Miten ylläpitää jännitystä yllä pitkässä parisuhteessa ja estää oma pettäminen?
Avaan sateenvarjon tulevaa kakkamyrskyä varten. Naimisissa oleva nainen ja pohdin miten voisin elvyttää parisuhdetta. Meillä menee suhteessa hyvin eikä pettämistä ole ollut, mutta pelkään pettäväni miestäni vaikkei pitäisi. Kaipaan jännitystä ja uusia kokemuksia. Seksiä meillä on kerran kuussa, mutta jännityksen kaipuu ei johdu seksistä. Meillä on läheisyyttä, miehelle on helppo uskoutua ja suhteessa on rakkautta mutta kaipaan jännitystä. Ero ei ole vaihtoehto ja olenkin yksin jännityksen kaipuun kanssa, koska mies on rauhallinen ja haluaa elää hissukka elämää.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suosittelen varaamaan aikaa terapeutille, parisihdeneuvojalle tms.
Mahdollisuus pettämiseen tulee varmasti, vielä kun alkoholia pohjalla joka poistaa estoja niin soppa on valmis..
En kaipaa pettämistä vaan jännitystä. Terapeutti ei voi ratkaista minun ongelmaani, johon mieheni on täysin syytön. Jos petän, tiedän jääväni kiinni enkä halua särkeä mieheni sydäntä. Alkoholin vaaraa ei ole, koska en juo!
Olisiko salainen viestittely tällaisessa tilanteessa paras ratkaisu? Se ei ole pettämistä miehen silmissä mutta siitä voi nainen saada halun ja jännityksen tunteita turvallisesti...
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa parisuhteessa tuo jännitys vain loppuu ja puolisoista tulee vain kavereita.
Tuskin kukaan jaksaisikaan jännitystä pitempään.
Mun parisuhteessani on jännitystä yllin kyllin. Mies on toiminta-addikti, ei koskaan tiedä onko sillä rahat loppu vai päättääkö juosta 100 km viikossa. Siitäkö sitten johtunee, ettei ole koskaan ollut tarvetta pettää tai muutenkaan hankkia enempää jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi tanssia miehesi kanssa? Mies voi istua baarissa ja sä tanssia mulkkuaan seisottavien miesten kanssa.
Emme ole tanssiva pariskunta, emme käy baareissakaan. Enimmäkseen olemme kotona, töissä tai käymme kävelyllä.
No pitäiskö teidän keksiä jotain?
Mun exä oli hullu ja väkivaltainen mutta ne hyvät hetket olikin tosi hyviä. Liikuttiin paljon, istuskeltiin vaan eri rannoilla ja laitureilla, käytiin soutelemassa ja tutkimassa autiotaloja, lähdettiin liftaamaan tai fillarilla naapurikylään randomina vaan seikkailemaan. Usein tuli sitä lähempääkin kanssakäymistä sit harrastettua ulkoilmassa.
Yhden exän sain mukaan leikkimään, että ollaan tuntemattomia ja tavataan ekaa kertaa. Oon kuullut muutamastakin parista, jotka lähtee ihan baariin tätä varten ja sit yöksi hotelliin.
Mene laskuvarjohyppykurssille tai ryhdy kalliokiipelijäksi ilman turvaköysiä.
Katsele kauhuleffoja tai ilmoittaudu vapaaehtoiseksi Ukrainaan eturintamaan sotimaan.
On meillä harrastuksia, mutta vapaa-ajalla nyhväämme usein yhdessä.