Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 32 ja kauhea tantta ulkonäkö, VAIKKA olen turvautunut pientoimenpiteisiin jo monta vuotta

Vierailija
05.05.2019 |

Täyteaineita ym. kasvohoitoja on minulle tehty tässä muutaman vuoden ajan. Naama silti valuu ja valuu! Mulla on aina ollut aika venyvä ja pehmeä iho sekä voimakkaat juonteet nenänpielissä, siitä ehkä aikainen ikääntyminen. Oma ulkonäkö hävettää. Pitäisiköhän sitä turvautua yhteen kasvonkohotukseen, niin naama olisi kuosissa vielä muutaman vuoden ajan ja sen jälkeen sitä voisikin siirtyä johonkin vaikka maaseudun mökkiin odottamaan vanhuutta.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda pientoimenpiteet ja keskity isoihin asioihin.

Syö terveellisesti, nuku hyvin, liiku paljon ja ota mukaan treeniä joka muokkaa kehoa. Siis kyykyt ja muut sellaisilla painoilla että saat reisiin/peffaan lihasta.

Vierailija
22/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun naama on siis tantta, mut jos muuten o asiat freesit niin eihän se haittaa. Onko hiukset hyvin ja pukeutuminen nuorekasta?

Minua nimenomaan haittaa se naama, se on tärkein osa ulkonäköä ollut aina. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kiinteyttäviä hoitoja, laserit, Fractora, hifu, ultra. Minusta ainakin Fractora toimii oikeasti. 

Vierailija
24/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään ja ikää 43v. Luullaan yleensä huomattavasti nuoremman näköiseksi ;)

Mikä sun pointtisi oli?

Pointtini oli saada parempi mieli itselle kun nuorempi nainen kärsii ikääntymisestä. Oikeasti näytän kyllä 55v:ltä mutta elän omassa haavemaailmassani jotta minulla olisi parempi mieli. Muiden lyttäämisetsä tulee aina hyvä mieli!

32v ei todellakaan ole vanha ja tarvitse mitään kasvojenkohotusta. Ap:lla on ongelma nyt ihan jossain muualla?

No, itse olen 43v ja en tarvitse mitään toimenpiteitä. Iho on hyvä ja kuulas, mikään ei roiku eikä ryppyjä juurikaan ole. Treeni, hyvä ruokavalio ja säännöllinen ihonhoito riittää.

Vierailija
25/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös juuri nuo toimenpiteet vanhenna? Ainakin jos Hollywoodin tähtiä katsoo.

Laitapa esimerkki tähdestä, joka ko. hoitojen vuoksi näyttää ikäistään vanhemmalta :D

Vierailija
26/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni aurinkovauriot häiritsee pahiten, ruskeita laikkuja ja epätasainen ja rypistynyt iho. Olen valitettavasti aina rakastanut auringonottoa ja se kyllä näkyy naamasta

Vierailija
27/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botox ja täyteaineet. kasvojen kohotus vasta plus 40v

Kyllä nuoremmillekin tehdään. Botoxista kokemukset huonot - ekalla kerralla otsa jäätyi kiiltäväksi ja kulmat valahti alas. Tokalla kerralla näytti aika ok:lta kun nostettiin kulmia, mutta tulos pysyi vain kolmisen kuukautta. Ap

Vierailija
28/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etköhän ala olla jo 33 v. Aamua iltaa netin syövereissä addiktoituneena varmaankin useita vuosia. Sitä voi muutaman lisävuoden jälkeen näyttä zombilta, kun joku aamu peiliin katsoo. Henkinen köyhyys vie alaspäin. Kannattaa yrittää muutosta.

Vierailija
29/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa esimerkki tähdestä, joka ko. hoitojen vuoksi näyttää ikäistään vanhemmalta :D

Courteney Cox on hyvä esimerkki siitä, kuinka toimenpiteet meni vähän vikaan. Jennifer Anistonilla puolestaan on ollut hyvät naamannuorentajat. Ap

Vierailija
30/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kovin lihava? Usein tukevat näyttävät jo nuorina tantoilta. Esim. Annika Saarikko.

Ja jos on lyhyt täti-tukka sekä silmälasit.

Myös pukeutuminen vanhentaa, teltat ja kaavut hittoon. Samoin jotkut Aarikan puupompulahelmet.

Kaikista oleellisin juttu on hoikkuus. Nuoret on hoikkia.

Vierailija
31/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään ja ikää 43v. Luullaan yleensä huomattavasti nuoremman näköiseksi ;)

Mikä sun pointtisi oli?

Pointtini oli saada parempi mieli itselle kun nuorempi nainen kärsii ikääntymisestä. Oikeasti näytän kyllä 55v:ltä mutta elän omassa haavemaailmassani jotta minulla olisi parempi mieli. Muiden lyttäämisetsä tulee aina hyvä mieli!

32v ei todellakaan ole vanha ja tarvitse mitään kasvojenkohotusta. Ap:lla on ongelma nyt ihan jossain muualla?

No, itse olen 43v ja en tarvitse mitään toimenpiteitä. Iho on hyvä ja kuulas, mikään ei roiku eikä ryppyjä juurikaan ole. Treeni, hyvä ruokavalio ja säännöllinen ihonhoito riittää.

Hyvä sinulle, mutta olemme erilaisia. Minullakin on kuiva ja veltto iho ja kasvojen vähäinen rasva valahtanut poskilta leukaperiin. Kartiolangat ovat kuulemma sulamattomat, vain kudokseen kiinnittyvät kartiot sulavat ja korvautuvat kollageenilla, ja lankoja voidaan myöhemmin ainakin kertaalleen kiristää. Mutta useamman tonnin nekin maksavat, jos koko kasvoihin ottaa.

Vierailija
32/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap olet kovin jäykän ja totisen oloinen, joten mitenkähän käy, jos ottaisit jäykistäjää vähän lisää. Saattaisi mennä huumorin puolelle.

Vierailija
33/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilethan tarpeeksi ja liikut muutenkin? Molemmat kirkastavat ihoa (pidemmän päälle, ei tietenkään hetkessä näy muutos), ja kun aineenvaihdunta toimii, se näkyy naamassakin.

Syöthän tarpeeksi kasviksia, hedelmiä ja marjoja? Ethän juo usein alkoholia? Ruoka- ja juomavaliokin näkyy helposti naamassa.

Pidäthän hiuksistasi huolta ja pukeudut tavalla, joka sopii sinulle? Nämä vaikuttavat kokonaisuuteen.

Nukuthan tarpeeksi ja vaihdathan tyynyliinan tarpeeksi usein? Herättyäsi voisit kokeilla ottaa tavaksi pienen kasvojumppatuokion.

Jos meikkaat, käytäthän meikkiä siten, että se raikastaa ilmettäsi, ei tee tunkkaisemmaksi? Käynti meikkiasiantuntijan luona voisi olla avuksi.

Ja lopuksi: Hymyilethän? Harva kaunistuu, kun ilme on kurtussa. Ilmeen valoisuus myös ajaa jonkun yksittäisen rypyn tms. ohi.

Sinuna kokeilisin näitä ennen mitään järeämpiä toimenpiteitä. Ja vaikka turvautuisit järeämpiin aseisiin ja jos nämä asiat eivät ole kunnossa, kokonaisuus ei ehkä silti parane niin paljon kuin toivot.

Tsemppiä!

Vierailija
34/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ne toimenpiteet vanhentaa ja tekee rumaksi. Itse oot pilannu ulkonäkösi.

Vierailija
35/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Courteney Cox on hyvä esimerkki siitä, kuinka toimenpiteet meni vähän vikaan. Jennifer Anistonilla puolestaan on ollut hyvät naamannuorentajat. Ap

Vikaan mennyt ja jähmettynyt naama niinkuin Sherilyn Fennillä ja Courtney Coxilla ovat ihan eri asia kuin vanhemman näköinen. Laita nyt esimerkki PIENTOIMENPITEIDEN käyttäjöstä, joka näyttää ikäistään vanhemmalta, kiitos.

Vierailija
36/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun pointtisi oli?

Se että ilman täyteaineita näyttää nuorelta ja freesiltä.

Vierailija
37/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppinen miettii KASVOJENKOHOTUSTA

SORRY MUTTA NAURAN!

Odota vähintään 15 v

Luuletko että nyt alkaa nuorentuminen?

36-40 välillä starttaa nopeampi rupsahdus.

Vierailija
38/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siitä nutturastasi kiinni, ja pyöräytä muutama "naksu" myötäpäivään, niin naamasi kiristyy sen verran että näytät kiinalaiselta vähän aikaa. Ja aina kun se pullanaama alkaa roikkua uudelleen, toista ed. mainittu toimenpiden.

Vierailija
39/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy ja iloisuus on kaiken a ja o. Siinä ei auta mikään, jos näyttää aidan seipään nielleeltä.

Vierailija
40/46 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kovin lihava? Usein tukevat näyttävät jo nuorina tantoilta. Esim. Annika Saarikko.

Ja jos on lyhyt täti-tukka sekä silmälasit.

Myös pukeutuminen vanhentaa, teltat ja kaavut hittoon. Samoin jotkut Aarikan puupompulahelmet.

Kaikista oleellisin juttu on hoikkuus. Nuoret on hoikkia.

Juu, tuo KePu-sikojen emä-äiti, A.S on kyllä oikea arkkityyppi tuollaisesta. Hyyyyyyyiiiiiiii hitto !, että se on ärsyttävän ja vastenmielisen näköinen otus. Vaikka "pitäisi" olla vielä nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme