Li Anderssonilla uusi mies
Iltalehti uutisoi, että Li Andersson on eronnut ja lähestulkoon asuu jo uuden miehen kanssa. Olnko tästä ollut jossain enemmänkin uutisointia?
Kommentit (17)
Onko tietoa kuka mies on kyseessä?
Joku soijalatte puudeli kalliosta se on eikä mikään mies.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan se sama toimittaja, joka oli naimisissa, kun kaulaili Litä Pori Jazzeissa viime (vai edellis?) kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan se sama toimittaja, joka oli naimisissa, kun kaulaili Litä Pori Jazzeissa viime (vai edellis?) kesänä.
Ei ole. Iltalehden mukaan joku entinen Liigapelaaja.
Entinen liigapelaaja, joka lopetti jo 22-vuotiaana pelaamisen. Jutun tiedoilla saa haettua hyvin, kenestä on kysymys
Onko se kiekkomies vai kiakkoviaras?
Ajokoiratkin jää jälkeen kun se jakaa prsettä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kiekkomies vai kiakkoviaras?
Jaksaisiko Li:n jatkuvaa yhden totuuden puhetulvaa kukaan muu kuin aatteessa jo valmiiksi oleva mies?
Ei ainakaan taida olla varsinaista vaimomateriaalia tää Li. Kovin oli ankean ja vähän huolimattoman näköinen asunto hällä Veitolan ohjelmassa.
Juuri niitä naisia jok istuisi illat baarissa ellei nyt satu päätymään ministeriksi jolloin ei ihan tavan baareissa voi ihan aina istuskella.
Mulle tulee jotenkin tuosta mieleen jostain syystä joidenkin Kaurismäki tyyppiset elokuvat.
Jonkinlainen tosikkomaisuus, ankeus.
Onkohan ne jo pannu? Anaaliinkin?
Li on vielä niin kovin nuori, kannattaakin vaihtaa, jos huomaa että suhde ei toimi. En ole yhtään yllättynyt, että Li keskittyy vähän tärkeämpiin asioihin kuin kämpän puunaamiseen. Ja itse olen siis persu puoluekannaltani, ja nainen, ja haluaisin tietää, milloin yhtäkään miestä on arvosteltu kämpän kunnon perusteella yhtään missään yhteydessä.
Mitä töitä tekee ja mikä koulutus. Sentään Li ministeris nainen ja valtiotieteiden maisteri .
Eiköhän se ole joku vasemmistolainen vässykkä eikä mikään mies.