Millainen ihminen on sellainen, jota luonnehdit...
sanomalla häntä vaikeaksi?
Itse tarkoitan ailahtelevaa.
Kommentit (10)
Piittaamaton ja itsekeskeinen minä minä minä minä. Egosentrisen maailmankuvan omaava ja ilkeä, se on aika tappava yhdistelmä...
Mun paras ystäväni on sellainen, jota olen joskus luonnehtinut "vaikeaksi ihmiseksi". Ei hän sitä mulle ole, ennen kaikkea parisuhteessa hän on hankala. Ilmeisesti epävakaa persoonallisuushäiriö. En edes tiedä kaikkia yksityiskohtia, mitä hänen suhteissaan on tapahtunut, mutta eivät ne yleensä kestä, mikä kertonee jotain.
Joustamatonta jääräpäätä. Sellaista joka kirjaimellisesti tekee olemiseni vaikeaksi enkä voi vaikuttaa asiaan puhumisella.
Vierailija kirjoitti:
Mun paras ystäväni on sellainen, jota olen joskus luonnehtinut "vaikeaksi ihmiseksi". Ei hän sitä mulle ole, ennen kaikkea parisuhteessa hän on hankala. Ilmeisesti epävakaa persoonallisuushäiriö. En edes tiedä kaikkia yksityiskohtia, mitä hänen suhteissaan on tapahtunut, mutta eivät ne yleensä kestä, mikä kertonee jotain.
Mä en pidä epävakaita vaikeina, koska en piittaa niiden aivoituksista paskan vertaa. Ignooraan kaiken. En panosta sellaisiin ihmisiin yhtään voimavaroja, saati välittämistä. Turhaakin turhempia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Joustamatonta jääräpäätä. Sellaista joka kirjaimellisesti tekee olemiseni vaikeaksi enkä voi vaikuttaa asiaan puhumisella.
Joidenkin ihmisten persoona ei kyllä jousta yhtään. Hrr.
Sellainen joka tykkää kinata milloin mistäkin ja kun itse en halua joka asiasta vääntää jolloin annan asian olla,
niin tämä kaveri ylpeilee kuinka uskomattoman hyvät puheenlahjat hänellä on kun voittaa jokaisen väittelyn.
Ristiriitainen, puhuu itsensä pussiin, sokea itselleen ja omille ominaisuuksilleen, ailahteleva, vahingollinen, haitallinen, itsekeskeinen(!)