Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä en ymmärrä, miksi monet naiset eivät pidä kunnolla lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä

Vierailija
07.05.2019 |

Naiset, miksi näin on? Ajatelkaa nyt, mitä kaikkea etua lihaksikas mies teille tuo. On voimakas mies, eli monet hommat hoituvat käden käänteessä, pystyy suojelemaan teitä, lihaksikkaan miehen kainaloon on varmasti mukavampi käpertyä jne. Lisäksi lihaksikkuus on merkki siitä, että mies huolehtii itsestään, kunnostaan ja terveydestään.

Kommentit (306)

Vierailija
281/306 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Ville Valo ei ole lihaksikas, ja on Suomen seksikkäimpiä miehiä. 

Ei niin, mutta ei kyllä ole yhtään seksikäs.

Vierailija
282/306 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on tavoitteet korkealla ja tekevät töitä niiden saavuttamiseksi. Laji kuin laji, niin siihen panostetaan 5-6 päivää viikosta ja ruokavalion mukaan syö jokainen tavoitteellinen urheilija lätkästä jalkapalloon. Nuorten tyttöjen toki vaikea ymmärtää kun sometellaan päivät ja syödään mitä sattuu. 

Itse en ainakaan pidä ylimääräistä meteliä vaikka treenaan säännöllisesti (5xvko) ja syön tarkasti mutta en kelloa tuijottaen, se ei myöskään aiheuta mitään stressiä kun sitä on tottunut tekemään vuosia. Se on vaan kylmä fakta, että laji kuin laji niin saa panostaa kunnolla jos haluaa saada tuloksia / olla parempi jossain. Salitreeni ajallisesti ei vie tuntia enempää joten ei se ole kauheasti  pois parisuhteestakaan ja pitäähän ihmisen jotain harrastaa, voimaharjoittelu on hyödyllistä jokaiselle nuoresta vaariin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihaksikas tarkoita välttämättä mitään tiukkaa ruokavaliota sen enempää kuin sitäkään että auttamatta vetäisi jotain hormoneja. Huoh. Mun mies on iso ja treenaa salilla. Ja syö lähes mitä vaan. Ei tee mitään numeroa harrastuksistaan. Eikä pullistele peilin edessä...Tykkään.

Kyllästyttää nämä stereotypiat joihin lampaat kai uskoo. ...

Vierailija
284/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "kunnolla lihaksikas".

Laitan kuvan. Tällainen esimerkiksi:

https://i.pinimg.com/originals/26/79/2b/26792b03bb63501af322e82dbe68a98…

Hyi helv.... Sitä paitsi olen täällä omin silmin nähnyt kuinka tämmönen rahkapetri haukkuu palstalla sohvaperunaksi naisen joka käy "vain" viisi kertaa viikossa tunnin ryhmäliikuntatunnilla. Ei kiitos sellasta elämää mulle jossa erittäin hyvä panostus on miehelle vasta vaatimaton alku. Ei sellasen miehen kanssa voi esim perhettä perustaa.

Vierailija
285/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasta kasvattavilla on usein puutteita älyssä ja koska lihasmies piikittää steroideja, myöskin tunne-elämässä.

Eikähän niillä edes seiso, kun ovat piikillä tuhonneet oman testosteronituotantonsa.

Älykäs, tunne-elämältään terve mies menee heittämällä ohi tyhmästä muhkuramiehestä.

Vierailija
286/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelutarkoitukseen nopea ja räjähtävä on parempi, luulen että siksikin alitajuisesti naiset preferoivat pienempää mutta kiinteää kehoa miehellä. Eihän tosi tilanteessa tuollainen iso möntti ehdi tehdä mitään kun sitä on jo muutama kerta lyöty.

Vierailija
287/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojelutarkoitukseen nopea ja räjähtävä on parempi, luulen että siksikin alitajuisesti naiset preferoivat pienempää mutta kiinteää kehoa miehellä. Eihän tosi tilanteessa tuollainen iso möntti ehdi tehdä mitään kun sitä on jo muutama kerta lyöty.

Jättimäinen lihasmassa vaatii valtavasti energiaa ylläpitoon ja itse mies on hidas ja jähmeä eikä jaksa juosta kymmentä metriä. Olisi kummallista jos naiset olisivat evoluution tuiskeessa mieltyneet mentuloihin.

Vierailija
288/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kunnolla lihaksikas" eli joku bodari ei tarkoita että "pystyy suojelemaan" naista. Itse olen raskaan sarjan nyrkkeilyharrastaja mutta lihakset ei läheskään yhtä suuria kuin jollain bodarilla (ehkä vain vähän keskivertoa suuremmat). Sparrauksissa tulee usein vastaan bodareita jotka kokeilee nyrkkeilyä, voin sanoa että kun itsellä kohta 15v kokemusta sparrauksesta, kokemattomasta bodarista ei ole mitään vastusta minulle vaikka täällä paljon suuremmat lihakset. Bodaus on ulkonäkökeskeistä eikä siitä ole suurta hyötyä kunnon kamppailutilanteessa.

Vierailija
289/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin

Vierailija
290/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "kunnolla lihaksikas".

Laitan kuvan. Tällainen esimerkiksi:

https://i.pinimg.com/originals/26/79/2b/26792b03bb63501af322e82dbe68a98…

Tuo on seinäkalenterissa ihan kiva, mutta parisuhteessa ei.

Vierailija
291/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on miesten miesihanne.

Vierailija
292/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies panostaa tuolla tavalla. Käyn itselin salilla, ja tiedän että noilla lihaskimpuilla ei ole korvien välissä yhtään mitään. Koko elämä on punttia, peiliä ja rahkaa, hyi olkoon.

Tuolla ajalla ja energialla mikä noihin käytetään, saisi jo aikaan jotakin järkevää, eikä pelkkää rumaa kroppaa.

Vierailija
293/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos evolutiivisesti asiaa ajattelee niin lisäksi tuollaisen massan ylläpito vaatii paljon energiaa, eli tuleva isä tulisi syömään myös lasten mammutinlihapihvit

Vierailija
294/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä taitaa muutenkin olla väärä kuva siitä, mitä naiset pitää hyvännäköisenä.  Entinen mieheni kuvitteli olevansa suunnattoman hyvännäköinen ja kieltämättä vartalo olikin ihan ok, eli juuri sopivasti hoikka, mutta vahvan näköinen. Siitä en kuitenkaan pitänyt, että hänen mielestään sitä vartaloa piti sitten olla näkyvillä mahdollisimman paljon.  Eli kun hän itse halusi naisten kulkevan paljastavissa vaatteissa, niin hän luuli naistenkin pitävän samasta miesten kohdalla.  Niinpä piti aina olla paita auki napaan asti, hihat käärittyinä, pikku shortsit jalassa jne., mahdollisimman paljon paljasta pintaa.  Muutenkin hän yritti paljastella itseään mahdollisimman paljon aina kun oli tilaisuus.  Saunailloissa kulki koko ajan alasti pikku pyyhe lanteilla jos aina sitäkään.

Minusta se oli pelkästään ällöttävää, ja ymmärsin kyllä muittenkin naisten katseesta saman ajatuksen. 

Minusta ja muista, joiden kanssa olen tästä jutellut, mies on parhaimmillaan puettuna.  Lisäksi hyvin monet naiset tykkää katsella miestä, jolla on siistit housut, pikkutakki ja solmio, tai sitten puku päällä.  

Tuonkin kuvassa olevan miehen naamasta oikein näkee, kuinka päässä ei liiku mitään muuta kuin oma ulkonäkö.  

Karismaa ei voi tehdä eikä rakentaa.  Karismaattisimmat miehet eivät edes tiedä olevansa sellaisia.  Heti kun mies alkaa tehdä ulkonäköään "tykö," karisma häviää.  

Olkaa miehet sellaisia kuin olette.  Kunnosta kannattaa pitää huolta ja elää terveesti.  Ei naiset ihaile tekemällä tehtyjä lihaksia.  Ja kerranhan oli selviytyjät ohjelmassa nuori musta mies, joka oli ulkonäkönsä puolesta suunnattoman vahva ja voimakas, lihakset oli salilla pistetty viimeisen päälle kuntoon.  Tositilanteessa tämä tyyppi oli kaikkein huonoin, ei jaksanut yhtään mitään ja pelkäsi jotain  lintua niin että ihan itki pelosta.  Putosikin aika alussa.  Ryhmän ns. vanhuksetkin pärjäsi paremmin.

Vierailija
295/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni on tutkittu, että naiset tosiaan preferoivat korkean testosteronitason ja alhaisen stressitason omaavia miehiä. Tämä liittyy kuitenkin myös siihen, miksi anaboliset stereoidit romahduttavat miehen puoleensavetävyyden. Kun vedetään anabolisia steroideja yli oman luonnollisen hormonitason, niin tämä romahduttaa miehen immuniteetin, mikä taas on stressihormonin välityksellä toinen keskeinen muuttuja vetovoiman selittäjänä. Korkean testosteronitason ja stressihormonitason omaavat miehet ovat naisten silmissä vähemmän puoleensavetäviä kuin korkean stressihormonitason ja matalan testosteronitason omaavat miehet. Näin ollen kehonrakentajat ovat naisten silmissä rumia, koska heidän immuniteettinsa on romahtanut kaman vetämisestä. Miehet eivät tätä käsitä luonnollisesti halutessaan olla miehekkäämpiä, kuin mihin luontaisesti kykenevät. Luontaisesti lihaksikkaat, terveet ja raamikkaat miehet tietenkin vetoavat naisiin enemmän, mutta sitä vetovoimaa ei voi keinotekoisesti saavuttaa.

Vierailija
296/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska "se, mikä on pohkeissa, on päästä pois".

Vierailija
297/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 180/90 roteva mies ja olen myös todella voimakas sekä minulla on leveät hartiat.

Naista on mahdoton saada kun en ole hoikka ja jäntevä.

Ja ei en ole mikään kaljamahainen.

Vierailija
298/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kunnolla lihaksikas" eli joku bodari ei tarkoita että "pystyy suojelemaan" naista. Itse olen raskaan sarjan nyrkkeilyharrastaja mutta lihakset ei läheskään yhtä suuria kuin jollain bodarilla (ehkä vain vähän keskivertoa suuremmat). Sparrauksissa tulee usein vastaan bodareita jotka kokeilee nyrkkeilyä, voin sanoa että kun itsellä kohta 15v kokemusta sparrauksesta, kokemattomasta bodarista ei ole mitään vastusta minulle vaikka täällä paljon suuremmat lihakset. Bodaus on ulkonäkökeskeistä eikä siitä ole suurta hyötyä kunnon kamppailutilanteessa.

Hyötyä on paljonkin, mutta eihän tuo ole itsepuolustuslaji. Tämä on selvä asia. Mutta varmaankin tiedät naisten ajatusmaailman, joka ei ole niin "clear"

mies51v

Vierailija
299/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lihaksikkaista. Nam.

Ei tarvitse tehdä muuta kuin näyttää syötävältä ja tuottaa nautintoa.

N50

Vierailija
300/306 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska "se, mikä on pohkeissa, on päästä pois".

Tämäpä erikoista. Minulla on pyöräilijän / laskettelijan / tanssijan pohkeet, ja huippupaperit. Ja olen nainen.