Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Räntää sataa ulkona, istun hiukset rasvaisena sohvalla, olen yksinäinen, syön joka viiden minuutin välein. Pistäkääpä paremmaksi tämä surkeuteni.

Vierailija
05.05.2019 |

Oikeasti tuntuu,ettei enää jaksa yhtään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että nauroin sun kurjuudelle. Mene nyt ensimmäisenä suihkuun, niin olo paranee. Tsemppiä.

Vierailija
2/9 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räntää sataa, istun sohvalla yksin ja mietin, miten minun elämän käy. Ensi viikolla verikokeita, sit vatsakirurgille ja katsotaan mitä tehdään. Ahdistaa. Mut hiukset on puhtaat, kun eilen saunoin. Elämä on pysähtynyt ja silti yritän elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne, täällä paistaa aurinko.

Vierailija
4/9 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen vielä murtunut jalka

Vierailija
5/9 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia että teillä edes hiukset rasvoittuu. Mä oon niin sairas ja kuiva eikä aineenvaihdunta toimi että hiuksetkaan ei enää rasvoitu. Voisin olla viikkokaupalla pesemättä niitä. Sairauden takia.

Vierailija
6/9 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n lapsi kuollut? Onko ap:lla syöpä? Onko ap vanhempiensa omaishoitaja? Onko ap:n mies mustasukkainen ja väkivaltainen? Onko ap saanut kenkää duunista ja auto- sekä asuntoaina painaa? Onko ap kouluttautunut väärälle alalle ja tulevaisuus näyttää tosi pahalta?

Vierailija
7/9 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa blaaa...jospa te valittajat nousisitte siitä sohvalta perseeltänne ylös ja lähtisitte tuonne raikkaaseen ulkoilmaan, ihan vaan käveleen ja ihmetteleen luontoa! Satoi tai paistoi. En ymmärrä tuota ainaista vali vali valitusta, aikuiset ihmiset, hävetkää! Kävely ulkona ei maksa mitään ja tulee hyvä mieli ja varmasti ei masenna/ahista enää niin paljoo. 

Vierailija
8/9 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puutuu toinen jalka ja jo kahden vuoden ajan hoidettu neljää pullistunutta välilevyä. Puutumisoireita ei ole ollut melkein vuoteen. Ahdistaa mitä on tapahtunut, onkohan joku pullistuma taas laajentunut ja painaa hermoon. Pitäisi taas mennä magneettikuvaan ja hinta oli viimeksi lähetteelläkin 200 euroa. Viime kuussa tuli vuosi työkyvyttömyyttä em selkäjjuttujen vuoksi täyteen ja nyt olen siirtyynyt toiselle etuudelle jonka käsittelyssä on mennyt 2.5kk. Olen ollut koko tämän ajan täysin tuloitta. Ja olen 27 vuotias.

Pääsenkö kerhoon?

Olen kiitollinen että perhe huolehtii raha-asioista nyt ja aion juuri lähteä ulos metsään kun nyt ei ainakaan näyttäisi satavan. Käy sinäkin pihalla ja mene sitten suihkuun.

Vierailija
9/9 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räntää sataa, istun sohvalla yksin ja mietin, miten minun elämän käy. Ensi viikolla verikokeita, sit vatsakirurgille ja katsotaan mitä tehdään. Ahdistaa. Mut hiukset on puhtaat, kun eilen saunoin. Elämä on pysähtynyt ja silti yritän elää.

Voi sentään. Mikä sun vatsaa vaivaa? Mä sain onneksi vatsani kuntoon. Kiitos taitavien kirurgien, jotka pelasti henkeni.