Mieskunnosta. Onko normaalia....
...kyetä viiden tunnin aikana kolme kertaa? Siis tulla ihan loppuun asti.
Poikaystävä tuli kahden viikon lomalta Saksasta ja sit kävi näin. En tiennyt, että voi olla mahdollista palautua niin nopeasti!
Kommentit (11)
Mun mies 46 ja juuri viikonloppuna tuli 3 kertaa 3 tunnin sisällä. Yhteistä taivalta takana yli 12 vuotta.😊
Ihmettelen, miten Saksa tähän liittyy, mutta ihan normaaliahan tuo on.
minä tulin englannista ja en tullut kuin kerran motarin parkkipaikalla lepikossa takaapäin itikoiden inistessä koraan ja kusinen pillu haisi nenään
Vierailija kirjoitti:
minä tulin englannista ja en tullut kuin kerran motarin parkkipaikalla lepikossa takaapäin itikoiden inistessä koraan ja kusinen pillu haisi nenään
Kiitos mielikuvasta
Mun mies oli 25-30-vuotiaana tuollainen. Nyt 35+ ei pysty kuin kerran ja nukahtaa AINA sen jälkeen. Hommailu on myös tylsistynyt,miehelle kelpaa vain "suoraan toimintaan" lähetyssaarnaajassa.
Sanoisin, että on normaalia. Kaksi kertaa melko lailla peräkkäin ja sitten pidempi tauko.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että tullaan, se että onko se koira vai kana johon tullaan on toissijainen asia.
Pitäisikö 73-vuotiaan, diabeetikon jolla on verenpainetauti, kyetä seksiin.
Hyvinkin mahdollista. Itse jo 50-vuotiaana tulen myöskin nykyään jopa 4:sti päivässä (testattu on)ja ihan helposti tuoreen morsiammen kanssa.