elämässä.
aloittaja on vain yksinäinen haaveilija joka haluaa olla prinsessa ja miehen palvoa häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä isoja ongelmia teillä on. Kerro esimerkki jostain tapahtumasta.
Halusin että mies vie minut kahdenkesken vappulounaalle johonkin ihanaan ravintolaan, josta meillä olisi sitten muistoja. No mies tilasi pöydän ajoissa.
Niin mies ehdotti että mentäisiin ensin käymään Kaivarissa aamupäivällä moikkaamassa sukua ja tuttuja. En halunnut koska sitten ei olisi ollut enää sama fiilis ravintolassa. Ei olisi ollut enää meidän juttu.
Mies haluaa mennä äidilleen äitienpäivänä. Heillä on siellä äitienpäivänä brunssi. Sanoin et voi mennä jos haluaa. Mä olin ajatellut et katsotaan joku kiva sarja Netflixistä koko viikonloppu ja syödään pitsaa ja jätskiä.
Mies syyttää et keksin tuon ihan äsken.
Et voi olla tosissasi
En jaksa lukea kommentteja, mutta vastaus otsikon kysymykseen: halusi sinusta kodinhoitajan ja vakituisen seksikumppanin. Tai sitten sinä olet huomionkipeä läheisyysriippuvainen ja paljastit todellisen luontosi vasta avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koira olisi lähtenyt, kun sinä tulet taloon? Kuvittelitko, että koira on jokin naisenkorvike?
No eikö se ole? Mä en ymmärrä miksi ihmisillä on elukoita.
Eihän se mikään naisen korvike olekaan. Siksi aattelin et kun ollaan naimisissa ja yhdessä mies ei enää halua koiraa.
Olet siis pettynyt, kun miehellä on muutakin elämää kuin sinun paapominen? No kyllä pitää olla tyhmä mies, että tuollaisen riippakiven on mennyt naimaan.
Noissa kahdessa esimerkissä sinä olet kyllä väärässä. Mutta ehkä mies on tosiaan vetäytynyt sinusta ja sinä tunnet itsesi kroonisesti laiminlyödyksi, en halua vähätellä tunnettasi. Sinun kannattaisi miettiä, miksi tunnet miten tunnet ja mikä muu siihen voisi auttaa kuin se, että mies omistautuu omaishoitajaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tässä se, jota on loukattu ja loukataan jatkuvasti.
Mies ei aseta minua etusijalle. Jopa äiti ja koira menee mun ohi. Ja työ ja kaverit.
Kamala viha kun en halunnut ottaa koiraa meille. Tietty ajattelin, että koira lähtee sitten kun muehellä on minut.
Tämä on niin naurettavaa.
Mitä? Miten sinut pitäisi laittaa etusijalle
No niin että olisin se tärkein miehen elämässä, ei sen äiti, veli, kummisetä, veneporukka, koira.
Jos miehellä oli jo koira, tietenkään mies ei siitä luovu. Jos taas yhdessä olisitte koiran hankinnasta päättämässä, täytyisi miehen kuunnella sinuakin. Tällaisista asioista pitää sopia ennen yhteen muuttoa tietenkin. Miehellä saa olla oma elämäkin, muista se. Työssä käyvällä ei ole paljon aikaa harrastuksille. Jos sinä aina vaadit olla etusijalla, menee elämästä maku kokonaan. Anna miehen mennä ja harrastaa, niin hän on tyytyväinen. Itse olen ollut tällaisessa suhteessa yli 10 vuotta, molemmat ovat tyytyväisiä kun ei tarvitse stressata kumppanista. Suhteen on hyvä toimia turvasatamana, joka tukee harrastamista ja itsensä kehittämistä. Jos suhteen luonne on rajoittava ja määräilevä noidankehä, asiat eivät ole hyvin.
Olisi ihan järkky mies, jos jättäisi oman äitinsä tervehtimättä äitienpäivänä ja jäisi sinun kanssasi sohvalle kattomaan telkkaa ja napostelemaan mielummin.
Tajuatko, ettet sinä voi olla kenellekään elämän koko sisältö. Silti sinä voit olla niistä monesta sisällöstä tärkein ja läheisin.
Kannattaa jatkaa tuolla tiellä omat ajatuksensa lujasti oikeuttaen. Voi olla varma, että avioliitto on kaunis muisto vain.
No tietenkin siksi että miehen päässä hänellä on varaa valita kaikista misseistä ja malleista ja hän on katkera kun joutuu kestämään sinua. Oikeasti mitään missejä tai malleja ei lähistöllä ole.
Miksi sinä menit hänen kanssaan naimisiin ?
Tullaksesi palvotuksi 24/7 ?
Mitä sinä annat miehellesi muuta kuin erouhkailuja ja kitinää ?
Mulle on tärkeää olla yhdessä mieheni kanssa koko ajan ja tehdä yhdessä kivoja ja romanttisia asioita, jotka vahvistaa meidän parisuhdetta.
Minusta olisi ihan kauheeta olla suhteessa, jossa työt ja harrastukset on erikseen ja ainoa yhteinen juttu olisi 30min hikistä seksiä ennen nukkumaanmenoa.
Minun täytyy saada olla minun mieheni kanssa romanttisella tasolla jossa vaalimme meidän liittoa ja suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan järkky mies, jos jättäisi oman äitinsä tervehtimättä äitienpäivänä ja jäisi sinun kanssasi sohvalle kattomaan telkkaa ja napostelemaan mielummin.
Tajuatko, ettet sinä voi olla kenellekään elämän koko sisältö. Silti sinä voit olla niistä monesta sisällöstä tärkein ja läheisin.
Tiedätkö että minun käy sinua ja kaltaisiasi sääliksi!
En ole lihonut. Olen hoikka.
En uhkaile millään. Sanon vaan että mitä syytä olla yhdessä jos miehelle kaikki muu on minua tärkeämpää.