Eikä! Minä saan 2,5 miljoonaa euroa tililleni eläinklinikan perustamista varten! Wau!
En tunne sähköpostin lähettäjää, mutta pakkohan tämän on olla totta. Olen todellakin oikea henkilö johtamaan tätä projektia. Kyllä elämä on nyt mahtavaa!!
"Rakkain,
Nimeni on Miss Prisca Nzi Ranskasta.
Haluan lahjoittaa 2,5 miljoonaa euroa pankkitilillesi kotimaasi hoitoon. Olen lukenut kaiken sinusta verkossa ja mielestäni voit hallita tätä projektia. Tähän kuuluu eläinklinikan perustaminen, eläinten pitäjien koulutus, hyvän eläinympäristön luominen ja ambulanssin käyttö.
Haluan, että tiedätte, ettette vakuuttanut minua tekemään tästä lahjoituksesta. Haluan teidän tietävän, että olen valinnut sinut sydämeni osastolta tähän hankkeeseen. Haluan teidän tietävän, että ponnistelut ihmiskunnassa ovat koskettaneet sydäntäni ja antaneet tämän rahaston sinulle. Tämä ei ole sattumaa, vaan täydellinen tahto. Kykysi ja omistautumisenne palvella yritystäsi kosketti sydäntäni ja valitsi sinut ainoaksi, joka osallistuu näihin humanitaarisiin hankkeisiin.
Mieheni ja minä olemme työskennelleet kovasti elämäämme hyvin, ja rakastamme eläimiä intohimoineen. Menetimme tulipalon katastrofissa 3 lasta, mutta se on elämää.
Mieheni on kuollut, mutta ennen kuin hän kuoli, päätimme, että rahamme annetaan jollekin, joka voisi käyttää tätä rahaa eläinten hoitoon. Kerron teille, että eläimet ovat erittäin hyviä ihmisille, ja meidän on koottava huolehtia niistä.
Jos haluat saada tämän lahjoituksen, anna meille täydelliset nimet, osoitteet ja puhelinnumerot.
Terveiset,
Mrs Prisca Nzi"
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
"Menetimme tulipalon katastrofissa 3 lasta, mutta se on elämää."
Oh well. Sellasta se on. Elämä. :D
C'est la vie, ranskalaiset ei jää märehtimään menneitä😁
Voi että, oon kyl kateellinen että jollekulle käy näin hyvin! Itsekin olen kovasti ponnistellut ihmiskunnassa, mutta kukaan ei ole sitä huomannut saati palkinnut mitenkään.
Jos yhteystietosi ovat salaiset, mistä hän on voinut saada sähköpostiosoitteesi? Onhan sekin yhteystieto.
Mä voin tulla sulle ambulanssikuskiksi. Olen koko kesän harjoitellut pyörälläni.
PiiiiiPaaaa PiiiiiPaaaa PiiiiiPaaaaaa
Tää ketju oli mulle aamun piristys! Välillä tuntuu, että me eletään niin itsekkäitä aikoja, eikä kukaan välitä kanssaihmisistä ja -eläimistä. Tulee niin hyvä mieli, kun saa täältä lukea, miten ihmiset on valmiit laittamaan hyvän kiertämään.
Jos ei ole vielä liian myöhäistä niin voisin itsekin osallistua tähän. Mulle on jo useaan otteeseen kirjoittanut ja tarjonnut rahaa eräs nainen, joka on kuolemassa 3kk päästä. Ehdin olla jo tosi huolissaan hänestä mutta ehkä rikkailla on paremmat hoidot, koska viestejä on tullut jo vuoden ajan. Tosin tämä raha pitäisi käyttää seurakunnan perustamiseen mutta ehkä iskettäisiin tässä markkinarakoon - eläimille sairaala ja kirkko?
Intohimoiset eläimet kuulostaa kauniisti sanoen hieman hmm... tralalaa.
Pervo tämä kirjeen lähettänyt rouva/neiti
En uskonut, että kukaan fiksu ihminen voi hurahtaa nettihuijauksiin mutta tuossa hiljattain työkaveri tuli pyytämään apua. Hänen työkoneelleen pomppasi ilmoitus, että hän on voittanut Playstationin. Oli täyttänyt kaikki tiedot nimeä, osoitetta ja luottokorttia myöten mutta tuli varmistamaan minulta ennen lähettämistä, onko hän täyttänyt kentät oikein. Pidä siinä sitten kuusikymppiselle elämän oppituntia.
Muista laittaa henkilötunnukset ja muut mukaan niin voivat ottaa pikavippejä nimiisi.
Vierailija kirjoitti:
En uskonut, että kukaan fiksu ihminen voi hurahtaa nettihuijauksiin mutta tuossa hiljattain työkaveri tuli pyytämään apua. Hänen työkoneelleen pomppasi ilmoitus, että hän on voittanut Playstationin. Oli täyttänyt kaikki tiedot nimeä, osoitetta ja luottokorttia myöten mutta tuli varmistamaan minulta ennen lähettämistä, onko hän täyttänyt kentät oikein. Pidä siinä sitten kuusikymppiselle elämän oppituntia.
:O
Onneksi mun isovanhemmista kukaan ei suostu käyttämään intternettiä :D Oltaisiin pian perinnöttömiä kaikki jälkeläiset.
Ihana ajatus tuo eläinten ambulanssi! Ja ihanaa, että juuri ap sai tämän perinnön, hänellä on suuri sydän ja osaamista käyttää varat oikein niiden intohimoisten eläinten pelastamiseksi. Hirvikolarin jälkeen paikalle ei enää pyyhällä metsästysseuran mies vaan ap ambulansseineen, sitten vain hirvi paareille ja eläinsairaalan isojen nisäkkäiden osastolle.
Minulle voitte laittaa 3 miljoonaa euroa niin saatte 20 miljoonaa takaisin :)
Vierailija kirjoitti:
Ihana ajatus tuo eläinten ambulanssi! Ja ihanaa, että juuri ap sai tämän perinnön, hänellä on suuri sydän ja osaamista käyttää varat oikein niiden intohimoisten eläinten pelastamiseksi. Hirvikolarin jälkeen paikalle ei enää pyyhällä metsästysseuran mies vaan ap ambulansseineen, sitten vain hirvi paareille ja eläinsairaalan isojen nisäkkäiden osastolle.
<3
Minäkin voin osallistua hyvään tarkoitukseen. On jo pari kaukaista sukulaista menehtynyt Uudessa-Seelanissa ja molemmilta on tulossa miljoona perintöä.
Mä olen saanut näitä kirjeitä mm Warren Buffettilta ja FBIn johdolta.
Minulle tulee säännöllisesti ilmoitus jostain DHL:ssä jumissa olevasta paketista. Yhteystietoja kovasti kaipaavat, mutta koska en ole tilannut mitään ... no lopun arvaattekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen kyllä huijaukseksi, koska miten sähköpostin kirjoittaja voi olla Miss, jos on ollut naimisissa ja on leski? Eikö silloin ole edelleen Mrs.?
Haiskahtaa kyllä.
Tämän kirjoittaja on tuossa eräässä ketjusssa "Luuleeko tyhmä itseään fiksuksi" malliesimerkki tyhmästä.
Olen ollut aina sitä mieltä, että tällaisilla palstoilla sarkasmin pitää olla vähintään ratakiskosta väännettyä, koska jo rautakankiversiotkin menee tällä palstalla suurimmalta osalta yli ja korkeelta.
Tässä jälleen tyyppiesimerkki siitä.
Meillä samat! :D