Olenko tulossa hulluksi!?
Olen nähnyt viimeisen 5 päivän aikana yöllä vanhan naisen. Muutettiin 2viikkoa sitten Tampereelta maaseudulle. Isä sanou, että talo on kunnossa, mutta 1850-valmistettu. Jöyn peruskoulun loppuun isön kyydillä kouluun Tampereelle.
Talo vaikutti, muuten mykavalta, mutta se on minusta karmiva. Vanhoja tavaroita vintillä, ja outoja ääniä. Ainahan vanhassa talossa on ääniä?
Kävin sunnuntaina vintillä katsomassa. Minulle tuli siellä semmoinen olo, että pakko päästä pois. Varmaan psykologista.
,5 päivän ailana olen nähnyt vessaan menon yhteydessä vanhan naisen ompelemassa nurkassa vilttiä. Kammottava näky....
En uskalla kertoa vanhemmille koska he ovat hyvin skeptisiä.
Minulla on masennus taustaa liittyisikö tähän?
Mitä pitäisi tehdä
Kommentit (10)
Voi olla mielikuvituksesi tuotetta tai sitten teillä saattaa kummitella...Suosittelen puhumaan vaikka jollekin uskovalle aikuiselle, esim. papille. Kodin siunaus voisi tulla kyseeseen
Laita vaikka puhelimeen muistutus, että ota pillerit aamulla. Kyllä se siitä.
Tuskin johtuu masennuksesta eikä mielikuvituksesta. Myös minä ehdotan että olet yhteydessä sellaisen seurakunnan pappiin, joka on uskossa ja ymmärtää tuollaisten ilmiöiden päälle. Et ole ensimmäinen tuollaiseen törmännyt etkä tuskin viimeinenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin johtuu masennuksesta eikä mielikuvituksesta. Myös minä ehdotan että olet yhteydessä sellaisen seurakunnan pappiin, joka on uskossa ja ymmärtää tuollaisten ilmiöiden päälle. Et ole ensimmäinen tuollaiseen törmännyt etkä tuskin viimeinenkään.
Todennäköisesti liittyy juurikin masennukseen ja siihen monesti liittyvään unettomuuteen, ehkä lääkitykseenkin. Mielesi siis temppuilee, ei tarvitse mitään yliluonnollisia mörköjä alkaa manailla tässä.
Vanha rouva ompelee nurkassa, ilmeisesti tyytyväisenä kuitenkin kun hiljaa siellä istuu. Vaikka kyseessä olisi kummitus niin mitä sitten.
Ilmeisesti olette häntä miellyttävät uudet asukkaat kun kivasti vain jatkaa harrastustaan.
Itse pitäisin ehkä valoja päällä kulkiessani iltasella, silloin mielikuvitus ei saa niin kovasti otetta. Ja rentoudu, se on nyt sinun kotisi ja sinä voit siellä asustella hyvillä mielin, yhtälailla sinulla on oikeus kotiutua kuin talon entisilläkin asukkailla oli.
Tuollaiset kokemukset yleensä hiipuu kun ikää tulee, ja yksistään tuollainen kokemus ei kerro mitään mielenterveydestäsi.
Jeesuksen sijaan mene lääkärin juttusille.
Masennusta, stressiä tai voi olla jotakin fyysistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaikka puhelimeen muistutus, että ota pillerit aamulla. Kyllä se siitä.
Kemikaalisesta pahoinpitelystä nauttivat kaikista pahimmat sadistit.
Voit tosiaan pyytää pappia siunaamaan kodin. Ja voit itsekin rukoilla kotisi puhdistumista ja sanoa: ajan kaikki pahat henget ulos Jeesuksen nimessä.
Tässä myös tehokas rukousvideo jonka voi jättää pyörimään taustalle
Suosittelen rukoilemaan Jeesusta