Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ketju monia miehiä(?)koskevasta sitotumiskyvyttömyydestä poistettiin?

Vierailija
05.05.2019 |

Eikö aiheesta saa keskustella tällä palstalla?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirkuspuudelointi ei välttämättä ole se, mitä mies toivoo elämältään. Naisten mielestä se on taas "miehen aikuistumista".

HHSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei saa mennä sanomaan tuollaista ääneen ! Se on palstalla totuutta kestämättömien haaskojen mielestä "viha puhetta" Ne suuttuu ja poistattaa tämänkin ketjun. Vaikka sitä ei ääneen saa täällä sanoakaan, se on siitä huolimatta totta.

Vierailija
22/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisi halunnut kuulla kommentin sellaiselta mieheltä joka on kyennyt sitoutumaan,

palstalla päivystävien naisettomien - ja naisetta jäävien - sijaan.

Mun mieheni on tuollainen. Meille sitoutuminen tarkoittaa, että ei tapailla enää muita. Kummallakin silti saa ja pitääkin olla myös omaa elämää. Sitoutuminen ei ole meille toisen kahlitsemista.

Lapsistaan mies kantaa vastuun. On kantanut alusta asti. Mutta minä en sanele, mikä on oikea tapa. Mieheni on lastensa isä eikä kakkosäiti. Hän itse päättää, millaisen isä-lapsi-suhteen on halunnut luoda. Jos hän on esimerkiksi riehuttanut lapsia illalla, nukkumaanmeno on hänen ongelmansa eikä minun. Minä saan lapset helpommin nukkumaan, kun rauhoitan illan. Miehen ei kuitenkaan tarvitse toimia samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin että sellaiset alta miehet jotka saa naisia helposti eivät viitsi sitoutua kun aina voi löytyä joku parempi. Sitoutuvat vasta sitten kun ovat vanhempia ja lihoneet tai muuten vain rupsahtaneet.

Sen sijaan normimiehet eivät sitoutumista pelkää jos vain sopivan kumppanin löytävät.

Vierailija
24/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisi halunnut kuulla kommentin sellaiselta mieheltä joka on kyennyt sitoutumaan,

Mun mieheni on tuollainen. Meille sitoutuminen tarkoittaa, että ei tapailla enää muita. Kummallakin silti saa ja pitääkin olla myös omaa elämää. Sitoutuminen ei ole meille toisen kahlitsemista.

Lapsistaan mies kantaa vastuun. On kantanut alusta asti. Mutta minä en sanele, mikä on oikea tapa. Mieheni on lastensa isä eikä kakkosäiti. Hän itse päättää, millaisen isä-lapsi-suhteen on halunnut luoda. Jos hän on esimerkiksi riehuttanut lapsia illalla, nukkumaanmeno on hänen ongelmansa eikä minun. Minä saan lapset helpommin nukkumaan, kun rauhoitan illan. Miehen ei kuitenkaan tarvitse toimia samalla tavalla.

Mutta tämäkään ei nyt ole miehen kommentti. Haluaisin kuulla tämän mieheltä itseltään.

Vierailija
25/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole niin että sellaiset alta miehet jotka saa naisia helposti eivät viitsi sitoutua kun aina voi löytyä joku parempi. Sitoutuvat vasta sitten kun ovat vanhempia ja lihoneet tai muuten vain rupsahtaneet.

Sen sijaan normimiehet eivät sitoutumista pelkää jos vain sopivan kumppanin löytävät.

En usko. Tunnen monia ei-alfoja kaverimiehiä joilla on vaikeuksia sitoutua. Etsivät jotain tavoitramatonta prinsessaa eivätkä kiinnostu niistä naisista joihin heillä olisi mahdollisuuksia.

Vierailija
26/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tunnen monia ei-alfoja kaverimiehiä joilla on vaikeuksia sitoutua. Etsivät jotain tavoitramatonta prinsessaa eivätkä kiinnostu niistä naisista joihin heillä olisi mahdollisuuksia.

Eihän tasoja sen enempää kuin koko tasoteoriaa ole olemassakaan ? Näinhän te akat sitä koko aika selitätte ??!! Että miten se nyt sitten lopun viimmein oikein on ??

Koomisia kurahaaroja, kertakaikkiaan........ :D :D :D

Vierailija
27/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tasoja sen enempää kuin koko tasoteoriaa ole olemassakaan ? Näinhän te akat sitä koko aika selitätte ??!! Että miten se nyt sitten lopun viimmein oikein on ??

Sinä olet oletetun tasoteoria jakojäännös.

Vierailija
28/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me akat? Sori, mutta en hahmota maailmaa noiden sun ryhmien kautta. On naisia joita en laske samaan me-ryhmään kanssani ja miehiä, jotka lasken. Tasoillakin tarkoitan luultavasti jotain muuta kuin sinä.

Vierailija
29/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän tiedä miksi jotkut miehet eivät sitoudu! Pitäisikö hänen vastata muiden puolesta?

Itse olen sitoutunut jo pitkään. Ainoa vastaukseni on mummovainaan sanonta:" Ei yksi kivi jauhoja tee!"

Oliko itselle vaikeaa? Mitkä ovat kokemukset kaveripiiristä? Varmasti pystyy vastaamaan.

Sitoutuminen oli ja on helppoa. Oikean löytäminen oli vaikeaa.

Kaveripiireissä melkein pelkästään eroja. Pettämistä, erimielisyyttä melkein kaikesta, siis ne tavalliset.

Olemme olleet liitossa parikymmentä vuotta ja ei lapsia. Eikä tule. Se on molempien tahto.

Vierailija
30/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän tiedä miksi jotkut miehet eivät sitoudu! Pitäisikö hänen vastata muiden puolesta?

Itse olen sitoutunut jo pitkään. Ainoa vastaukseni on mummovainaan sanonta:" Ei yksi kivi jauhoja tee!"

Oliko itselle vaikeaa? Mitkä ovat kokemukset kaveripiiristä? Varmasti pystyy vastaamaan.

Kaveripiireissä melkein pelkästään eroja. Pettämistä, erimielisyyttä melkein kaikesta, siis ne tavalliset.

Olemme olleet liitossa parikymmentä vuotta ja ei lapsia. Eikä tule. Se on molempien tahto.

Miten sen oikean etsiminen sulla tapahtui? Vedätitkö monia etsiessäsi?

Vierailija
31/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen oikean etsiminen sulla tapahtui? Vedätitkö monia etsiessäsi?

Työpaikalta löytyi, enkä vedättänyt ketään. Minua vedätettiin aiemmin.

Sait muuten alapeukun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi