Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hanne maalasi vessansa pirteän mustaksi ankean valkoisen sijaan...

Vierailija
07.05.2019 |

Vessan värimaailman järkytti Hannea, joten päätti sitten tempaista sen mustaksi. Lisäksi näemmä ripusteli sinne jo ajat sitten muodista menneen ikkunapokan ja pehmosydämiä. Valitettavasti muusta osasta asuntoa ei ole kuvia, koska se on kuulemma tapetoitu samaan syssyyn.
Onhan toi valkoinen, kellastunut vessa ankea, mutta ei se mustana paljon parempi ole. Karmee, pimee ja ahtaan tuntuinen loukko nyt.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/f3212d04-8cb4-495e-9bc8-ce0…

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, ei omaan makuun. Olisin maalannut jollain muulla värillä tai korkeintaan vaaleanharmaalla-keskiharmaalla nuo seinät ja laittanut jonkun väriä tuovan taulun seinälle,plus vaaleat kalusteet. Lähes mustat seinät ja tummat kalusteet tekee kyllä tosi synkäksi.

Vierailija
2/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä "hanneja" oikein tulee? Epäonnistuneita tuunauksia on vähän väliä ja dc-fixattuja keittiöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi tuo mustana on. Voisinpa itsekin maalata vessan, se on aivan jäätävä suoraan kasarilta oleva viritelmä ja nuhjuinen. Muutenkin tää kämppä kaipais maalia kipeästi. Kirkkaan vihreät ja oranssit kaapit, vihertävä muovimatto yms. Onneksi tässä tarvitsee asua enää vuosi.

Vierailija
4/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lamppu vieläpä teki tuosta valkoisesta kellertävät.

Vierailija
5/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivempi tuo mustana on. Voisinpa itsekin maalata vessan, se on aivan jäätävä suoraan kasarilta oleva viritelmä ja nuhjuinen. Muutenkin tää kämppä kaipais maalia kipeästi. Kirkkaan vihreät ja oranssit kaapit, vihertävä muovimatto yms. Onneksi tässä tarvitsee asua enää vuosi.

No kyllähän toi kellertäväksi kääntynyt maali tartti jotain päivitystä, mutta musta nyt vaan ei ole se paras värivalinta pieneen koppiin, tai vaatisi edes enemmän panostusta valaistukseen.

Vierailija
6/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta tuo musta vessa on hieno.

Vierailija
7/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä, pimeä koppero.

Vierailija
8/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kamala. Kai sitä sitten voi pitää pienen muistotilaisuuden joka kerta kun käy kakalla. Valkoinen ja harmaa olisi ollut parempi, raikastaa ja avartaa. Huh huh Hanne.

Vierailija
9/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kauheeta kun ihmiset sisustavat oman maun mukaan. Vuokranantajallekin oli ok, mutta palstalaisilta pitäisi hyväksyntä saada...

Vierailija
10/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan näköinen. Positiivisena puolena paska ei näy.

Vierailija
11/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään pitää vessat maalata mustiksi? Äskettäin oli myös se toinen vessaprojekti missä vaaleansiniharmaa vessa maalattiin musta-ruskeaksi.

Vierailija
12/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun pönttöön maalaa vauhtiraidat niin ei tiedä onko edelliseltä jäänyt vai kuuluuko asiaan.

Vierailija
13/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain ihmettelin mihin tarvitsi tuon määrän kaappeja? Paljonko niitä rasvoja pitää olla?

Vierailija
14/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä tällaisia ketjua lukiessa tulee jotenkin todella toivoton olo. Siis miten ihmiset oikeasti ovat näin ilkeitä ja itsekeskeisiä? Se, että jonkun toisen sisustusratkaisut eivät ole sinun makuusi, ei millään tavalla oikeuta sinua ilkeilemään noista ratkaisuista sen paremmin oikeassa elämässä kuin nimettömänä netissäkään. Tuskin kaikki muut maailman ihmiset sinunkaan kaikkia sisustusrakaisujasi rakastavat, mutta yhtä vähän heidän tarvitsee niistä sinulle alkaa ilkeillä. Puretaanko tällä tavalla omaa pahaa oloa vai mikä tässä käytöksessä on taustalla? Joo, voi hyvin sanoa, että ei ole ihan minun makuuni tai itse en tuollaista tekisi, mutta hei, ihan hyvähän siitä tuli, kun on siisti ja käyttäjänsä näköinen. Mitä väliä, tykkäänkö minä vai en.

Vierailija
15/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki kuka tahansa mitä tahansa, aina löytyy toimittaja kehumaan tulosta.

Vierailija
16/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teki kuka tahansa mitä tahansa, aina löytyy toimittaja kehumaan tulosta.

Ja teki kuka tahansa mitä tahansa, aina löytyy lauma vauva-palstalaisia haukkumaan tulosta.

Vierailija
17/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi näitä juttuja tehdään?? Soittaako noi ite iltikseen et hei tein vessaani piristystä pikkurahalla, tuutteko tekeen jutun?😑

Ihan ok lopputulos, musta vaan turhan ankea ja synkkä väri pieneen vessaan ainakin noin suurissa määrin.

Vierailija
18/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä lopputulos oli paaaaljon parempi kuin alkuperäinen :)

Vierailija
19/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirteän mustaksi?

Vierailija
20/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näitä tällaisia ketjua lukiessa tulee jotenkin todella toivoton olo. Siis miten ihmiset oikeasti ovat näin ilkeitä ja itsekeskeisiä? Se, että jonkun toisen sisustusratkaisut eivät ole sinun makuusi, ei millään tavalla oikeuta sinua ilkeilemään noista ratkaisuista sen paremmin oikeassa elämässä kuin nimettömänä netissäkään. Tuskin kaikki muut maailman ihmiset sinunkaan kaikkia sisustusrakaisujasi rakastavat, mutta yhtä vähän heidän tarvitsee niistä sinulle alkaa ilkeillä. Puretaanko tällä tavalla omaa pahaa oloa vai mikä tässä käytöksessä on taustalla? Joo, voi hyvin sanoa, että ei ole ihan minun makuuni tai itse en tuollaista tekisi, mutta hei, ihan hyvähän siitä tuli, kun on siisti ja käyttäjänsä näköinen. Mitä väliä, tykkäänkö minä vai en.

Se nyt tuskin on ilkeilyä että kertoo mielipiteensä jostain jonka joku on päättänyt tehdä julkiseksi.