Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joita on vanhemmiten alkanut ärsyttää omat lähisukulaiset?

Vierailija
05.05.2019 |

Jotenkin ärsyynnyn nykyään tosi herkästi heidän kanssaan jutellessaan. Kai se on kun liian kauan samojen ihmisten kanssa tekemisissä. Ja kun kyseiset ihmiset ei ole itse läheisiksi valikoituja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen katkera heille ja aiheesta. Tosin ollut nuoresta asti. Parempi kun ei olla tekemisissä.

Vierailija
2/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. En pysty olemaan kovin kauan samassa tilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te ärsyyntyvät olette? Itse lähinnä tylsistyn, mutta olenkin jo lähempänä viittäkymmentä.

Vierailija
4/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen katkera heille ja aiheesta. Tosin ollut nuoresta asti. Parempi kun ei olla tekemisissä.

Kyllä todellakin, olet katkera kaikille ilman aihettakin. Kateellinen jankkaaja. Olet valinnut elämän sijasta oman polkusi.

Vierailija
5/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen siskoni on monin tavoin sietämätön, toinen hemmoteltu ja epälojaalinen. Äitini on selkärangaton ihminen, joka ei osaa puolustaa itseään tai toisia.

Vierailija
6/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ärsyyntyä parikymppisenä ja nyt 15 v myöhemmin en pahemmin jaksa nähdä ketään tai pitää yhteyksiä. Ei ole mitään yhteistä jne.

Vierailija
7/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen siskoni on monin tavoin sietämätön, toinen hemmoteltu ja epälojaalinen. Äitini on selkärangaton ihminen, joka ei osaa puolustaa itseään tai toisia.

Mitenkähän kuvailisit itseäsi? Siihen ei taida kovin mairittelevia sanoja löytyä.

Vierailija
8/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te ärsyyntyvät olette? Itse lähinnä tylsistyn, mutta olenkin jo lähempänä viittäkymmentä.

60. Ärsyttää kaikki ylipirteät perseennuolijat. Samoin selittäjät, jotka rakastavat omaa ääntään. Ihan turhanpäiväistä lätinää koko ajan.

Ohis

Vierailija
9/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule... todellakin. Taustalla epärehellisyyttä ja muita väärintekoja.

Vierailija
10/10 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ohis! Kuulut siis Kakkahattutädin ja ap:n kanssa samaan jengiin, kuten niin moni muukin. Turhanpäiväistä lätinää on todella liikkeellä runsain määrin.