Miten tissien esittely ja alushousuposeeraukset kuvaavat mt-ongelmia??
Itse en masentuneena oikein tajua tätä asiaa. En näe muuta koko idean takana kuin tavoitellaan jotain somejulkisuutta mukataiteellisilla itsensä paljastelukuvilla. Onhan se varmaan kivaa lukea läähätyskommentteja tai jotain.
Mun masiskuvat ovat jotain aivan muuta kuin itseni paljastelua alushoususillani ja tissit esillä.
Kommentit (6)
Huomionhakua se vaan on.
"Mua vähän masentaa, mutta katsokaa mun persettä ja tissejä" :D
Naiset itkevät, kun miehet näkevät heidät objekteina ja samaan aikaan ottavat paljastelukuvia.
Sitten ihmetellään, kun ei oteta vakavasti lainkaan xD
Onhan se tietynlainen mt-ongelma, että elämä pyörii tykkäyksien perässä. Jos ei saa johonkin kuvaan tarpeeksi tykkäyksiä niin seuraavassa on vähemmän vaatetta päällä. Huomiota on myös ne setämiesten limaiset kommentit, joista voi tietenkin sitten pahoittaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tietynlainen mt-ongelma, että elämä pyörii tykkäyksien perässä. Jos ei saa johonkin kuvaan tarpeeksi tykkäyksiä niin seuraavassa on vähemmän vaatetta päällä. Huomiota on myös ne setämiesten limaiset kommentit, joista voi tietenkin sitten pahoittaa mielensä.
Mutten ymmärrä miksi tollanen huomiohuoraus on jotenkin paheksuttavaa? Onko naiset vaan kateellisia noille, ketkä elättää itsensä herukuvilla? Veikkaan, että sieltä kateudesta se kumpuaa, miksi kellään olisi muuten mitään sitä vastaan, että joku kehnosa suloillaan kaunistuttaa maailmaa livenä ja netissä?
Mitähän hittua? Osa 5321