Minkä kappaleen haluaisit kuulla omissa hautajaisissasi?
Minä toivon omissa hautajaisissa soitettavan Kauko Röyhkän kappaleen Vaikea Ihminen.
Kommentit (68)
En mitään, koska en halua tulla haudatuksi elävältä.
Yks ja v hailee, olen kuollut. Omaiset kuunnelkoot mitä lystäävät, jos se heille lohtua tuo.
Voi olla kuulo silloin vähän heikentynyt!
Konsta Jylhän Vaiennut viulu jonkun hyvän laulajan esittämänä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Tuota itse asiassa soitetaan monissa hautajaisissa jossa haudattavana on eläessään huumorintajuinen ihminen.
Jenni Vartiaisen Missä muruseni on. Papin laulamana.
En mitään. Haluan kadota kuollessani ja ilmoitan viimeiseksi tahdokseni, että hautajaisia/muistotilaisuutta ei saa pitää. Haluan lähteä parhaassa seurassa eli yksin enkä valheellisen ja naurettavan hurskastelun saattelemana irvokkaine seremonioineen. Kai se on sitten hypättävä ruotsinlaivalta tmv. niin ruumista ei löydetä.
En tieda. Mutta tekstin tiedan, jonka haluaisin johonkin kiveen.
En oikein osaa sanoa noudattaako kukaan lopulta sita miten ajattelen sitten kun olen ns. kuollut. Toki toivoisin.
Toisaalta voinhan haudata itseni itse. Leikkaan hiuksista ja kynsista, ja vien ne minne haluan. Etukateen. Sellaisessa muistossa missa haluan. Sanon etta tama on se minusta joka jaa todelliseksi muistoksi. Sanon itselleni ja jumalalle -NTR-_
Sitten kun toiset loytavat sen ihan muun toisen, mita minusta jaa , voivat tehda sille ihan mita huvaittaa ja juolahtaa, mutta mina olen muualla.....
Toki elan niin etta tapahtuisi paljon enemman. Toivottavasti ei tarvi Tyytya tuon tapaiseen.
Rainbow - We catch the Rainbow (1970-luvun live)
Muistatteko 70-luvulta Rexin Puhtaat purjeet?
Minkä tahansa biisin jos kuulisin, tajuaisin etten ole vielä vainaa ja keskeyttäisin monttubileet!
Ehdottomasti tämän!!