Olen käynyt 46 tindertreffeillä.
Olen tavannut jo 46 miestä, mutta vain kolmeen ihastuin. Yhtä tapailin jonkin aikaa, mutta mies halusi lopettaa elämäntilanteensa takia. Ja niitä kahta ei ilmeisesti kiinnostanut, kun ei ole kuulunut mitään treffien jälkeen. Eikö se mene niin, että mies ottaa yhteyttä, jos sitä kiinnostaa,
Montako täytyy tavata, että löytyy sopiva? Ei jaksais enää.
Ps. Mätsi on tullut kaikkien kanssa, joista olen tykännyt.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle jaoit toosaa?
Noin puolelle noista. Eihän sitä nyt ihan kaikille voi jakaa.
- Ap
Ihastuit vain kolmeen mutta silti menit yli 20 kanssa sänkyyn? Okei...
Kumilla vai paljaana ja kumpi hommasi kumit jos käytitte niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle jaoit toosaa?
Noin puolelle noista. Eihän sitä nyt ihan kaikille voi jakaa.
- Ap
SIIS -et ollut ihastunut, mutta annoit :O Miksi ihmeessä?? Ei hyvää päivää..
Käsittämätöntä kevytkenkäisyyttä, sorry vain!
N48
Nainen saa seksiä ja vieläkin puhutaan jonkun pyhän ja mystisen "antamisesta"?
AP kirjoitti:
Eikö se mene niin, että mies ottaa yhteyttä, jos sitä kiinnostaa
[/quote=AP]
Trolli, mutta on kyllä niin idiottimainen stereotyopiavedätys, että pakko silti tarttua.
Jos siis leikittäisiin hetki, että APn tarina olisi tosi ja hän olisi ihastunut, mutta ei sitten itse tehnyt yhtään mitään kun ei miehestä kuulunut mitään... Tässä tapauksessa saisi kyllä syyttää ihan omaa itseään.
Samaan käyttäytymismalliin toki kuuluu että jos ja kun se match alunperin on tullut, niin missään tapauksessa ei itse tehdä mitään vaan odotetaan sen miehen tekevän aloitteen.
Pahimmassa tapauksessa vielä odotetaan sen tapahtuvan tunnin-parin sisällä siitä kun match tulee ja jos mies ei tee mitään "ei se oikeasti ollut kiinnostunut" ja matchi poistetaan.
Ei kai noita noin typerästi käyttäytyviä juuri oikeasti ole, mutta todella toivon että jäävät ikisinkuiksi vähintään niin pitkäksi aikaa kun käyttäytymismalliaan jatkavat.
Hyvät naiset, jos haluatte jostakin, niin tehkää ihan itse se aloite ja ottakaa se mitä haluatte.
Ja sama tietenkin miesten osalta, mutta ei kirjaimellisesti... Kikkelikuvat ja kaikki muu sonta voi jäädä sinne ihan vaan omaan likaiseen mielikuvitukseen.
Hmmhh. Miksei se mies sitten ottaisi yhteyttä, jos sitä kiinnostaa?
Kannattaisiko katsoa erilaisia miehiä??
Vierailija kirjoitti:
Hmmhh. Miksei se mies sitten ottaisi yhteyttä, jos sitä kiinnostaa?
Samasta syystä kun se nainen ei ota yhteyttä, vaikka kuinka kiinnostaa.
Joo, vttu täällä odotan että pääsisin edes ekan kerran treffeille. Mätchejä 0-5 kpl kk.
Kiva lukea että kaikenlaiset yh äidit ja räväkät siideriperse sirpat ym saasta pääsee treffeille ja on vilkkaat seksielämät.
Käyn punttiksella 3-5x vko, pidän muutenkin huolta ulkonäöstä, on hyvä työpaikka, ok talo jne. Mikään ei auta. Ei kelpaa nykyisin edes kaikista matalimman tason naisille.
T. Vähemmän kiltti tavismies
Kannattaisiko lähteä ystävyyden kautta? Kun huomaa, että on samanlaisia arvoja, kiinnostavia ajatuksenvaihtoja, sopivasti erilaiset luonteet jne niin siinä saattaa huomata olevansa rakastumassa. Aivot on tärkein sukupuolielin, kun mietitään pidemmän päälle. Ja sekin on oleellista, että rakkauden lisäksi on ystävyys.
Itse olen lähestynyt treffejä, että jos viihdyin toisen seurassa ja koen hänet viehettäväksi näen mielelläni uudestaan. Yhdet treffit kuitenkin lyhyt katsaus millainen toinen oikeasti on. Usein vähän enemmän yhdessä oltua näkee millainen toinen on sekä näkee miten löytyy yhteistä aikaa. Jutut hyytyneet joko ajanpuutteeseen tai kiinnostusta ei ole ollut jatkaa.
No huh, hyvä :)