Minkä kappaleen haluaisit kuulla omissa hautajaisissasi?
Minä toivon omissa hautajaisissa soitettavan Kauko Röyhkän kappaleen Vaikea Ihminen.
Kommentit (68)
Eipä ole silloin sen enempää kuuloa kuin mitään kuulon vastaanottoa ja sen informaation prosessointiakaan.
Silloinhan sitä on näet siirtynyt jo kokonaan kaiken olemisen, olemassaolon ja egon tuolle puolen ...
AC/DC - Hell Ain't No Bad Place to Be
jmnjmnt kirjoitti:
En tieda. Mutta tekstin tiedan, jonka haluaisin johonkin kiveen.
En oikein osaa sanoa noudattaako kukaan lopulta sita miten ajattelen sitten kun olen ns. kuollut. Toki toivoisin.
Toisaalta voinhan haudata itseni itse. Leikkaan hiuksista ja kynsista, ja vien ne minne haluan. Etukateen. Sellaisessa muistossa missa haluan. Sanon etta tama on se minusta joka jaa todelliseksi muistoksi. Sanon itselleni ja jumalalle -NTR-_
Sitten kun toiset loytavat sen ihan muun toisen, mita minusta jaa , voivat tehda sille ihan mita huvaittaa ja juolahtaa, mutta mina olen muualla.....
Toki elan niin etta tapahtuisi paljon enemman. Toivottavasti ei tarvi Tyytya tuon tapaiseen.
Niin lisataan nyt sitten etta S-SH-SH-T: in aanta ("sistrum") "harpun" "tamburiinin" ja "trumpetin" aanta. Ihan musiikkia. Saa olla tietysti improvisoitua niissa puitteissa kuin se sitten on.
Mutta kuten sanottu show ei sitten minun osaltani jatku. Siksi se mita toivoin on lopulta aito ja hyva toivomus.
Olen ihan aito taman asian kanssa, ja toiveeni on tosi.
Vierailija kirjoitti:
AC/DC - Hell Ain't No Bad Place to Be
Et paase sinne.
Kaarmeelta katkaistaan kaula.
Sen sijasta mita huutelet on toinen kuolema.
Se on krokotiilin kita.
Haluan että soitetaan J.S.Bachin "Ich habe genug" ja "komm süsser tod"
Jarkko Martikainen - Kaikki me kuolemme pian.
Vapauden kaiho. Tuomari Nurmion versio.
Minä en krematorion linjastolla enää mitään kuule, mutta saattoväelle soitettakoon Great Balls of Fire.
´´On kobrien kuninkaan aika nyt luopua kruunustaan, kobra vanhin valkoinen tanssii kauas kadoten, niin viidakko peittää sen....´´
Exitin kappaleen Askeleet.