Jos voisit nuorentaa itseäsi haluamasi vuosimäärän, minkä ikäiseksi muuttaisit itsesi?
Kommentit (17)
Minä mielummin vanhentaisin itseni 65-vuotiaaksi ja voisin muuttaa viettämään eläkepäiviä etelään. Muutenkin elämä on aina vaan mennyt parempaan suuntaan.
38v olisi kiva. Olen nyt 48v ja nyt on jo pari vuotta huomannut, että fysiikka laahaa perässä. Ei jaksa riehua niinkuin ennen, silmälääkärillä pitää rampata alituiseen, unen laatu huononee, bussin perään ei enää tee mieli juosta, bileistä toipuminen kestää kaksi päivää....
Eli ottaisin nykyisen elämäni mutta fyysisesti 10v vähemmän ajokilometrejä kiitos :)
25 vuotiaan ulkonäkö iän mukanaan tuoman viisauden kanssa olis ihana.
Parhaimman näköinen olin vähän päälle parikymppisenä. Olin myös hyväkuntoinen, vaikken harrastanut just mitään liikuntaa.
Kaikkein eniten inhoan vanhenemisessa sitä, että alkaa näyttää väsyneeltä ja vihaiselta. Nuorempana oli niin raikkaan ja iloisen näköinen.
Mut en kyllä missään nimessä haluaisi käytöksen puolesta palata parikymppiseksi. Minulla venyi murrosikä pitkälle. Olin lapsellinen, itsekäs ja itsekeskeinen vielä 20+. Usein myös töykeä.
Noin nelikymppiseksi.