Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit 100e lahjakortin Stockalle

Vierailija
06.05.2019 |

Niin mitä ostaisit?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tarvitse mitään. 

Jos olisi ihan pakko jotain ostaa, niin voisin koko perheen sukkavaraston päivittää. Paitsi saakohan sieltä edes sellaisia megapaketteja jotain rupusukkia. Tuskin.

Saisit ilmaiseksi (lahjakortilla) ’ostaa’ sukkia, ja ostaisit rupusukkia megapaketin - vaikka kerrankin olisi mahdollisuus panostaa laadukkaampiin ilman, että käyttää omaa rahaa? Missä logiikka?

Vierailija
22/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään. Odottaisin varmaan niin kauan, että tulisi tarve jollekkin ja ostaisin. Olisi se sitten itselle, perheenjäsenelle tai lahjaksi. Talvikengille olisi tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nää ihmiset joiden mielestä stoccalla ei ole mtn, ihan käyttötavaraa löytyy, kodinkoneita, kosmetiikkaa, jalkineita, vaatteita, ruokaa jne jne

Vierailija
24/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja nää ihmiset joiden mielestä stoccalla ei ole mtn, ihan käyttötavaraa löytyy, kodinkoneita, kosmetiikkaa, jalkineita, vaatteita, ruokaa jne jne

Ei vaan näillä ihmisillä ei ole juuri nyt tarvetta mihinkään. Ite kyl harkitsisin, mitä ostan stockalta, koska se on niin kallis. En tuhlaisi satasta saippuaan.

Vierailija
25/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain joululahjaksi 100 euron lahjakortin Stockalle, ostin kylpytakin, kun entinen oli jo kulahtanut.

Vierailija
26/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi netissä käyttää niin jotain halpaa jonka saa postikuluineen kotiin.

Vierailija
27/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallis ostosreissu tulisi, joten myisin se 80 € torissa. Jos ei sitten kävis verkkokauppaan, jolloin lahjoittaisin sen tyttärelleni.

Vierailija
28/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta en halua leimautua persuksi. Stocka on persujen kauppa.

Vierailija
29/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran 100€n lahjakortin stockalle ja oikeasti en löytänyt sieltä oikein mitään ostamisen arvoista. Koska siellä on kaikki niin ylihinnoiteltua, että en halunnut maksaa ylihintaa tuotteista.

Mutta koska en viitsinyt sitä jättää käyttämättä ostin pippuri- ja suolamyllyn. Ovat kyllä olleet kestävät ja hyvät käytössä, mutta ilman lahjakorttia en todellakaan moisiin olisi 100 euroa tuhlannut.

Stocka siis oikeasti on tosi huono paikka lahjakortin ostolle, koska siellä vaan ei ole mitään, mitä minä haluaisin ostaa.

Vierailija
30/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole Stockaa lähellä, joten varmaan antaisin jollekin jolla on mahdollista asioida siellä.

Vierailija
31/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole väittänyt, ettei stokkalla ole mitään. On sanottu ettei ole mitään , mitä ITSE tarvitsisi tai haluaisi. Huomaatko eron?

Vierailija
32/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole väittänyt, ettei stokkalla ole mitään. On sanottu ettei ole mitään , mitä ITSE tarvitsisi tai haluaisi. Huomaatko eron?

Olen se, joka osti kylpytakin. Stockalla nyt on kaikkea samaa, mitä muissakin kaupoissa + jotain extraa. Esimerkiksi lauantaina ostin sieltä Vagabondin kengät, ihan samalla listahinnalla kuin mitä oli Koo-kengässäkin.

Vierailija
33/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin varmaan kodin osastolta hyvän paistinpannun tai pyyhkeitä, sellaisia, joita en muuten raaskisi ostaa. Ruoka osastolta voisin ostaa myös kaikkea vähän erikoisempaa

Vierailija
34/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on just siksi hyvä, että voi hyvällä omallatunnolla ostaa jotain, mitä ei muuten raaskisi tehdä. Stockan silkkiverhot ovat ihania  ja olen jo yhden sellaisen ostanut juuri lahjakortilla. Toivon, että kavereilta saan taas synttärilahjaksi Stockan lahjakortin ja kohteenkin tiedän - toinen silkkiverho.

Vierailija
35/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen se, joka osti kylpytakin. Stockalla nyt on kaikkea samaa, mitä muissakin kaupoissa + jotain extraa. Esimerkiksi lauantaina ostin sieltä Vagabondin kengät, ihan samalla listahinnalla kuin mitä oli Koo-kengässäkin.

So what? En silti halua/ tarvitse mitään uutta.

Vierailija
36/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät tai takin.

Vierailija
37/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So what? En silti halua/ tarvitse mitään uutta.

Et ruokaa, hammastahnaa, shampoota, sukkia, leffalippuja, terveyssiteitä, tiskiharjaa? Ok.

Vierailija
38/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möisin sen jollekin köyhälle, joka kaipaa stockmannin krääsää.

Vierailija
39/39 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari nättiä säilytysastiaa 😍