Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään että alan nähdä demoneja!

Vierailija
07.05.2019 |

Haluaisin tulla uskoon mutta en uskalla kun pelkään niin paljon Saatanaa ja demoneja...Aina kun enemmän luen Raamattua, rukoilen ja mietin uskonasioita niin syvä pelko valtaa minut ja tuntuu että pian alan nähdä jotain pahaa (en ole siis koskaan "oikeasti" nähnyt) ja uskoontuloyritykset kaatuvat kerta toisensa jälkeen. Olisiko jollain jotain rohkaisevaa sanottavaa, että en ole tulossa hulluksi? Etenkin iltaisin pelkään ja olen siis ihan aikuinen nainen. Stressiä on ollut paljon viime vuosina

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinappia berberiin niin unohtuu demonit. Alat tosin näkemään punaista

Vierailija
22/24 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu.

Kuka tahansa meistä voi sairastua mieleltään, mikä sinä olet ketään hulluksi nimittelemään? Tiedä vaikka itse jonain päivänä sairastuisit psykoosiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt demoneja uskoon tultuani (enkä kyllä sitä ennenkään). Ei tuollaisia kannata pelätä. Olen kuullut joidenkin uskovaisten puhuneen, että ovat nähneet demoneja tms., eikä sitä kukaan toinen voi lähteä kiistämäänkään, mutta ei se kyllä mitenkään kuulu uskossa olemiseen.

Vierailija
24/24 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demoneja kannattaakin pelätä ellei ole turvaa Jumalassa, mutta uskovaisen ei tosiaan tarvitse, koska meillä on vahva Puolustaja, Pyhä Henki. Hyvis voittaa pahiksen, kuten leffoistakin jo olemme oppineet =)

Onko nyt hyvä olo? "Demoneja kannattaakin pelätä" siis voi v-ttu kun sanot jo muutenkin herkillä olevalle ihmiselle noin...Varmaan paljon lohduttaa että kehuskelet kuinka TEILLÄ on Puolustaja...

Anteeksi, tarkoitus ei ollut peloitella! Tarkoitukseni oli rohkaista, että AP:kin saa rauhan sydämeensä ja pelot kaikkoamaan, kun vaan uskoo Jeesukseen. En millään muotoa halua omia Häntä itselleni, ja vaikka haluaisinkin niin väärinhän se olisi. Hän rakastaa kaikkia <3