Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voistitko kiinnostua silmälasipäisestä miehestä?

Vierailija
05.05.2019 |

Olen miettinyt että kannattaako minun tehdä nettitreffiprofiilia kun joudun käyttämään silmälaseja kokoajan.
Vähentääkö lasit mielenkiintoa tutustua mieheen?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Lasit voi parhsimmillaan olla sexyt :)

Vierailija
22/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Sellaiset mustasankaiset tai hipsterilasit ovat ihania. Tykkään graagikkotyylistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää hyvältä ilman rillejä, näyttää hyvältä myös niiden kanssa ja rillit suorastaan kohentaa seksikkyyttä kun tuovat sitä älykkyysvaikutelmaa sen jo olemassaolevan hyvännäköisyyden päälle.

Vierailija
24/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule haittaa pätkääkään! Jos sinua ei haittaa se että minulla ei ole simälaseja ;)

Vierailija
25/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voistitko kiinnostua aurinkolasipäisestä miehestä?

Mitähän se mahtaa käyttää

Vierailija
26/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Sellaiset mustasankaiset tai hipsterilasit ovat ihania. Tykkään graagikkotyylistä.

Minä myös.

Monet miehet - harmi vaan - käyttävät sellaisia hengettömiä kehyksiä, vähän niinkuin että ”ei mulla mitään laseja tässä”

Vierailija
27/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, rillipäät ei iske.

Vierailija
28/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Rillipäät vetoaa siinä määrin että voisin kutsua fetissiksi.

Vierailija
29/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erittäin suotavaa, koska minulla on sellainen. Ja ei, en halua vaihtaa toiseen silmälasipäähän, koska ne eivät ole samanlaisia.

En halua vaihtaa silmälasittomaanpäähänkään, koska tykkään kauheasti tästä silmälasipäästä, joka minulla on.

En tosin lueskele nettitreffiprofiilejakaan. Se ei ole minulle, koska löysin silmälasipääni muualta. Tai oikeastaan hän löysi silmälasittomanapäänä minut, joka olen aina ollut silmälasipäinen.

Merkityksellistä oli se, että ensin tutustuttiin ja sitten sukat pyöri jaloissa.

Pyri siihen niin käy hyvin, olit sitten profiloitunut netissä tai enempi oikeassa elämässä. Mutta joo. Sinun ei ole tarpeen kysyä keneltäkään, miten hän suhtautuu silmälasipäihin.

Vierailija
30/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaisi, mutta jos saisin tietää sun kyselleen vauvapalstalta jotain näun idioottimaista, niin lemppaisin heti!

Vierailija
31/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös.

Monet miehet - harmi vaan - käyttävät sellaisia hengettömiä kehyksiä, vähän niinkuin että ”ei mulla mitään laseja tässä”

Käytän, koska ovat kevyet eikä rajoita näkökenttää. Harmi tietty jos tytöt ei tykkää, mutten viitsi alkaa sirkusrinkulan läpi hyppiväksi apinaksi yleisöä miellyttääkseni.

Vierailija
32/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon. Rillipirut on neitimäistä ja niillä on ohut nakkimainen siitin. YÖKS!

Vierailija
33/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit ei haittaa mua pätkääkään,

päinvastoin koen ne jopa positiivisina,

jotenkin tuntuu että henkilö, jolla on

rillit, on älykäs. Sen sijaan jos mies tällaisia kyselee ja on noin epävarma,

se on epäviehättävää. Sitä paitsi ihan tilastollisesti noin puolella suomalaisista aikuisikäisistä on jonkin sortin rillit. Aasian monissa maissa prosentti vielä suurempi. Se ei vaan näytä aina siltä, koska moni käyttää piilareita ja käy leikkauksissa nykyään.

Vierailija
34/34 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haw-haw! Foureyes!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi