Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: "kun mies pettyy deitin ulkonäköön, hän haluaa hyvitykseksi seksiä"

Vierailija
06.05.2019 |

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/tutkimus_kun_mies_pettyy_tinder_deitin_ulkonakoon_han_haluaa
Mä en oikeasti ymmärrä miehiä :/ Jos mä petyn johonkin asiaan deitissä, niin ei tosiaankaan ala tekemään mieli seksiä. Toihan tarkoittaa käytännössä sitä että mitä suurempi pettymys deitti on, sitä hanakammin mies osoittaa halunsa? Yritä siinä sitten selvittää kuka on tosissaan kiinnostunut...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritetään mansplainata.

Toisessa kejussa sanottiinkin että usein miehet antavat Tinderissä sydämiä perusteella "panisin/en panisi". Jos naisen kanssa toivotaan parisuhdetta, halutaan edetä hitaammin. Tilannetta ei haluta mokailla ja naiseen halutaan tutustua syvällisemmin. Jos nainen on sektorilla pano, pitää ottaa riskejä että saa nopeasti, mutta toisaalta ei ole väliä jos nainen ei tykkää vonkaamisesta kun nainen ei ole spesiaali. Minä en tunnista itsessäni tuota että kuvilla huijaajaa voi kohdella törkeämmin, mutta voihan se alitajuisesti toimia.

About noin.

Vierailija
2/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Kun kerran oli pettymys niin jos edes jotain lohkeais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vattu.

Vierailija
4/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä petyn miehen ulkonäköön ja mieheen ylipäätään nii en haluu siltä yhtään mitään. :DDDDDDD

kehotan siirtymään vaan seuraaviin, vielä rumempiin naisiin kun mä, jos joku mun ulkonäköön pettyy ;-)

Vierailija
5/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä siinä sitten selvittää kuka on tosissaan kiinnostunut

Helppoa.

Älä anna seksiä heti.

Kuka muutenkaan on niin tyhmä, että luulee miehen olevan kiinnostunut vain siksi, että tämä haluaa seksiä?

Vierailija
6/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan naiset uskoo tuommosta huuhaata... :D

Vierailija
7/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko näin naisena siis laittaa Tinderiin mahdollisimman epäedustava kuva itsestään? Niin että tavatessa mies ei voi ainakaan pettyä ja vaatia siten seksihyvitystä?

Vierailija
8/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Manchester Metropolitan -yliopiston sosiologian laitoksella tehdään parhaillaan laajempaa tutkimusta Tinderin käytöstä, ja sen yhteydessä miehet pääsivät kertomaan, miten he suhtautuvat deittiprofiilien kuviin, jotka eivät aivan vastaa todellisuutta.

Eivät hyvin.

The British Sociological Association -järjestön julkaisemassa tiedotteessa todetaan, että jotkut miehet ajattelevat voivansa ottaa tilaisuudesta ainakin jotakin hyötyä irti, vaikka deittikumppanin ulkonäkö olisi pettymys. Esimerkiksi pyrkiä harrastamaan satunnaista seksiä tämän kanssa.

– Jotkut vastaajista kokivat, että luottamuksen pettäminen tarkoitti sitä, että heillä oli lupa hyödyntää deittiään kuten he parhaaksi näkivät, esimerkiksi pyrkimällä nopeammin intiimiin kontaktiin ja toisaalta väheksymällä sitä, tutkija Jenny van Hooff selitti."

Vierailija
9/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko näin naisena siis laittaa Tinderiin mahdollisimman epäedustava kuva itsestään? Niin että tavatessa mies ei voi ainakaan pettyä ja vaatia siten seksihyvitystä?

Joo, ja seuraavaksi sua ja sun kuvia haukutaan yli.laudalla...

Vierailija
10/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vastaajista. Eli noin 1%.

Vierailija
11/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi laittaa realistisia kuvia?

Miehillä nyt on tuo tikapuusysteemi.

- vaimomatsku (miehen oma taso)

- panisin

- panisin kerran

- panisin kännissä

- ei kiitos

Vierailija
12/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on koston tapaista vallankäyttöä.

Ei tarvi olla kenenkään kanssa, ei vaikka joku kuinka painostaisi.

Vierailija
13/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän väärin otsikoitu. Mies hakee aina sitä täydellistä vaimoainesta ja tuossa pettyy kun tavan hiirulainen on vastassa tai räväkkä tatuoitu käytännönosaaja (amk)Sit se kuittaantuu seksillä ja voi johtaa wrend with benefitiin mutta vaimot haetaan muualta. eli se pettymys tulee siihen 90 pinnaan naisista että ette oo yksin, siinä on kuitenkin halukas reikä niin tottajoo nostetaan pano pöydälle ja näinhän ne 99 pinnaan yhäitisuhteista saa alkunsa jä äpäristä lähes se sata pinnaa

Vierailija
14/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on paljon kaksinaismoralistisia lorttoja. Antaa kelle vaan, mutta jostain syystä pihtaa "sen erityisen" kohdalla pari viikkoa. Paras tapa välttyä joutumasta parisuhteeseen sellaisen kanssa, on antaa heti. Kunnolliset miehet ja naiset eivät pelaa pelejä tai teeskentele, kun se ihana löytyy.

Vierailija
15/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin etten ymmärrä ollenkaan tuota tapaa toimia...mutta olen havainnut että noin moni toimii.

Ehkä osittain siksi olen ikisinkku ja naisettomaksi jäänyt (päälle miljoona muuta asiaa ulkonäöstä aloitekyvyttömyyteen, epävarmuuteen, jne). Oma luonne ja omatunto ei vain salli pitää naista helppona panona. Se miehinen halu seikkailla ja valloittaa puuttuu.

Vierailija
16/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama kääntäen, jos tahdot seksiä (f) laita tinderkuvaksesi joku missikuva ja mene deilteille sen kummemmin valmistautumatta. Jos vastassa on passiivis-aggressiivinen ääliö, saat seksiä hyvin pienellä vaivalla. Vinkki tytöille!

Vierailija
17/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen logiikka

Vierailija
18/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Itse haluan vain irroittautua tilanteessa mahdollisimman nopeasti mutta jotenkuten tahdikkaasti.

M

Vierailija
19/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin etten ymmärrä ollenkaan tuota tapaa toimia...mutta olen havainnut että noin moni toimii.

Ehkä osittain siksi olen ikisinkku ja naisettomaksi jäänyt (päälle miljoona muuta asiaa ulkonäöstä aloitekyvyttömyyteen, epävarmuuteen, jne). Oma luonne ja omatunto ei vain salli pitää naista helppona panona. Se miehinen halu seikkailla ja valloittaa puuttuu.

Mä ajattelen tuon eri tavalla. Ainakin osittain.

Pleijeri osoittaa seksuaalista kiinnostusta heti, ennen kuin tuntee naisen. Homma lähtee liikkeelle oikein ja nainen tulkitsee miehen kiinnostuksen voimakkaammaksi.

Demiseksuaalimies haluaa tutustua ja siinä vaiheessa kun kiinnostuu, nainen funtsii jo että onpas heikkoa kiinnostus kun mies vasta nyt osoittaa halunsa.

Mun naisten kanssa menestynyt kaveri tekee aina niin että automaattisesti osoitetaan kiinnostusta ja sitten kun nainen syttyy, aletaan funtsimaan kiinnostaako ja kuinka paljon.

Vierailija
20/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sama kääntäen, jos tahdot seksiä (f) laita tinderkuvaksesi joku missikuva ja mene deilteille sen kummemmin valmistautumatta. Jos vastassa on passiivis-aggressiivinen ääliö, saat seksiä hyvin pienellä vaivalla. Vinkki tytöille!

Hieno vinkki.

Ja vinkin antaja on —-

mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä