Mitä pitää tehdä jos ulkona näkee vapaana liikkuvan miehen?
Kommentit (32)
Ota ensin poskeen. Jos mies näyttää tyytyväiseltä, voit ottaa omaksesi.
Jos vaan saat lassolla sen kiinni.
Ota kuva ja laita faceen karkuripalstalle, jos ei oo sirutettu niin omistaja voi löytää.
Voihan sen ottaa lämmittelemään. Anna raakaruokaa, älä mitään hiilarihuttua ettei mee masu sekaisin.
Jos se ei heti pyydettäessä tule luo häntä iloisesti heiluen kannattaa antaa olla. Se voi vaikka purra ja sillä voi olla vaikka mitä tauteja.
Ei saa, Suomalaiset MIEHET ovat uhanalaisia mutta jos se on joku kallion soijalatte punikki puudeli joita on joka paikka täynnä niin sitä ei kiellä mikään, mutta kuka sellaisen haluaa?
Jos se on rengastettu, niin renkaan sisältä voi löytyäomistajan nimi ja rengastuspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on rengastettu, niin renkaan sisältä voi löytyäomistajan nimi ja rengastuspäivä.
Tää oli hyvä. :D
Kyllä minä ilmoittaisi poliisille, että käyvät hakemassa talteen. Toki siinä on se huono puoli, että jos omistajaa ei löydy niin lopettavat sen. Jokaisen tosiaan kannattaisi omansa suorittaa.
Voi olla kyllä, ettei anna ottaa kiinni.
Vaistot saavat noissa karkulaisissa nopeasti vallan. On vapauden makuun päästy.
Saa ottaa omaksi, mutta jos kuseksii ja paskoo minne sattuu kannattaa vielä miettiä.
Minut saa ottaa jos itse on mukava. En syö liikaa, pidän itseni kunnossa, siivoan jälkeni, käyn töissä, kunnioitan naisia ja pidän läheisyydestä.M29
Mistä noista tietää onko edes rokotettu?
Riskipeliä.
Jos se huutaa "minä olen syönyt sen piirakan!", se ei ole vapaa, vain karkuteillä.
kyllä kannattaa soittaa poliisi kun ei niistä ikinä tiedä
Läheä sille signaali että olet valmis astuttavaksi.
Villinä elävää miestä ei kannata viedä väkisin, se ei ehkä enää sopeudu takaisin luontoon. Kesymies pitää ilman muuta korjata talteen, ettei syyllisty heitteillejättöön. Luonnosta pelastettua miestä kannattaa vähän hellitellä, antaa olutta ja suuhoitoa. Jos kukaan ei kaipaa, voit pitää miehen itselläsi.
Mulle tulee noista aina niin surullinen olo kun niitä näkee kylillä juoksentelemassa.
Löytääkö koskaan omistajan luo?
Villiintyneet voivat olla arvaamattomia, kannattaa loukuttaa ja viedä lähimpään löytömieskotiin. Samalla sinne voi lahjoittaa vanhoja pyyhkeitä alustoiksi tai mihin Neon niitä käyttävätkään.
Jos vapaana juoksevalla ja pihoihin ja porttikongeihin kuseksivalla miehellä on omistaja, niin muutaman kerran löytömieskodista haettuaan oppii toivottavasti pitämään siitä parempaa huolta.
Se voi olla villiintynyt.