Mitä pitää tehdä jos ulkona näkee vapaana liikkuvan miehen?
Kommentit (32)
Älä vie kotiin! Soita poliisit keräämään talteen jos vaikuttaa eksyneeltä.
Voi kaikki ne kerrat kun hakenut veljeä putkasta. Mitä jos joku olisikin vaan napannut kotiin ja antanut lisää viinaa. Olisi ehkä veli kadonnut iäksi 😢
Älä nyt mene vanhanaikaiseen. Mies on muka vapaana ja eksyneen oloinen. Sen omistaja, kouvolatukkainen emäntä on pakottanut miehen testikierrokselle. Kyttää itse jossain puskassa, onko potentiaalisia ottajia hänen ikiomalleen. Hyökkää sieltä sitten salamana syyttämään ikiomansa vokottelemisesta ja pahimmassa tapauksessa hakkaa sinua croksilla päähän. Anna olla, älä ole näkevinäsikään moista syöttiä. Pääset paljon helpomalla.
Jotkut kulkumiehistä saalistavat laumoissa. Pelottavaa.
Ulkona vapaana liikkuvat miehet on oppinut nostaan jalkaa, tartu kii!
Huvittavaa, että naisista tehty vastaava avaus poistui lähes välittömästi.
Keväällä ne voi ottaa kiinni. Muista laskea syksyllä vapaaksi. Tarkasta ensin ettei ole rengastettu tai alimittainen.
Pitää soittaa minulle. Käyn ihan jahtimielessä välillä ulkoilemassa, mutta vesiperiä.
Minutkin saa ottaa kiinni. Mutta jos on huonokuntoinen lihava läski, tuskin saa mua kiinni vaikka vain kävelisin normaalia ripeämmin.
M33
Saattaa olla niitä jotka kiertelevät vain lisääntymismielessä. Kevät huumassa karkaa nopeasti etsimään seuraavaa ja olet yksin raskaana.Tarkista onko leikattu, säästyt monelta harmilta.
Älä päästä vuoteeseen ennen madotusta ja lois häätöä. Ties mitä satiaisia sillä on turkissaan.
Löytäjä saa pitää?