Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmien muotoilu ja värjäys ammattilaisella, kauanko tulos pysyy?

Vierailija
05.05.2019 |

Eli kauanko pysyy hienona, jos käy laittamassa kulmat kosmetologilla? Kevätjuhlat tulossa vika päivä tätä kuuta, mutta haluaisin mennä jo ensi viikolla :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy pari kolme viikkoa.

Vierailija
2/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan vaaleat kulmat luonnostaan. Väri pysyy kosmetologikäynnin jälkeen n. viikon. Sen takia värjäänkin itse kotona, ja väri pysyy viikon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali kestoväri pysyy pari viikkoa ihan hyvänä, sen jälkeen vaalenee aika nopeastikin. Neljän viikon jälkeen se on aika muisti vain. Käyn yleensä kulmien kestovärjöyksessä kampaaja käynnin ohessa, eli viiden viikon välein ja joskus se tuntuu olevan liian harvoin. Oikeasti kulmakarvani ovat ihan näkymättömät, mutta väriksi laitetaan hiusten väriin sopivaa tummanruskeaa.

Ripsien kestoväriä en ota enää ikinä. Se ei kestä kuin muutaman päivän ja sen laittaminen on tylsää.

Vierailija
4/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan vaaleat kulmat luonnostaan. Väri pysyy kosmetologikäynnin jälkeen n. viikon. Sen takia värjäänkin itse kotona, ja väri pysyy viikon :)

Värjäsin joskus kotona, mutta koska kulmani ovat jotenkin ihan pöljän muotoiset, niin tuloksena oli täysin eripariset kulmat. Siinä olisi kuitenkin hyvä säästönpaikka käydä vaikka joka neljäs kerta vain ammattilaisella ja värjätä itse siinä välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi