Miten menetit neitsyytesi/poikuutesi.
Tässä oma tarina. Pääsin paikalliseen räkälä karaokebaariin alaikäisenä. Yhdessä pöydässä istui noin 45-50 vuotias kauniisti hymyilevä nainen. Illan edetessä tämä nainen vain jatkoi vilkuilemista ja hymyilyä. Pian hän kutsui minut pöytäänsä. Joimme olutta ja pian kuin huomaamatta laskin käteni hänen hieman tukevalle reidelleen. Muistan kuinka hänen silmiinsä nousi kiimainen katse...silittelin siinä koskemattomana ja kokemattomana poikana tämän kuuman puuman reittä. Eipä aikakaan kun nainen ehdotti että tulisin hänen mukaansa kotiin. Ei tarvinnut kahdesti kysyä.
Muistan niin hyvin kuinka nainen ohjasi minut makuuhuoneeseen ja käski odottaa. Pian hän saapuikin alastoma viereeni. Hapuilevin käsin kosketin ensimmäistä kertaa pil##. Se oli aivan märkänä. Nainen komensi minut päällensä ja silloin sain ensimmäistä kertaa maistaa kypsää naista. Olihan se ihana kokemus. Tulin eka kerran varsin nopeasti mutta nuoren pojan innolla olin heti valmis uusintaan. Pian tämä nainen tuli päälleni ratsastamaan rehevän takapuolensa kanssa...olihan se upeaa. Lopussa hän pyllisti ja halusi että otan takaa päin. Silloin tajusin kuinka suurenmoisia olentoja naiset ovatkaan. Pieni selluliitti reisissä ja takapuolessa näytti taivaallisen hyvältä...kaiken tämän ihanuuden jälkeen luikin vähin äänin kotiin.
Noin 15 vuotta myöhemmin tapasin saman naisen uudelleen baarissa. Rakastelimme myös silloin.Tajusin tämän vasta jäljeen päin että kyseessä oli sama nainen joka vei poikuuteni. Se oli sellainen hassu sattuma.
Serkkutytölle meni 15-vuotiaana mummolassa. Hän oli samanikäinen mutta sekä fyysisessä että henkisessä kehityksessä reilusti minua edellä.
10-vuotiaasta lähtien meidät oli viety pariksi viikoksi maalle mummolaan, kun molempien vanhemmat halusivat olla rauhassa. Periaatteessa meidän piti auttaa mummoa puutarhan hoidossa mutta enemmän me vaan uimme ja pelasimme korttia keskenämme.
Mummo on tosi vanhanaikainen ja jo muutaman vuoden meidät oli pantu nukkumaan eri huoneisiin. Sinä vuonna oli heti alusta pitäen flirttiä serkun puolelta. Mulla, 15v ruipelolla, oli kuulemma komea kroppa yms. Esitteli myös omia muotojaan tosi paljastavasti uimapaikalla. Minä olin yhtä aikaa kiinnostunut ja hämmentynyt.
No yhtenä yönä sitten heräsin siihen, että serkku oli tullu mun huoneeseen ja mun viereen ilmaan vaatteita. Sit se vaan suoraan kysy halusinko panna sitä. Sillä oli kondomitkin mukana, että pitempää suunniteltu juttu oli. Totta kai suostuin. Pantiin luppuaika eli vähän toista viikkoa vähintään kerran päivässä. Mummo ei saanut koskaan tietää mitään. Aina mentiin omiin huoneisiin nukkumaan aktin jälkeen. Käytetyt kondomit piilotettiin metsään.
Se oli meidän viimeinen mummolakesä. Seuraavana serkulla olikin jo poikaystävä. Minulla meni monta vuotta ennen kuin löysin tyttöystävän ja aloin harrastaa seksiä.