Ai että tinderi pistää vihaksi!!!!!!!!!!!!
Ghostaajia, pelimiehiä jotka häippäisee heti ekan seksikerran jälkeen... sitten jos mätchää jonkun tavismiehen kanssa niin epätoivoisuus paistaa läpi...
yli sata mätchiä eikä ketään hyvää...
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muita näitä on kun tinder? Badoo ainakin mut mitä muita?
Kokeilin Tinderiä joku aika sitten. Olen 36v normaalipainoinen lapseton nainen pk-seudulta. Jostain syystä lähinnä ulkomaalaistaustaiset miehet laittoivat viestiä. Vielä jokunen vuosi sitten myös suomalaiset miehet olivat aktiivisia. Teen myös itse aloitteita, mutta pisti silmään tuo ero. Löysin sittemmin livenä parikin miestä. Molemmat länsimaista vaan ei Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Siis että komeat pelimiehet ghoustaavat ja tavikset eivät kiinnosta.
Ap itse arvioi itsensä kasiksi eli tavikseksi, mikä lienee yläkanttiin jos ysin miehet eivät vaivaudu edes vastaamaan (saadakseen ap:sta panon jonka voi dumpata kun tulee ysin nainen vastaan).
Se on sellaista. Olen itse seiskan/kasin mies. Hiljaista olisi jos yrittäisin missään ysin naisia. Itse asiassa hiljaista oli jos yritin Tinderissä edes seiskoja ja kaseja, siksi poistinkin profiilin ja keskityin hakemaan seuraa livenä. Sitten alkoi löytyä.
Joo, mutta ap onkin nainen joten sen ei tarvii tyytyä mihinkään. Kyllä se on oikeutettu oman ikäiseen komeeseen ja varakkaaseen mieheen. Ja naiset nyt pitää jotain seiskan tai kasin suomimiestä ihan jätteenä. Oikeasti sen skaalan voisi laittaa poikki siinä vitosen kohdalla jos on suomimies kyseessä ja varata ne isot numerot lähi idän ja afrikan alfa uroksille.
"sitten jos mätchää jonkun tavismiehen kanssa niin epätoivoisuus paistaa läpi..."
Siis miten?
Vierailija kirjoitti:
"sitten jos mätchää jonkun tavismiehen kanssa niin epätoivoisuus paistaa läpi..."
Siis miten?
vastailee liian nopeasti ja kehuu koko ajan. heti halukas vaikka mihin. ei mitään jyrkkiä mielipiteitä josta joku voisi pahastua.
ja sitten kun ei kiinnostakaan niin tulee se totuus eli solvauksia, kyrpäkuvia ja muuta kivaa.
Itse löysin monta miestä kun laitoin profiilin afrointroductions sivustolle.
Olen ollut kolmessa eri parisuhteessa viimeisen 20 vuoden aikana. Keskimääräinen suhteen kesto vajaa 7 vuotta.
Jokainen noista suhteista on alkanut seksuaalisella kanssakäymisellä, josta on poikinut parisuhde.
Tällä kokemuksella kehtaisin suositella parisuhdetta etsiville naisille:
Harrastakaa irtosuhteita, niitä voi poikia pitkäkin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa olisi arvannut, että ratkaisu väestönkasvuun löytyy lopulta siitä, että miehet ja naiset eivät voi sietää toisiaan.
Ei se mitään ratkaise, kehitysmaissa lisääntyminen tapahtuu.
Toistaiseksi kyllä, mutta vaikuttaa siltä, että mitä pidemmälle jokin yhteiskunta kehittyy, niin sitä kauemmaksi sukupuolet toisistaan ajautuvat. Ei ole enää yhteisiä tavoitteita ja unelmia, jotka ajaisivat miehiä ja naisia yhteen. Tilalle on tullut vain epäluuloa, halveksuntaa ja jopa avointa vihaa..
Suomessakin tämä muutos on ollut hyvin raju ja nopea, ja esimerkiksi Japanissa ollaan vielä askel pidemmällä. Sääli, sillä en usko ihmisten olevan yhtään onnellisempia kuin ennen - päinvastoin :(
Feminismi on ollut tehokas tehtävässään: Ydinperheen tuhoaminen, ja miesten korvaaminen valtiolla. Seuraava vaihe on "omien" miesten korvaaminen, eli tuhoaminen, avaamalla portit muualta tuleville.
Siinä olet oikeassa, että onnellisuutta tämä ei ole tuonut edes naisille, vaikka tämä onkin Greerin, Dworkinin et al. utopia.
Parisuhemies36 kirjoitti:
Olen ollut kolmessa eri parisuhteessa viimeisen 20 vuoden aikana. Keskimääräinen suhteen kesto vajaa 7 vuotta.
Jokainen noista suhteista on alkanut seksuaalisella kanssakäymisellä, josta on poikinut parisuhde.
Harrastakaa irtosuhteita, niitä voi poikia pitkäkin suhde.
Älkää nyt ihmeessä uskoko näitten pelimiesten satuja. Ei kukaan kunnollinen mies halua helppoa naista.
Miksi panna tuntemattomia?
Olin Tinderissä on/off 2014-2018. Sinä aikana näin noin 30 miestä.
Paras tapa oli mielestäni käydä mätsäyksen jälkeen kävelyllä suht nopeasti. Ei kulunut aikaa turhaan tekstailuun ja illuusioiden luomiseen. Tapaamalla tiesi heti, onko kemioita vai ei.
Petipuuhia en harrastanut kenenkään kanssa. Lopulta löysin nykyisen kumppanini. Hän ilmaisi heti treffiemme jälkeen halukkuutensa tavata uudestaan.
Olin hänelle kertonut, että olen muidenkin kanssa käynyt kävelyllä lähiaikoina, joten hän halusi tehdä kiinnostuksensa selväksi. Kolmansien treffien jälkeen hän kyseli, että missä vaiheessa mielestäni olisi hyvä keskittyä vain yhteen. Tultiin yhdessä tuumin siihen johtopäätökseen ettei haluttu tapailla enää muita ja poistettiin Tinder. Meille tuli seksi kuvioihin vasta kuukausien yhdessäolon jälkeen. Tärkeätä ihmissuhdetta luodessa ei siihen ole kiire. En ole ikinä ymmärtänyt vallalla oleva panokulttuuria...
Mielestäni Tinderiä käyttäessä tulee olla avoin ja rehellinen siitä mitä sieltä hakee ja miten itse toimii. Minulle se oli sitä, että profiilissani kerroin hakevani kestävää parisuhdetta. Kerroin tapaamilleni myös rehellisesti, että tapailen useita ihmisiä samaan aikaan, koska harvoin tulee toisia tai kolmansia treffejä. Jos tänään olin kävelyllä Markon kanssa, huomenna se oli Pertti. Mainitsin reilusti Markolle näkeväni Pertin huomenna ja Pertille sanoin nähneeni Markon eilen. Jotkut miehet kokivat tämän huonona ja sanoivat etteivät halua tavata, koska itse keskittyvät vain yhteen. Se oli minulle ok, koska jokainen käyttää tuota palvelua miten itse haluaa, kunhan käyttää sitä niin ettei se loukkaa muita. Minä en halunnut sitoutua tuntemattomiin. Uskoin vahvasti siihen, että kemioiden ym. kohdatessa sitoutuminen tulee nopeasti. Minkäänlainen vaikeus indikoi ettei juttua kannata jatkaa. Omalla kohdallani olin oikeassa ja oma tapani toimi minulle todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Harrastakaa irtosuhteita, niitä voi poikia pitkäkin suhde.Älkää nyt ihmeessä uskoko näitten pelimiesten satuja. Ei kukaan kunnollinen mies halua helppoa naista.
En taatusti ole pelimies enkä halua vaikeaa naista. Eri kun tuo jolle vastasit mutta samoja kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastakaa irtosuhteita, niitä voi poikia pitkäkin suhde.Älkää nyt ihmeessä uskoko näitten pelimiesten satuja. Ei kukaan kunnollinen mies halua helppoa naista.
En taatusti ole pelimies enkä halua vaikeaa naista. Eri kun tuo jolle vastasit mutta samoja kokemuksia.
Naisena en itse varsinaisesti kehottaisi harrastamaan irtosuhteita, koska eipä ne irtosuhteet yleensä parasta seksiä ole. Sen sijaan, jos kemiat kohtaavat ja molemmat haluavat, ei ole mitään syytä olla harrastamatta seksiä vaikka ensitapaamisella. Oma avioliittoni alkoi aikoinaan ihan baaripokasta, jonka ei ollut tarkoituskaan olla sen enempää.
7orbetter on ap. sun paikka. Löydät todennäköisesti hakemasi :)
En ymmärrä tätä panosovellus juttua. Siellähän yleensä ne ketkä sitä etsii on jo biossa kirjoittanut että "en etsi parisuhdetta" tai "fwb suhde etsinnässä" tai "en vakavalla mielellä liikenteessä". Tai kuva alastomasta ylävartalosta ilman naamaa ja ilmoitus vain sek#iä. En mätsännyt heitä.
Heti kun tinder tuli, löysin suhteen jossa asuimme yhdessä 4 vuotta. Sitten olin sinkkuna hetken ja nyt olen taas asunut tämän uuden tindermiesystävän kanssa puolisen vuotta yhdessä. Jokainen, paino sanalla jokainen ystäväni, on löytänyt tinderistä pitkän parisuhteen. Yksi tinderpareista on menossa juhannuksena naimisiin ja toinen pariskunta ilmoitti juuri vauvauutisista.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä panosovellus juttua. Siellähän yleensä ne ketkä sitä etsii on jo biossa kirjoittanut että "en etsi parisuhdetta" tai "fwb suhde etsinnässä" tai "en vakavalla mielellä liikenteessä". Tai kuva alastomasta ylävartalosta ilman naamaa ja ilmoitus vain sek#iä. En mätsännyt heitä.
Heti kun tinder tuli, löysin suhteen jossa asuimme yhdessä 4 vuotta. Sitten olin sinkkuna hetken ja nyt olen taas asunut tämän uuden tindermiesystävän kanssa puolisen vuotta yhdessä. Jokainen, paino sanalla jokainen ystäväni, on löytänyt tinderistä pitkän parisuhteen. Yksi tinderpareista on menossa juhannuksena naimisiin ja toinen pariskunta ilmoitti juuri vauvauutisista.
Ainiin, kyllä se vaati sitä aktiivista otetta ja kummallakin kerralla kävin kolmilla treffeillä joissa ei ollut sitä mitä halusin, vaikka kuinka olin jutellut ja selvitellyt kunnes kolahti. Samoin tämä naimisiin menevä kävi muutamilla ihan hirveillä treffeillä mutta ei siis tosiaan ollut kuitenkaan kuin noin 2-3kk sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten?
En ole ap, mutta esimerkiksi minulle kävi enemmän kuin kerran niin että joku maalaispoju vain päivän juttelun perusteella pyyti jo että tulisinko jo "emännäksi" ja saisin muuttaa samantien torppaan. Että pakkaa vaan kamat ja tässä osote lähet nelostietä pohjoiseen -tyyliin. :D Tai heti aloitetaan esimerkiksi "rakastan sua" ensitreffeillä tai "rakas" "kulta" "eihän sulla ole muita enää" viestit. Siitä löyhkää epätoivo. Jopa tietty karmivuus, vaikka ihminen olisi normaali, alkaa heti pelottaa että mikäs sarjamu##aaja toi tyyppi on, jos heti alkaa pyytää muuttamaan yms. Nämä miehet kaivavat heti oman kuoppansa :(
seksillä vaan ruokitaan huonoa itsetuntoa, vai harrastatko sitä sen 3 sekunnin hyvän olon takia.
Turha sovellus. Paremmin löytää miehen oikeasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä ei ole pakko käyttää. Tinderhän on tunnettu pinnallisten ihmisten seksinhakukanavana .
Selkeä enemmistö naisista etsii muuta kuin seksiä Tinderissä tänä päivänä. Tai ainakin näin tiukasti ilmoittaa profiilissa ettei ons ja fwb käy vaan parisuhdetta haetaan.
Olen svaippaillut miehenä varmaan kuukauden ja ehkä enintään 5 naista on selkeästi sanonut profiilissa tähän mennessä ettei etsi parisuhdetta vaan satunnaista seuraa/fwb.
Ei oikeastaan ole iskuria. Se palsta tuhottiin joku vuos sitten jollain päivityksellä. Maksullinen roska nyt.