Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 32 ja kauhea tantta ulkonäkö, VAIKKA olen turvautunut pientoimenpiteisiin jo monta vuotta

Vierailija
05.05.2019 |

Täyteaineita ym. kasvohoitoja on minulle tehty tässä muutaman vuoden ajan. Naama silti valuu ja valuu! Mulla on aina ollut aika venyvä ja pehmeä iho sekä voimakkaat juonteet nenänpielissä, siitä ehkä aikainen ikääntyminen. Oma ulkonäkö hävettää. Pitäisiköhän sitä turvautua yhteen kasvonkohotukseen, niin naama olisi kuosissa vielä muutaman vuoden ajan ja sen jälkeen sitä voisikin siirtyä johonkin vaikka maaseudun mökkiin odottamaan vanhuutta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä hyvin ja pulskistua pari kiloa, niin naama kiristyy/täyttyy luonnollisesti. Laihduttaa ei vanhemmalla iällä kannata.

Vierailija
42/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Vierailija kirjoitti:

Oletko kovin lihava? Usein tukevat näyttävät jo nuorina tantoilta. Esim. Annika Saarikko."

No höh, ap on eri Annika. Inhoaa lihavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa syödä hyvin ja pulskistua pari kiloa, niin naama kiristyy/täyttyy luonnollisesti. Laihduttaa ei vanhemmalla iällä kannata.

Yleensä lihominen ei kannata. Monilla lihominen vanhentaa naamaakin vielä lisäksi.

Vierailija
44/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet saanut viimeksikyrpää kunnolla? Ai et muista, no se selittää paljon.

Vierailija
45/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama voi olla miten nuorekas, kuulas ja kireä tahansa, mutta millään ei ole mitään merkitystä jos on ylipainoa.

Vierailija
46/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pituus ja paino? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi