Miksi mieheni meni minun kanssa naimisiin, kun kerran kaikki muu on minua tärkeämpää?
Olen yrittänyt saada tähän vastausta häneltä mutta en ole saanut.
Kun yritän puhua asiasta mies sulkeutuu ja aistin vihaa. Voiko tää olla totta?
Terapeutti ei auttanut meitä yhtään. Miehen täytyy selvittää omat ongelmansa ennenkuin lähden uudelleen mukaan pariterapiaan. Miehen täytyy saada päänsä kasaan, että saamme jotain irti pariterapiasta.
Sitten mies itkee, että on väärin uhata erolla aina kun tulee joku ongelma. Mutta hän ei edes tajua miten isoja meidän ongelmat ovat.
Tää ei ole se mies joksi häntä luulin.
Kommentit (55)
Miksi jankkaat samaa asiaa koko ajan?
Mies on oikeassa: on väärin, julmaa ja lapsellista olla koko ajan uhkailemassa erolla. En yhtään ihmettele, että mies etääntyy sinusta. Et vaikuta tarpeeksi kypsältä avioliittoon.
Minä olen tässä se, jota on loukattu ja loukataan jatkuvasti.
Mies ei aseta minua etusijalle. Jopa äiti ja koira menee mun ohi. Ja työ ja kaverit.
Kamala viha kun en halunnut ottaa koiraa meille. Tietty ajattelin, että koira lähtee sitten kun muehellä on minut.
Tämä on niin naurettavaa.
Siis sinä uhkailet koko ajan erolla ja itketät miestä? Siis ihan oikeasti?
Onko mikään ihme, että vaistoat vihamielisyyttä, minäkin tunnen tällä hetkellä vihamielisyyttä sinua kohtaan. Tuo on henkistä pahoinpitelyä mitä teet.
Mitä isoja ongelmia teillä on. Kerro esimerkki jostain tapahtumasta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei aseta minua etusijalle. Jopa äiti ja koira menee mun ohi. Ja työ ja kaverit.
Kamala viha kun en halunnut ottaa koiraa meille. Tietty ajattelin, että koira lähtee sitten kun muehellä on minut.
Syyllistä siihen, miksi mies ei halua viettää aikaa kanssasi, voit etsiä ihan peilistä. Kuka haluaisi olla ihmisen kanssa, joka koko ajan haastaa riitaa ja uhkailee eron mahdollisuudella.
Oletteko koskaan rauhassa puhuneet, mitä odotatte yhdessäololta ja mitä se teille tarkoittaa. Saatatte olla ihan eri odotuksin liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinua loukataan?
Miksi koira olisi lähtenyt, kun sinä tulet taloon? Kuvittelitko, että koira on jokin naisenkorvike?
Terapeuttikin sanoi, että mikä on harrastusten, äidin, kavereiden rooli miehen elämässä? Että onko se vain pakopaikka minusta?
Terapeutti ymmärsi miten väärin mies tekee mus kohtaan mutta senkin mies väänsi niin että terapeutti sanoi että se on mun vika.
Tää on ihan kamalaa. Miksei se voi olla sellainen kun se oli aluksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Miten sinut pitäisi laittaa etusijalle
Kuulostat yhdeltä tuttavaltani, joka ei miehestään erottuaan voinut tehdä mitään. Ei voinut mennä lomalle, ei voinut mennä risteilylle, ei voinut aloittaa uutta harrastusta, ei voinut lähteä retkeilemään, ei voinut hankkia uusia huonekaluja, ei voinut lähteä ravintolaan... mitään ei voinut tehdä, kun ei ollut miestä. Raha ei hänelle ollut ongelma. Hänen sosiaalinen elämänsä päättyi eroon, sillä hän oli täysin ripustautunut mieheensä. He tekivät kaiken yhdessä. Eron jälkeen kukaan hänen kavereistaan ei kelvannut seuraksi edes leffaan. Olisi pitänyt olla mies. Joku mies. Kuka tahansa mies.
Anna hyvä ihminen miehesi viettää aikaa koiransa, äitinsä ja kavereidensa kanssa. Kai sinäkin vietät aikaa oman lapsuudenperheesi ja kavereitesi kanssa? Jos et vietä, vika on sinussa.
Ootko jotenkin loukannut häntä?
Miehet on usein sellasia että kun on ns. ”saatu nainen lukittua” niin keskitytään enemmän muihin asioihin koska tietää ettei nainen lähde minnekään ja sitten naisesta tuntuu että häntä ei enää huomioida.
Miksi olet lihonut niin että mies menettänyt kiinnostuksen ?
Olet lihonut 20kg, nalkutat päivät pitkät, kuljet vanhoissa loimissa, et harrasta enää mitään. seksiä ei ole ollut enää aikoihin, stalkkaat miehesi menoja jne.
Ja mies ei ymmärrä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä isoja ongelmia teillä on. Kerro esimerkki jostain tapahtumasta.
Halusin että mies vie minut kahdenkesken vappulounaalle johonkin ihanaan ravintolaan, josta meillä olisi sitten muistoja. No mies tilasi pöydän ajoissa.
Niin mies ehdotti että mentäisiin ensin käymään Kaivarissa aamupäivällä moikkaamassa sukua ja tuttuja. En halunnut koska sitten ei olisi ollut enää sama fiilis ravintolassa. Ei olisi ollut enää meidän juttu.
Mies haluaa mennä äidilleen äitienpäivänä. Heillä on siellä äitienpäivänä brunssi. Sanoin et voi mennä jos haluaa. Mä olin ajatellut et katsotaan joku kiva sarja Netflixistä koko viikonloppu ja syödään pitsaa ja jätskiä.
Mies syyttää et keksin tuon ihan äsken.
Lakkaa painostamasta toista! Apua kuulostat uuvuttavalta!