Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkavereista äitiyslomalla

Vierailija
06.05.2019 |

Olen ollut kohta vuoden äitiyslomalla eikä sinä aikana KUKAAN työkavereista ole ottanut minuun yhteyttä kysellääkseen kuulumisia jne. Itse olin aluksi yhteydessä työkavereihin n. kerran kuukaudessa viesteillä ja kävin näyttämässä vauvaa siellä yhden kerran ja olen sitten "odottanut" että sieltä olisi joku yhteydessä minuun vastavuoroisesti, mutta ei ole mitään kuulunut yli puoleen vuoteen. Ja kuitenkin on vuosien työhistoria takana ja töissä ainakin omasta mielestäni ollaan ihan hyvin juttuun tultu, vaikka ei ollakaan oltu vapaa-ajalla tekemisissä. Ilmeisestikään kukaan ei kaipaa minua millään tavalla, kun ei edes kysytä mitä kuuluu tms. Vai onko tämä ihan normaalia äitiyslomalla, että työpaikan kaverit"unohtaa" täysin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu mulla! En tiedä, niin kai se oikeasti menee. Oikeat ystävät ovat oikeita.

Vierailija
2/5 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja on varovainen sillä yhteydenotot voidaan tulkita äitiysloman häiriköimiswksi ja painostamiseksi pian takas töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat TYÖkavereita. Ihmisiä, joiden kanssa vietät aikaa töissä. On harvinaista, että kollegat ovat tekemisissä toistensa kanssa, ei nyt kuitenkaan ihan tavatonta. Ette ole olleet vapaa-ajalla tekemissä ennen äitiyslomaasi, joten ette ole nytkään. Olette tekemissä taas siinä vaiheessa, kun menet takaisin töihin.

Vierailija
4/5 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaikka ei ollakaan oltu vapaa-ajalla tekemisissä"

Tuossa vastaus. Sinä olet nyt vapaa-ajalla. 

Vierailija
5/5 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat TYÖkavereita. Ihmisiä, joiden kanssa vietät aikaa töissä. On harvinaista, että kollegat ovat tekemisissä toistensa kanssa vapaa-ajalla, ei nyt kuitenkaan ihan tavatonta. Ette ole olleet vapaa-ajalla tekemissä ennen äitiyslomaasi, joten ette ole nytkään. Olette tekemissä taas siinä vaiheessa, kun menet takaisin töihin.

Korjaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi