Ai että tinderi pistää vihaksi!!!!!!!!!!!!
Ghostaajia, pelimiehiä jotka häippäisee heti ekan seksikerran jälkeen... sitten jos mätchää jonkun tavismiehen kanssa niin epätoivoisuus paistaa läpi...
yli sata mätchiä eikä ketään hyvää...
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai tosissaan etsi parisuhdetta Tinderistä? Se on seksisovellus. Turha valittaa kun ihmiset käyttäytyy siellä kuten sovellus tarkoitus on.
Tiedän kolme paria, jotka ovat muodostuneet Tinderin kautta. Ei ole pelkkä seksisovellus.
Nykyaikaa seuranhaussa.Eihän se seksi estä parisuhteen muodostumista. Joskus niinkin voi käydä. Tinder on panosovellus, mutta joskus asiat saattaa johtaa suhteeseen. Silti se on harvinaista eikä siksi parisuhde mielessä sovellusta kannata käyttää.
Jos etsisin miestä seksisuhteeseen kanssani, sen pitäisi olla ulkonäöllisesti todella hyvännäköinen (kymppi). Itse olen jotain kasin tasoa.
Ja muutenkin pitää näyttää siltä, että on hyvä meno.
Olen muuten niin hyvä kaikessa, että tästä en jousta.
Mitäs jos pudottautuisit maanpinnalle? Näiden juttjen peruseella kuulostaa vähän, että luulet liikoja itsestäsi, etkä vaikuta edes parisuhdemateriaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poista se Tinder, yksinkertaista.
Mistä sitten löytyy miehiä?!? Siis täysjärkisiä ja komeita, eikä mitään luusereita mitä on tähän asti tarttunu baarista ja tinderistä
Täysjärkisiä ja taviksen näköisiä kyllä löytyy, kokeile niitä.
Yök ;(
terv. AP
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolmetuhatta tykkäystä, matcheja myös aika paljon. Mutta ehkä viisi joiden kanssa olen viestitellyt. Miehet ei vastaa mun moikkailuihin.
Sitten ne viisi, joiden kanssa olen viestitellyt, eivät ehdota tapaamista. En jaksa roikkua ja ehdotella aktiivisesti tapaamisia.
Jahas, eli alle kaksi promillea joille nainen jaksaa laittaa viestiä. Jotain jotain hypergamia jotain...
Ja ihmettelet vielä miksi ne miehet eivät jaksa tavata... ootko ite top 0.1% nainen? onko ollut mallikeikkoja milanossa, missititteleitä, pokaako nuoret komeat miehet kadulla päivittäin, ottaako julkkikset yhteyttä instan kautta, tarjoaako dubain prinssit ferraria hummustelusta tms?
Tinder on kuin luotu eronneille, joilla jo lapsia. Mistä muuten löytäisi uuden naisystävän? Todella hyvät kokemukset itsellä.
M40, Espoo.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa olisi arvannut, että ratkaisu väestönkasvuun löytyy lopulta siitä, että miehet ja naiset eivät voi sietää toisiaan.
Ei se mitään ratkaise, kehitysmaissa lisääntyminen tapahtuu.
Aika hyvin Ap:lla, itsellä oli 2 mätsiä joista kumpikaan ei vastannut viestiin mitään.
M36
No älä harrasta sitä seksiä jos haluat jotain enemmän kun vaan sitä. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa olisi arvannut, että ratkaisu väestönkasvuun löytyy lopulta siitä, että miehet ja naiset eivät voi sietää toisiaan.
Olispa sama käyttössä noissa kehittyvissä maissa mutta ei, vanhemmat valitsevat puolison kun tyttö on 13 ja aviomies 28.
Vierailija kirjoitti:
Et kai tosissaan etsi parisuhdetta Tinderistä? Se on seksisovellus. Turha valittaa kun ihmiset käyttäytyy siellä kuten sovellus tarkoitus on.
Huoh, tän inttäminen on niin turhaa. Itse olen seurustellut 4 vuotta tinderissä tapaamani miehen kanssa, ja lähipiirissä on tinderpareja pilvin pimein. Ollaan alle kolmekymppisiä. Se on yksi kanava tavata siinä missä muutkin, ja uusia ihmisiä tavatessa on aina olemassa rakastumisen ja parisuhteen mahdollisuus, oli sovelluksen käyttöön alunperin mikä syy tahansa. Ja monet on siellä ihan lähtökohtaisestikin liikkeellä "tositarkoituksella", osa hakee pelkkää seksiä ja osa taas on ihan avoimin mielin ja katsoo mitä tulee vastaan. Minä tai nykyinen poikaysyäväni ei kumpikaan etsitty parisuhdetta, mutta tässä sitä vain ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on stereotyyppinen näkemys. Itse löysin parhaimman mahdollisen kumppanin tinderistä ja tiedän muitakin jotka sieltä ovat löytäneet kumppanin.
Ehkä pitää omata tietynlainen tinder-silmä että ei hae vain niitä pelimiehiä ja niitä joilla on vientiä jo valmiiksi? Tai sitten ap:lla on ollut huono tuuri. Tinderissä on oikeasti paljon erilaisia ihmisiä.
Pistää vihaksi mutta silti olet siellä takomassa päätäsi seinään.
Vähän sama kuin ottaisit jännältä mieheltäsi turpaan ja aina palaat takaisin ottamaan turpaan.
Jotkut naiset eivät ikinä opi.
Oikean elämänkumppanin löytäminen tinderistä vastaa kuin lottovoittoa. Toki, jotkut voittaa lotossa lähes joka viikko. Mutta osuuko se omalle kohtaa? Ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poista se Tinder, yksinkertaista.
Mistä sitten löytyy miehiä?!? Siis täysjärkisiä ja komeita, eikä mitään luusereita mitä on tähän asti tarttunu baarista ja tinderistä
Täysjärkisiä ja taviksen näköisiä kyllä löytyy, kokeile niitä.
Yök ;(
terv. AP
Voi voi pikku prinsessaa kun ei löydy prinssiä valkoisella ratsulla ja perityillä miljoonilla. Hajoa siihen harhaasi omasta täydellisyydestäsi. Hah, hah, haa. :)
Siis että komeat pelimiehet ghoustaavat ja tavikset eivät kiinnosta.
Ap itse arvioi itsensä kasiksi eli tavikseksi, mikä lienee yläkanttiin jos ysin miehet eivät vaivaudu edes vastaamaan (saadakseen ap:sta panon jonka voi dumpata kun tulee ysin nainen vastaan).
Se on sellaista. Olen itse seiskan/kasin mies. Hiljaista olisi jos yrittäisin missään ysin naisia. Itse asiassa hiljaista oli jos yritin Tinderissä edes seiskoja ja kaseja, siksi poistinkin profiilin ja keskityin hakemaan seuraa livenä. Sitten alkoi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Siis että komeat pelimiehet ghoustaavat ja tavikset eivät kiinnosta.
Ap itse arvioi itsensä kasiksi eli tavikseksi, mikä lienee yläkanttiin jos ysin miehet eivät vaivaudu edes vastaamaan (saadakseen ap:sta panon jonka voi dumpata kun tulee ysin nainen vastaan).
Se on sellaista. Olen itse seiskan/kasin mies. Hiljaista olisi jos yrittäisin missään ysin naisia. Itse asiassa hiljaista oli jos yritin Tinderissä edes seiskoja ja kaseja, siksi poistinkin profiilin ja keskityin hakemaan seuraa livenä. Sitten alkoi löytyä.
Skaala on 1-10. Tavis on 5.
Eiku ai niin, tää olikin tää takapajula Suomi.
Onhan se Iskuri palsta vielä jos Tinderi ei kaikkia miellytä. Tuote on taattu ja hajun kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään ratkaise, kehitysmaissa lisääntyminen tapahtuu.
Toistaiseksi kyllä, mutta vaikuttaa siltä, että mitä pidemmälle jokin yhteiskunta kehittyy, niin sitä kauemmaksi sukupuolet toisistaan ajautuvat. Ei ole enää yhteisiä tavoitteita ja unelmia, jotka ajaisivat miehiä ja naisia yhteen. Tilalle on tullut vain epäluuloa, halveksuntaa ja jopa avointa vihaa..
Suomessakin tämä muutos on ollut hyvin raju ja nopea, ja esimerkiksi Japanissa ollaan vielä askel pidemmällä. Sääli, sillä en usko ihmisten olevan yhtään onnellisempia kuin ennen - päinvastoin :(
Iteltä löytyy tinder mutta lähinnä tylsiä hetkiä varten. Jos ei oo muuta niin hetken aikaa etin pareja. Noin kuukauden ollu käytössä ja pareja löytyy 300+. Muutama tullu keskusteleen, mutta ei oo edenny mihinkään. Ehkä itestä johtuen kun ei oo mitään "hakua" päällä. Seksiä sieltä ilmeisesti sais todella paljon mut yhen illan jutut ei maistu. Nytkun miettii niin en edes tiedä miks kulutan tylsät hetket kyseiseen sovellukseen. Pitää poistella.. Jos vakavempaa seuraa haluaa niin happypancake voi olla parempi siihen.
M30
Olin tinderissä ja eekontaktissa. Sieltä ”epätoivokontaktista” löytyi oikeasti fiksuja ja kivoja miehiä. Oman kultakin sieltä seuloutui aika nopeasti. Yhdessä on oltu nyt vuosi. Suosittelen 👍
Onneksi olen 50+ ja en ole sinkku. Jos tulisi ero niin en ikinä menisi mihinkään Tinderiin itseäni tyrkyttämään. Olisin mielummin yksin.