Dokkari, jossa pohdittiin miksi miehet lähettää kikkelin kuvia lupaa kysymättä
Kommentit (25)
Miksei mulle kukaan koskaan lähetä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on marsistisia kajakkeja.
Hahhah! Marsisti ja kajakki ei jäänyt sensuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mulle kukaan koskaan lähetä?
Mulla olis messengerissä muutama, voin kierrättää sulle.
Missäs se dokumentti onkaan, jossa keskusteltiin asiantuntijoiden kanssa päivänpolttavasta aiheesta: miksi naiset haluavat keskustella verhoista, mekoista, huonekaluista ja tunteista?
Vierailija kirjoitti:
Missäs se dokumentti onkaan, jossa keskusteltiin asiantuntijoiden kanssa päivänpolttavasta aiheesta: miksi naiset haluavat keskustella verhoista, mekoista, huonekaluista ja tunteista?
Kikkelikuvilla naisia ahdisteleva muusinuija ilmoittautui.
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat niistä kiinnostuneita. Eli oliko pointtisi, että vehjekuvamiehet ovat vastaavasti kiinnostuneita vehkeistä? Sitä ei lie epäile kukaan!
Auta Antti (mm. Spotify)
Pointti oli, että kajakkimarsistimiehet kilpailevat keskenään aina ja kaikessa, mm. kikkelin koossa. Ja ne jatkavat sitä käytöstä myös suhteessaan naisiin, koska kajakki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin pieni, ettei siitä tahdo saada kunnon kuvaa, joten niitä ei voi lähetellä edes läpällä.
Up. Se dokkari, mistä löytyy??
Ap.
Minä taas etsin dokkaria aiheesta miksi naisen postaavat per.se ja tis.si kuviaan instagraamiin julkisesti nähtäville. Kiinnostaisi nimittäin tietää.
Ei ole sen ihmeellisempää kuin naisten herutuskuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muusinuija? Tää on hyvä. Saako käyttää ilman rojaltien maksamista?
Miehiä kiihottaa ajatus, että naiset katselevat hänen kikkeliään. Yksinkertaista. Sillä ei ole mitään väliä, mitä mieltä nainen ko. näystä ja käytöksestä on.
Kukaan ei vastannut alkuperäiseen kysymykseen !!
Ehkä miesten kuitenkin kannattaisi lähetellä kuvia muusinuijastaan vain toisille miehille, esim. homoille koska harva nainen ilahtuu niistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sen ihmeellisempää kuin naisten herutuskuvat.
Paitsi että miehet toivoo näitä herutuskuvia ja saavat niistä iloa. Instaheruttelijoilla on aikamoinen kuolaaja-armeija tykkäämässä ja kommentoimassa.
Naiset eivät toivo kikkelikuvia, ahdistuvat.
Lisäksi kikkeli on sukupuolielin, jonka näytteleminen on todella eri asia kuin puolialasti kekkulointi, joskaan sekään nyt niin fiksua ole.
Sellainen pikkuinen ero.
Miksi tästä ketjusta on mpoistettu asiallisia viestejä?
Kiinnostaa!