Eikä! Minä saan 2,5 miljoonaa euroa tililleni eläinklinikan perustamista varten! Wau!
En tunne sähköpostin lähettäjää, mutta pakkohan tämän on olla totta. Olen todellakin oikea henkilö johtamaan tätä projektia. Kyllä elämä on nyt mahtavaa!!
"Rakkain,
Nimeni on Miss Prisca Nzi Ranskasta.
Haluan lahjoittaa 2,5 miljoonaa euroa pankkitilillesi kotimaasi hoitoon. Olen lukenut kaiken sinusta verkossa ja mielestäni voit hallita tätä projektia. Tähän kuuluu eläinklinikan perustaminen, eläinten pitäjien koulutus, hyvän eläinympäristön luominen ja ambulanssin käyttö.
Haluan, että tiedätte, ettette vakuuttanut minua tekemään tästä lahjoituksesta. Haluan teidän tietävän, että olen valinnut sinut sydämeni osastolta tähän hankkeeseen. Haluan teidän tietävän, että ponnistelut ihmiskunnassa ovat koskettaneet sydäntäni ja antaneet tämän rahaston sinulle. Tämä ei ole sattumaa, vaan täydellinen tahto. Kykysi ja omistautumisenne palvella yritystäsi kosketti sydäntäni ja valitsi sinut ainoaksi, joka osallistuu näihin humanitaarisiin hankkeisiin.
Mieheni ja minä olemme työskennelleet kovasti elämäämme hyvin, ja rakastamme eläimiä intohimoineen. Menetimme tulipalon katastrofissa 3 lasta, mutta se on elämää.
Mieheni on kuollut, mutta ennen kuin hän kuoli, päätimme, että rahamme annetaan jollekin, joka voisi käyttää tätä rahaa eläinten hoitoon. Kerron teille, että eläimet ovat erittäin hyviä ihmisille, ja meidän on koottava huolehtia niistä.
Jos haluat saada tämän lahjoituksen, anna meille täydelliset nimet, osoitteet ja puhelinnumerot.
Terveiset,
Mrs Prisca Nzi"
Kommentit (57)
Ihanaa, onnea
Ps saatat joutua laittamaan vähän rahaa alkuun itse lol
Mä tuun messiin. Voin lyödä lisää rahaa pöytään, nimittäin kaukainen sukulaiseni Nigeriassa kuoli juuri ja minä perin kolme miljoonaa dollaria!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, onnea
Ps saatat joutua laittamaan vähän rahaa alkuun itse lol
En usko. Kyllä tuo 2,5 miljoonaa euroa riittää hyvin.
ap
"Menetimme tulipalon katastrofissa 3 lasta, mutta se on elämää."
Oh well. Sellasta se on. Elämä. :D
"Mieheni ja minä olemme työskennelleet kovasti elämäämme hyvin, ja rakastamme eläimiä intohimoineen. Menetimme tulipalon katastrofissa 3 lasta, mutta se on elämää."
Mutta se on elämää. :D
Epäilen kyllä huijaukseksi, koska miten sähköpostin kirjoittaja voi olla Miss, jos on ollut naimisissa ja on leski? Eikö silloin ole edelleen Mrs.?
Haiskahtaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen kyllä huijaukseksi, koska miten sähköpostin kirjoittaja voi olla Miss, jos on ollut naimisissa ja on leski? Eikö silloin ole edelleen Mrs.?
Haiskahtaa kyllä.
Widows, like anyone, ultimately have the final say about what they wish to be called, and there are certainly widows out there who prefer the title Ms. (or even Miss). But, when in doubt, stick with Mrs. — or just ask.
Hieno juttu! Minulta saat vielä miljoonan. Pistän kohta postia tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa kyllä.
Tämän kirjoittaja on tuossa eräässä ketjusssa "Luuleeko tyhmä itseään fiksuksi" malliesimerkki tyhmästä.
Ambulanssin käyttö? Kotimaasi hoitoon?
Nyt olisi vielä hauska tietää, mitä ap:sta löytyy googlehaulla eli onko eläinlääkäri tai toimiiko jossain rescueyhdistyksessä tms eli ovatko edes yrittäneet tehdä kotiläksyään vai lykkäsivätkö tuon randomina jollekin lähikaupan kassalle.
Nyt on kyllä harvinaisen hyvää suomea, ei ole Google Translaten tuotos. Virheitä toki, mutta ei niin huonoa kuin yleensä. Ei ihme, että vanhukset haksahtavat näihin. No, vanhukset ja autokauppajättejä perustavat :D
Vierailija kirjoitti:
Ambulanssin käyttö? Kotimaasi hoitoon?
Nyt olisi vielä hauska tietää, mitä ap:sta löytyy googlehaulla eli onko eläinlääkäri tai toimiiko jossain rescueyhdistyksessä tms eli ovatko edes yrittäneet tehdä kotiläksyään vai lykkäsivätkö tuon randomina jollekin lähikaupan kassalle.
Minusta ei löydy Google-haulla mitään. Yhteystietoni ovat salaiset työni vuoksi ja nimi on niin tuiki tavallinen Maija Meikäläinen, ettei kukaan voi yhdistää minua mihinkään asiaan. Naamaani en ole Googlessa törmännyt kertaakaan.
ap
kuinka paljon käsittelymaksuja joutuisit maksamaan ulkomaiselle tilille että saisit tuon rahasumman?
Vierailija kirjoitti:
kuinka paljon käsittelymaksuja joutuisit maksamaan ulkomaiselle tilille että saisit tuon rahasumman?
Pitäiskö ottaa selvää :) Tai mitäs jos ehdottaisin, että juhliaksemme yhteistyötämme hän voisi maksaa matkani Ranskaan tapaamaan häntä. Voisin sen jälkeen mielelläni maksaa kaikenlaiset kulut, joita rahansiirrosta aiheutuu. Nizza voisi olla hyvä tapaamispaikka!
ap
"..rakastamme eläimiä intohimoineen"
Ihania ne intohimoiset eläimet :D
Hieno juttu! Onnea :D