Saan takuulla taas miehen vihat niskaan tänäänkin
Aion meinaan kysyä, miksi lapsi ei saanut päättöjuhlassa mitään palkintoa. Näyttää siltä kun lukee tuota listaa että valmentajien lapset ja pelaajat vain sai palkintoja. Ei maalivahdit.
Kommentit (46)
Turha Alapeukku. Mies on niin lässy ettei kuitenkaan kysy asiaa joten minä kysyn.
Olisiko lapsen pitänyt saada palkintoja ja millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko lapsen pitänyt saada palkintoja ja millä perusteella?
Sillä kun hän on hyvä. Viimeksi saivat hänen ansiostaan kultaa. Maalivahdit vaan jätetään aina palkitsematta, nytkään ei palkittujen listassa ollut yhtään maalivahtia.
Kysy. Et menetä mitään. On hyvä tietää perustelut.
En kyllä ymmärrä, miksi siitä vihaa saisit niskoillesi.
Tuo on ihan asiakysymys.
Vierailija kirjoitti:
Kysy. Et menetä mitään. On hyvä tietää perustelut.
En kyllä ymmärrä, miksi siitä vihaa saisit niskoillesi.
Tuo on ihan asiakysymys.
Niin, minustakin perustelut on hyvä tietää.
No osta itse pysti kaappiin jos on niin tärkeää leuhottaa palkinnoilla.
Oma on syys. Huomaa heti, että olet antanut liian vähän suikkareita miehellesi.
Mies on aina vihainen ja tapaavat illalla tämän valmentajan jalkapallo peleissä. Ei se haittaa jos jotain asiasta sanoo koska mulla on jo toinen kämppä varalla. Miehen mielestä kun mitään ei saa koskaan kysyä.
Ei vaikuta tämä äiti kovin miellyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Lasta tulee hävettämään.
Millä lailla? Eilen illalla oli sitä mieltä että palkinnot meni väärin. Minä näin listan palkituista vasta nyt aamulla ja huomasin sen mitä kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Mies on aina vihainen ja tapaavat illalla tämän valmentajan jalkapallo peleissä. Ei se haittaa jos jotain asiasta sanoo koska mulla on jo toinen kämppä varalla. Miehen mielestä kun mitään ei saa koskaan kysyä.
Missä sinä tämän kysymyksen esität? Jokatapauksessa huono asia. Jos mies hoitaa pojan jaljapallon, älä sinä sotkeudu siihen
Minäkin suuttuisin tuollaisesta lapsen nolaamisesta. Jos mies on kokoajan vihainen, niin oletko ap miettinyt omaa käyttäytymistäsi?
Missä on tähän aikaan jalkapallon kauden päättäjäiset? Juuri kausi käynnistyi
Ihna ikeasti seuratoiminnassa palkitaan vain parhaat. Ei ketään vain sen takia että sen takia olla joskus voitettu. Elämään kuuluu että kaikkea ei voi saada vaikka kuinka tahtoisi.
Vierailija kirjoitti:
Missä on tähän aikaan jalkapallon kauden päättäjäiset? Juuri kausi käynnistyi
Ei ollut jalkapallokauden lopettajaiset vaan toinen harrastus loppui. Minä puollustan lastani. Hän on tehnyt hyvää työtä ja oli sarjataulukossa paras maalivahti. Vähiten maaleja päästänyt. Mies pitää valmentajaa ns idolinaan. Olivat samoissa töissä ja valmentaja sai jatkaa pomon hommia.
Säälipalkintoko on sitten hyvä ratkaisu? Lapsi oppii, että kaiken saa itkemällä. Ehkä vaan teidän mielestänne on hyvä pelaaja.
OK