Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä on isohko asunto Eirassa, mutta hirveät huonekalut

Vierailija
05.05.2019 |

ja ei lainkaan autoa. Asunto on myös hyvin 90-lukulainen sisältä. Miehen vaatteet on myös aika kamalia, selvästi yli 10v vanhoja. Mies on kuitenkin mukava ja osaa laittaa ruokaa ja urheilullinen. Kuitenkin sisustaminen on lähellä sydäntäni ja tekee pahaa viettää aikaa hänen luonaan, kun siellä on niin rumaa, vaikka asunto onkin ihanassa talossa ja alueella. Mies ei kuitenkaan mielellään tule minun luokse, koska hänen pitää tehdä töitä viikonloppuisinkin ja on helpompi, jos olemme hänen luonaan. Jotenkin tuntuu järjettömältä lopettaa tapailu tällaisen vuoksi, mutta nytkin olen niin helpottunut, kun pääsin takaisin kauniiseen kotiini.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seksin ehdoksi uudet kalusteet. Niin yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit ehdottaa hänelle pieniä parannuksia asuntoon.

Vierailija
4/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, eikä provo, niin nyt mene vessaan (tai johonkin muuhun paikkaan) ja katso itseäsi peilistä. Millainen ihminen sieltä katsoo? Sen jälkeen voit tehdä vaikka listan siitä, millaiset asiat sinulle ovat tärkeitä, siis oikeasti tärkeitä. Viikon mittaan pohdiskele näitä asioita. Mene vaikka kävelylle luontoon ja mieti.

Vierailija
5/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itsensä myyminen kannattaa opetella ajoissa. Uusi matto = suihinotto, uusi sohva = ...

Ihan oikeasti, oliko tämä trollialoitus vai oletko oikeasti noin pässi?

Vierailija
6/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yksin asunnossa, niin tilaa kuljetusliike hakemaan kalusteet ja vie tilalle jotain tyylikkäämpää.

Kuinka mies ilahtuisikaan, kun kotia koristaisivat Ikea-kalusteet, kalkkimaalilla maalatut huonekalut tai feikkiantiikki.

Vierailija
7/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Jolla on ruma sielu ja joka näkee kaiken ympärillään sisimpänsä läpi.

Vierailija
8/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun maku ap ei välttis ole mikään paras maku.

Vierailija
9/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sisustukseni on pääosin Fritz Hansenilta, Artekilta, antiikkihuutokaupoista ja löytöjä torista. Ikeasta ei ole muuta kuin säilytys/keittiötavaraa. En todellakaan aio ehdottaa hänelle, että hänen sisustus pitäisi muuttaa. Muutenkin koko asunnon lattiat pitäisi vaihtaa ja keittiö ja kylpyhuone remontoida, että se olisi siedettävä. Keittiön kaapit on jotain punapyökkiä ja tasot punapilkullista graniittia ja kylpyhuone mintunvihreää ja valkoista laattaa. Särkee silmiä, kun olen siellä. Mies on ehkä vähän liian vanhakin minulle, 11 vuotta vanhempi.

Vierailija
10/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma sisustukseni on pääosin Fritz Hansenilta, Artekilta, antiikkihuutokaupoista ja löytöjä torista. Ikeasta ei ole muuta kuin säilytys/keittiötavaraa. En todellakaan aio ehdottaa hänelle, että hänen sisustus pitäisi muuttaa. Muutenkin koko asunnon lattiat pitäisi vaihtaa ja keittiö ja kylpyhuone remontoida, että se olisi siedettävä. Keittiön kaapit on jotain punapyökkiä ja tasot punapilkullista graniittia ja kylpyhuone mintunvihreää ja valkoista laattaa. Särkee silmiä, kun olen siellä. Mies on ehkä vähän liian vanhakin minulle, 11 vuotta vanhempi.

Asiaan on helppo ratkaisu. Pysyt pois sieltä.

Vierailija
11/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies saa laittaa oman kotinsa miten haluaa. Jostain syystä moni nainen haluaa kontrolloida sisustusta ja miehen vaatetyyliä.

Vierailija
12/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin, että tuo mies on enempi keskittynyt rahan tienaamiseen kuin sisustukseen, jos on ollut varaa hommata kämppä Eirasta?

Mua ei myöskään sisustus kiinnosta yhtään, vaikka olisi varaakin sisustaa. Sitä vartenhan on sisutussuunnittelijoita ja ties mitä.Mä keskityn omiin hommiini, se onnistuu multa paljon paremmin kuin tapetin valinta.

Vierailija
13/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan on helppo ratkaisu. Odota 20 vuotta, sitten taas punapyökki ja mintunvihreät laatat on muodissa.

Vierailija
14/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku oikeasti olla noin ääliö? Mistä näitä ihmisiä sikiää?

Vierailija
15/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kaikilla olla vitivalkoinen sisustus ja jotain englanninkielisiä lausetauluja pöytien päällä ja pari isokokoista (valkoista) irtokukkaa tai mikä nyt sattuukaan olemaan muodissa tällä hetkellä? Kuulostaa että sillä miehellä on oma persoonallisuus ja se on se mitä pelkäät hänessä.

Vierailija
16/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tavarat on 90-luvulta, niin kohtapuoliin alkavat olemaan ikänsä puolesta antiikkia.

Vierailija
17/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo tapailua estä?Sisustat kämpän sitten kun muutat sinne...

Vierailija
18/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Muistan vieläkin ekan mieheni kodin tavattuamme - ikivanhoja, repeilleitä julisteita, rumasta vaaleasta lastulevystä tehdyssä kirjahyllyn lasivitriinissä baarista varastettuja tuoppeja, pitsiverhot, pirttikalusto keittiössä, jonkun eksän intiahippityylinen päiväpeitto... Kamala sekamelska, mutta eipä olisi voinut vähempää kiinnostaa kun olin niin rakastunut eikä todellakaan ollut ikävä miehen luota omaan hyvinsisustettuun kotiini, jossa en sitten koskaan enää käynytkään kuin kääntymässä.

Vierailija
19/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti emme tiedä millainen sisustus miehellä on. Vain sen, ettei ap pidä siitä.

Itsellä jäi historiaan ystävätär, joka alkoi arvostella kotiani, sisustusta, pukeutumista ym. ihan hyvän hyvyyttään. Halusi parantaa tyyliäni ja kehittää makuani...

Koska tiedän sattumalta itsekin mikä minulle sopii ja mistä pidän, annoin ystävyytenä alkaneen ja vuosia kestäneen suhteen hiipua.

Vierailija
20/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mies saa laittaa oman kotinsa miten haluaa. Jostain syystä moni nainen haluaa kontrolloida sisustusta ja miehen vaatetyyliä.

ja kaikkea muuta.