Meni sitten miesystävä ja ystävä kerralla
Pelasin ystäväni kanssa ja hän ihmetteli miksi olen edelleen tämän miehen kanssa, kun miesystäväni liittyi peliin ja kuuli tämän. Sitten miesystäväni kysyi tältä ystävältäni mitä tämä sanoi hänestä ja sen jälkeen he alkoivat riidellä keskenään ja molemmat menivät liian pitkälle. Nyt kumpikaan heistä ei suostu puhumaan mulle.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miks en tajunnu
Siis pelasin ystäväni kanssa onlinepeliä ja ystäväni tenttasi miksi edelleen olen tämän miehen kanssa ja haukkui miestä idiootiksi. No miesystäväni liittyi peliin ja kuuli kun ystäväni haukkui häntä ja hän sitten kysyi mitä hän sanoi hänestä. Sen jälkeen ystäväni alkoi haukkumaan häntä päin naamaa ja miesystäväni alkoi haukkumaan ystävääni. Yritin rauhoitella molempia ja miesystäväni käski mun pitää pääni kiinni ja ystäväni napsahti tästä aivan täysin.
Nyt kumpikaan ei suostu puhumaan. Miesystävä suuttui mulle, koska mun ystävä sanoi todella pahasti hänelle ja ystäväni on vihainen mulle, koska en muka kunnioita itseäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks en tajunnu
--- ystäväni haukkui häntä ja hän sitten kysyi mitä hän sanoi hänestä. --
Voisit hieman terävöittää ilmaisuasi
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli?
Meni Nöpö-Felixin ja Söpö-Fannin lusikat jakoon. Eli 10 ja 12 v.
Miten niin meni... Siis että ihmissuhteet katkesivat lopullisesti?
Höpö sä mitään menettänyt. Pientä elämään kuuluvaa draamaa ja kohta kaikki on kuten ennekin.
No jos nämä kaksi olisivat ¥$·¥®±¶‰£ keskenään niin sitten olisivat menneet molemmat. Luulin otsikosta että oli siitä kysymys.
Olisi ehkä aika haukkua kumpikin idiootti ja potkia ne helvettiin A) asunnosta B)elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli?
Meni Nöpö-Felixin ja Söpö-Fannin lusikat jakoon. Eli 10 ja 12 v.
Kiiltokuvat jäävät Söpö-Fannille. Siitä ei edes keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli?
Miesystävä 30, itse 28 ja ystäväni 22.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No siltä vähän vaikuttaa. Ystäväni toivotti hyvää loppuelämää ja miesystävä sanoi mun pilanneen kaiken mitä meillä oli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siltä vähän vaikuttaa. Ystäväni toivotti hyvää loppuelämää ja miesystävä sanoi mun pilanneen kaiken mitä meillä oli.
Ap
Siis siinä on kaksi mulkkua jotka riitelee keskenään ja laittaa asian sinun syyksi. Sinun pitäisi toivottaa hyvää paskaa loppuelämää niille kummallekin ääliölle.
Miehelle annat persettä sovinnon eleenä ja ystävä varmaan siitä rauhoittuu ajan kanssa itsestään. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli?
Miesystävä 30, itse 28 ja ystäväni 22.
Ap
Ja kehtasit tehdä tuon aloituksen. Toivottavasti olet Porvoosta.
Nakkaisin hiuksista v*ttuun molemmat urpot. Tyypit kinastelevat kuin uhmaikäiset kakarat hiekkalaatikolla ja tämä on jotenkin sinun vikasi? Naurettavaa sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSiis siinä on kaksi mulkkua jotka riitelee keskenään ja laittaa asian sinun syyksi. Sinun pitäisi toivottaa hyvää paskaa loppuelämää niille kummallekin ääliölle.
Hyväähän ystäväni mulle aina haluaa, mutta nyt meni överiksi. Hänen mielestään miesystäväni ei arvosta mua ja miesystäväni mielestä ystäväni ei arvosta mua, koska hän sanoi hänestä niin pahoja asioita, kun riitelivät.
Ap
"Ystävä" on narsisti ja ihastunut mieheesi. Ja koska hän ei voinut saada miestäsi niin päätti ettet sitten sinäkään.
Eipä nuo kumpikaan sua arvosta, eli oikeassa kyllä olivat.
Vierailija kirjoitti:
"Ystävä" on narsisti ja ihastunut mieheesi. Ja koska hän ei voinut saada miestäsi niin päätti ettet sitten sinäkään.
Ystäväni on heteromies.
Ap
Miks en tajunnu