Jos saisit 100e lahjakortin Stockalle
Kommentit (39)
En tiedä yhtään. Odottaisin varmaan niin kauan, että tulisi tarve jollekkin ja ostaisin. Olisi se sitten itselle, perheenjäsenelle tai lahjaksi. Talvikengille olisi tarvetta.
Hauskoja nää ihmiset joiden mielestä stoccalla ei ole mtn, ihan käyttötavaraa löytyy, kodinkoneita, kosmetiikkaa, jalkineita, vaatteita, ruokaa jne jne
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja nää ihmiset joiden mielestä stoccalla ei ole mtn, ihan käyttötavaraa löytyy, kodinkoneita, kosmetiikkaa, jalkineita, vaatteita, ruokaa jne jne
Ei vaan näillä ihmisillä ei ole juuri nyt tarvetta mihinkään. Ite kyl harkitsisin, mitä ostan stockalta, koska se on niin kallis. En tuhlaisi satasta saippuaan.
Itse sain joululahjaksi 100 euron lahjakortin Stockalle, ostin kylpytakin, kun entinen oli jo kulahtanut.
Jos voi netissä käyttää niin jotain halpaa jonka saa postikuluineen kotiin.
Aika kallis ostosreissu tulisi, joten myisin se 80 € torissa. Jos ei sitten kävis verkkokauppaan, jolloin lahjoittaisin sen tyttärelleni.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta en halua leimautua persuksi. Stocka on persujen kauppa.
Mä sain kerran 100€n lahjakortin stockalle ja oikeasti en löytänyt sieltä oikein mitään ostamisen arvoista. Koska siellä on kaikki niin ylihinnoiteltua, että en halunnut maksaa ylihintaa tuotteista.
Mutta koska en viitsinyt sitä jättää käyttämättä ostin pippuri- ja suolamyllyn. Ovat kyllä olleet kestävät ja hyvät käytössä, mutta ilman lahjakorttia en todellakaan moisiin olisi 100 euroa tuhlannut.
Stocka siis oikeasti on tosi huono paikka lahjakortin ostolle, koska siellä vaan ei ole mitään, mitä minä haluaisin ostaa.
Täällä ei ole Stockaa lähellä, joten varmaan antaisin jollekin jolla on mahdollista asioida siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt, ettei stokkalla ole mitään. On sanottu ettei ole mitään , mitä ITSE tarvitsisi tai haluaisi. Huomaatko eron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt, ettei stokkalla ole mitään. On sanottu ettei ole mitään , mitä ITSE tarvitsisi tai haluaisi. Huomaatko eron?
Olen se, joka osti kylpytakin. Stockalla nyt on kaikkea samaa, mitä muissakin kaupoissa + jotain extraa. Esimerkiksi lauantaina ostin sieltä Vagabondin kengät, ihan samalla listahinnalla kuin mitä oli Koo-kengässäkin.
Ostaisin varmaan kodin osastolta hyvän paistinpannun tai pyyhkeitä, sellaisia, joita en muuten raaskisi ostaa. Ruoka osastolta voisin ostaa myös kaikkea vähän erikoisempaa
Lahjakortti on just siksi hyvä, että voi hyvällä omallatunnolla ostaa jotain, mitä ei muuten raaskisi tehdä. Stockan silkkiverhot ovat ihania ja olen jo yhden sellaisen ostanut juuri lahjakortilla. Toivon, että kavereilta saan taas synttärilahjaksi Stockan lahjakortin ja kohteenkin tiedän - toinen silkkiverho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se, joka osti kylpytakin. Stockalla nyt on kaikkea samaa, mitä muissakin kaupoissa + jotain extraa. Esimerkiksi lauantaina ostin sieltä Vagabondin kengät, ihan samalla listahinnalla kuin mitä oli Koo-kengässäkin.
So what? En silti halua/ tarvitse mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So what? En silti halua/ tarvitse mitään uutta.
Et ruokaa, hammastahnaa, shampoota, sukkia, leffalippuja, terveyssiteitä, tiskiharjaa? Ok.
Möisin sen jollekin köyhälle, joka kaipaa stockmannin krääsää.
Ehkä pari nättiä säilytysastiaa 😍
Saisit ilmaiseksi (lahjakortilla) ’ostaa’ sukkia, ja ostaisit rupusukkia megapaketin - vaikka kerrankin olisi mahdollisuus panostaa laadukkaampiin ilman, että käyttää omaa rahaa? Missä logiikka?