Meillä ei ole varaa HÄIHIN joten voimmeko myydä LIPPUJA?
Minulla on haaveet isoista kauniista häistä kauniissa juhlapaikassa, bändeineen ja hyvine ruokineen. Ei meillä kuitenkaan ole tuollaiseen varaa. Olemme miehen kanssa pohtineet, että myisimme lippuja hääjuhliin. Kyllähän ihmiset saisi lipulla hyvää vastinetta; söisivät hyvin ja pääsisivät tanssimaan hyvän musiikin tahtiin vaikka aamuun asti! Lipputuloilla saisimme katettua suurimmat menot, joten win-win.
Tykkäättekö ajatuksesta? Ja totta kai lippujen osto tarkoittaisi sitä, ettei enää tarvitsisi mitään isoa lahjaa meille ostaa.
Kommentit (25)
Tää on niin vanha.. Etkö tunne itseäsi epäonnistuneeksi kun et keksi parempaa provoja, tää meni joskus 10v. Sitten...
Menkää maistraatissa naimisiin, on virka-aikana ilmaista.
Madalla rimaa.. Halvallakin saa kivaa. Ruokana esim kinkku-ja lohilaatikot, jälkkärinä mokkapaloja.
Ja tosiaankin, ei mitään lippuja
Miksi kukaan siitä maksaisi? Kaikki ovat kyllästyneet prinsessaleikkeihin.
Pitää olla tosi hyvä bändi, että viitsin ostaa liput. Ja olen sitten tilaisuudessa bändin keikalla, en häissä viihdyttämässä muita vieraita.
Mä en ole ikinä ollut häissä, joista olisin ollut valmis maksamaan. Joten väliin jäisi, ellette sitten olisi niin läheinen pari minulle, että katsoisin osallistumisen velvollisuudeksi.
Ei lippuja, mutta illlalliskortteja (kohtuuhintaiset, eivät ehkä kata ruokakuluja kokonaan) ja tällöin EI MINKÄÄNLAISTA LAHJAA!
Menkää tosiaan maistraatissa naimisiin. Voitte maksaa bussiliput porukalle, että pääsevät paikalle ja sitte paikalliseen pubiin parille. Ei tuu kalliiksi.
Ei se ole sama sitten pyytää rahaa häälahjaksi?
Olisiko mahdollista että tekisitte enemmän töitä ja tienaisitte itse juhlanne. Taikka ette juhli lainkaan jollei ole varaa. Naimisiin pääsee kyllä ilman isoja juhlia.
Ei kannata. Eroatte kuitenkin kahden vuoden päästä joten turhat kekkerit veks.
Ainahan te voitte kokeilla, mutta ei niitä kukaan osta.
Perhejuhla joihin häätkin lasketaan, ei oikein sovellu lipullisiin juhliin.
Sama jos ristiäisiin myytäisiin pääsylippuja. En usko, että monikaan jaksaisi häihin ostaa pääsylippua, vaikka sitten ei tarvitsisi ollenkaan ostaa lahjaa. Lahja o kuitenkin vapaavalintainen, mutta pääsylippu maksaa sen minkä maksaa ja muutenkin tuntuu hullulta ostaa vaikka oman sisaren tai serkun/ystävän häihin lippu.
Huono idea. Jos ei ole varaa häihin, täytyy tyytyä vain menemään naimisiin kahden todistajan läsnäollessa. Näin meillä tehtiin ja naimisissa on oltu jo yli 20v.
Kyllä. Teidän kaikki sukulaiset ja tuttavat odottavat valtavasti juuri teidän häitänne. Heillä ei ole mitään muuta elämässään kun teidän häät. Oikein mielellään maksavat pääsymaksun.
Jos olisit läheinen kaveri niin voisin jopa parikymppiä maksaa. Lähisukulainen niin 50-100e.
Ideana hyvä, mutta maksullisuus kyllä karsisi aika paljon ihmisiä. Teidän pitäisi pyrkiä miellyttämään ja ottamaan huomioon toiveet ruuasta, juomasta ja musiikista niin monelta taholta, että toteutus ontuisi. Vieraista tulisi asiakkaita, joilla on oikeus pyytää eahojen vastineeksi mitä haluavat.
Miksi et tyytyisi vähempään, säästäisi tai lainaisi?
Tietysti voit. Laita miljoona euroa per kappale niin rahahuoletkin lähtee.
no ei teillä siltikään olisi varaa niihin häihin. Lipputulot: nolla euroa.
Ette.