Miten menetit neitsyytesi/poikuutesi.
Tässä oma tarina. Pääsin paikalliseen räkälä karaokebaariin alaikäisenä. Yhdessä pöydässä istui noin 45-50 vuotias kauniisti hymyilevä nainen. Illan edetessä tämä nainen vain jatkoi vilkuilemista ja hymyilyä. Pian hän kutsui minut pöytäänsä. Joimme olutta ja pian kuin huomaamatta laskin käteni hänen hieman tukevalle reidelleen. Muistan kuinka hänen silmiinsä nousi kiimainen katse...silittelin siinä koskemattomana ja kokemattomana poikana tämän kuuman puuman reittä. Eipä aikakaan kun nainen ehdotti että tulisin hänen mukaansa kotiin. Ei tarvinnut kahdesti kysyä.
Muistan niin hyvin kuinka nainen ohjasi minut makuuhuoneeseen ja käski odottaa. Pian hän saapuikin alastoma viereeni. Hapuilevin käsin kosketin ensimmäistä kertaa pil##. Se oli aivan märkänä. Nainen komensi minut päällensä ja silloin sain ensimmäistä kertaa maistaa kypsää naista. Olihan se ihana kokemus. Tulin eka kerran varsin nopeasti mutta nuoren pojan innolla olin heti valmis uusintaan. Pian tämä nainen tuli päälleni ratsastamaan rehevän takapuolensa kanssa...olihan se upeaa. Lopussa hän pyllisti ja halusi että otan takaa päin. Silloin tajusin kuinka suurenmoisia olentoja naiset ovatkaan. Pieni selluliitti reisissä ja takapuolessa näytti taivaallisen hyvältä...kaiken tämän ihanuuden jälkeen luikin vähin äänin kotiin.
Noin 15 vuotta myöhemmin tapasin saman naisen uudelleen baarissa. Rakastelimme myös silloin.Tajusin tämän vasta jäljeen päin että kyseessä oli sama nainen joka vei poikuuteni. Se oli sellainen hassu sattuma.
Kommentit (21)
Etelän reissulla samassa hotellissa olleeelle pojalle. Olin 14-vuotias. Hipsittiin rannalle iltahämärissä ja löydettiin hiljainen paikka. Viltin päälle selälleen ja jalat levälleen, sattui mutta tuntui hyvältä :)
Naitiin kyllä hotellihuoneessakin vielä myöhemmin, kun porukat oli ostoksilla.
Jäi hyvät muistot ja harmitus, kun ei enää tavattu reissun jälkeen.
N19
Olin 25v netin kautta tapasin ihanan 52v naisen ja juttu luisti niin hyvin että päädyttiin sänkyyn hänellä ei ole lapsia ja kroppa on hyvässä kunnossa ja kauniskin hän on :) tässä on nyt yli vuosi tapailtu ja molemmat on todella tyytyväisiä :)
21-vuotiaana poikaystävän kanssa oli eka kerta. Hänellä oli jo ennestään kokemusta. Se oli myös eka tapaamisemme. Eikös aina käsketä menemään ekalla kerralla uuden tyypin kämpille ja harrastaa seksiä? Ai eikö?
Se oli kyllä mieleenjäävää, aws. :) Istuimme ensin sohvalla juttelemassa ja joku leffakin laitettiin siihen taustalle. Pidin ensin parin sentin hajuraon, koska "mitähän se ajattelee jos heti käyn kylkeen kiinni". Mies vaan tuumasi vähän huvittuneena, että tuu tänne ja kainaloonhan minä menin. Siinä juttelun lomassa siliteltiin käsiä ja mies rupesi silittämään reittäni pikkuhiljaa. Kävin aika kuumana jo siinä kohtaa. :D Vähän jännitti, mutta halusin häntä ja olihan se nyt käynyt jo viestitellessä selväksi, mitä tulee tapahtumaan...
Mäkin uskaltauduin silittelemään hänen kylkeään ja vatsaansa ja siinä kohtaa puhe tyrehtyi ja vaihtui raskaampaan hengitykseen. Päätimme mennä pötköttelemään sängylle, jossa mun kädet eksyivät hänen paitansa alle ja hän hieroi mua farkkujen päältä. Muistan ajatelleeni, että onpas ihanan karvainen massu, kun laitoin käden paidan alle. Ja se säkenöivä tunne, kun olet niin kiihkoksissa toisesta ja hänen kosketuksensa tuntuu ihan taivaalliselta. Ja toinen siinä vieressä on ihan yhtä innoissaan. :D
Mies otti mua kädestä ja siirsi sen housujensa päälle. En toivottavasti ikinä unohda hänen huokaustaan, kun hyväilin häntä siitä. Aika äkkiä ne vaatteet siitä lähtivätkin. Nautimme vielä hetken käsipelistä, kunnes oli päästävä tositoimiin. Aluksi sattui vähän, mutta sitten rupesi tuntumaan hyvältä. Mies osasi olla aluksi sopivan varovainen ja loppua kohden jo pisteltiin ihan kunnolla. Oli oikein hyvä ensikokemus, ihanan ihmisen kanssa jonka kainaloon oli hyvä jäädä halimaan ja ottamaan pienet unet. Ja on edelleen. 💕
Avioliitossa. Tämä tarina on tosi.
Tylsääkin tylsempi, eli ekassa pitkässä suhteessa yli 23v sitten ja eikä siihen kuulunut mitään erikoista, ihan normaali seksiä.
hieman sievässä, juteltiin yhden tytön kanssa perjantai yönä, olimme kumpikin n 16v
ja hinasin sen kämpille ja rullailin sitten kortonkia päälle ja sitten etsimään sitä reikää ja löytyihän se limainen kolo josta olin jallusta lukenut, vaihdettiin asentoa ja tyttö repäisi kortongin pois ja imi munaa ja hyppäsi päälle ratsastamaan hetkui siinä aikansa . siitä se alkoi, ehdin painaa sitä tyttöä 12 kertaa ennenkuin se lähti kotiinsa su aamuna. munat oli kipeet j loppuviikosta ei voinut kustakkaan eli sain jonkun epäspecifistisen jutskan sen värkistä. sen muistan kun se ihmetteli aina session jälkeen että joko se taas seisoo kun aloin ujuttamaan sisäfilettä ineen
Olin kai 22 -vuotias kun virallisesti menetin poikuuteni. Ikäiseni nainen, hyvännäköinenkin, iski minut hämmästyksekseni yökerhosta, vaikka olin tavalliseen tapaan aika juovuksissa. Hän vei minut kämpälleen jossa siirryimme melkeinpä suoraan asiaan. En osannut mitään ja olin ihan surkea, en ymmärrä miksei hän heittänyt minua pihalle. Pieraisin jopa kesken säätämisen äänekkäästi ja pahanhajuisesti. Ensimmäinen kerta naisen sisällä olisi varmaan tuntunut hyvältä mutta humala ja kondomi veivät kyllä kaiken tunnon touhusta. Sain kai sentään org:n, hän tuskin sai siitä yhtään mitään. Inhottaa ajatellakin tätä surkeaa tapahtumaa enkä koskaan kehtaisi kohdata häntä uudestaan.
M43
Serkkutytön kanssa oltiin yötä tädin luona samassa huoneessa 15 vuotiaita oltiin molemmat. Oltiin jo päivällä pussailtu katseilta piilossa. Aikuiset otti kuppia keskenään ja me mentiin "nukkumaan" aikaisemmin, halailtiin ja kosketeltiin toisiamme kiihottuneina. Lopulta kysyin voitaisko jatkaa pidemmälle. Alkuun paljaalla pimppaan ihan lähetyssaarnaajasta, sitten hän sanoi ettei ole pillereitä, ei voi jatkaa sinne, kääntyi vatsalleen ja sanoi että peppuun voit jatkaa. Kiimalimasta liukas kalu hitaasti peppuun ja siinä ei kestänyt pitkään kun spermani tyhjeni sinne uumeniin huohottaen. Myönsi sen jälkeen, että oli ollut jo sängyssä aiemminkin. Jostain syystä on jäänyt fiksaatio peppuseksiin päälle..
Olin ehkä 17-18 vuotias ja silloisen poikakaverin kanssa mentiin naapurikaupunkiin hänen isosiskonsa luokse viikonlopuksi koiravahdiksi.
Itse asiassa tarkemmin kun yritän muistella niin ei mitään ihmeellistä jäänyt siitä kerrasta mieleen. Poikakaverille ei ollut eka kerta ja hän osasi ottaa hienosti ekakerta-tilanteen. Seurusteltiin reilu vuosi ja suhde kuivui kasaan koska oltiin enemmänkin kavereita.
Taisin olla reilusti yli kuudenkymmenen kun vaimoni sukutilalla juhannusta juhliessamme lähti poikuus. Miesten saunavuorolla iskin silmäni vaimon komeaan sukulaismieheen, iskin myös polveni saunan ovenkarmiin tuijottaessani miehen hieman löllöä takamusta. Tunsin kiihkeää kihelmöintiä kun kullini venyi koko mittaansa ja miehet saunassa ääneen ihmettelivät että mitä ihmettä sinä Rauno teet? Sen verran taisin olla juovuksissa etten muista välittänyt vaan ahnaasti tartuin miehen takapuoleen ja lipittelin kannikoiden välistä kiihtyvällä tahdilla ja karjuin: mä haluan munaa ja antakaa mulle munaa.
Olin 16 ja eräänä kesäisenä viikonloppuna päätin että oli aika päästä neitsyydestä. Koin sen hankalana koska jonkun pojan lähestyessä mietin olisiko hän sen arvoinen että saisi ensimmäisenä. Toisaalta ei kiinnostanut mikään räpeltelykään josta ei ainakaan kivaa muistoa jää. Ajatus oli siis itänyt jo pidempään ja sitten kun satuin juttusille kokeneen kuutamaa vuotta vanhemman kaverin kanssa ja kiinnostus oli molemmin puolin ja nimenomaan seksiin ei mihinkään elinikäiseen suhteeseen. Sinä yönä meni neitsyys ja sain hyvää seksiä ihan riittämiin. Kundi kuitenkin kiintyi moisesta tuurista niin että yritti pokailla ja pyydellä treffeille myöhemmin - tuloksetta, ei kiinnostanut muuhun.. Yön jäljiltä tyytyväinen, tyydytetty ja paikat hellänä; kundi oli hyvin varusteltu.
Oliin 37 v. a ahdasmielisestä kodista - vältin epäilyttäviä irtosuhteita ja yöelämää ja vaikka mitä. En edes sormeillut. Kulaan ei hake ut kotoa. Vasta kun hoitamani vanhemmat kuolivat muutin pois kotipaikkakunnalta. Opin vähitellen kuuntelemaan itseäni ja omia toiveitani, ostin oman asunnon, matkustelinkin. Sitten se vaan iski - vanha työtoveri soittemi prään ja kertoi että harmitti kun ei enää voinut lounastaa kanssani. Päivällisen jälkeen kysyä paukauton että haluislo se tulla kylään. Seksi ei ollut ihan sitä mitä osotin mutta läheisyys tuntui ihanalta. Tapaillaan edelleen. Saa nähdä pysyykö vai jättääkö.
14-vuotiaana mökkinaapurin pojan kanssa. Hän oli päässyt armeijasta, että oli varmaan 19 tai 20. Olin häneen hirveän ihastunut. Vanhemmat kävivät kesällä mökiltä töissä niin että meillä oli päivät aikaa paneskella. Eka kerta oli läheisessä saaressa, laineet liplatti ja linnut laulo. Sydämeni särkyi kun hän sitten parin viikon jälkeen lähti kaupunkiin eikä halunnut enää tavata. En minä ollut hänen ensimmäisensä, mutta ei hän varmaan mikään naistenmieskään ollut, kun kerran minäkin kelpasin. Jälkeen päin ajatellen se oli hyväuskoisen pikkutytön hyväksikäyttöä. Seksissä hän otti minut kuitenkin huomioon tosi hyvin ja sen jälkeen olenkin aina osannut nauttia siitä. Että tosi ihanat pari viikkoa ne oli. Seuraavana kesänä ei herraa sitten mökillä näkynytkään.
19 vuotiaana erään pari vuotta nuoremman tytön kanssa. Tämä tyttö oli nuoresta iästään huolimatta kokenut seksipuuhissa. Asuin vielä tuolloin kotona ja yöllä sitten omassa sängyssä. Tyttö oli todella kovaääninen ja aamulla hiukan nolotti kun vanhemmat oli taatusti kuullut. Paljaalla päästelin lippuun asti ja vasta jälkeenpäin tuli mieleen tautiriski ja raskauden mahdollisuus, hiukan kuumotteli jokusen päivän.
19-vuotiaana kun ei ollut vielä saanut, alkoi olla jo paineita saada asia pois alta melkein hinnalla millä hyvänsä. (Yksin) Ruotsinlaivalle siis. Moonlight diskosta tyttö hyttiin. Tytön ulkonäkö nyt ei ollut ihan ihanteiden mukainen mutta oli kuitenkin nuori nainen. Tyttö ei myöskään ollut kovin ronkeli kumien yms käytössä, joten ekan kerran sai pois alta niin täydellisesti kuin sen vain voi kuvitella. Panin kolme kertaa, tulin sisään joka kerta ja tiet erkani. Tuosta eteenpäin ei mitään ongelmia asian kanssa olekaan ollut.
15-vuotiaana pari vuotta vanhemman poikaystäväni kanssa. Ei oltu seurusteltu vielä kauhean pitkään, mutta kun olimme kahdestaan hänen sängyllään tunsin hänen peniksensä kovettuvan ja sitten se vain tapahtui. Kaverit olivat kertoneet jo vinkkejä aikasemmin joten tiesin jotenkin mitä tehdä. Pelkäsin, että se sattuisi, mutta ei sattunutkaan.
Seurustelimme tuon jälkeen vielä yli puoli vuotta, jonka aikana kokeilimme hieman kaikenlaista. En usko, että olisin voinnut menettää paremmin neitsyyttäni, olin silloin ensirakkauden huuruissa, ja muistelen vieläkin lämmöllä tuota hetkeä.
Ensimmäinen oli 23-vuotoaana kesätyöpaikan säksättävä esinainen, kiukkuinen vanhapiika konttoripäällikkö. Hymyilin sille ja olin kohtelias jotta pääsisin vähemmällä säksätyksellä - mutta onnistuin yli odotusten.
Sen kellistäminen oli vallankäyttöä ja sen paneminen puolestaan harjoittelua. Lähinnä vaan kokeilin edestä ja takaa ja heti kun huvitti vetäisin kullin ulos ja roiskautin kuumat mällit sen vatsalle/selälle. Sitten poia paikalta. Kaipa se sai haluamansa. Jatkossa olen ollut huomaavaisempi.
mikset laskenut sisään voimalla ja vartin päästä ruiskuttanut sinne lisää
Pikkuserkkutytön kanssa vietetttiin kiva kesä. Teltassa salaa vanhemmilta tutustuttiin toistemme anatomiaan.
Pimppiin emme panneet, mutta suuseksiä harrastimme erinäisiäkin kertoja.
Jes raid on man respektiä hemmo on vetänyt doble shotit ja ihan siviilissä