Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ketju monia miehiä(?)koskevasta sitotumiskyvyttömyydestä poistettiin?

Vierailija
05.05.2019 |

Eikö aiheesta saa keskustella tällä palstalla?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kyky aikuistua kyseenalaistettiin ja se meni tunteisiin?

Vierailija
2/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kyky aikuistua kyseenalaistettiin ja se meni tunteisiin?

Minä olen mies ja minua ketju ei haitannut, vaikka naisten mielestä tuskin "aikuinen" olisinkaan vaikka olenkin kolmikymppinen omasta elämästä vastuun ottava mies.

Sanoinkin, että naisten mielestä miesten aikuistuminen on naisten tottelu ja hauskanpidon lopetus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tosiasiat tulla ikävästi esiin, niin joutui poistattamaan sen. Täällähän EI SAA missään nimessä sanoa ääneen tosiasioita. Koska kun niistä ei puhuta, niin niitä ei ole olemassakaan ! Ei saa rikkoa illuusiota !

Vierailija
4/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin jollekin naiselle meni tunteisiin kun miesten tulkkaus siitä mikä on naisten tarkoittamaa "aikuistumista", sai paljon peukkuja. Naisethan ei monesti kestä kun joku on eri mieltä.

Vierailija
5/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet naiset eroavat?

Vierailija
6/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yksikin ihminen ilmoittaa ketjun asiattomasti, se poistetaan. Musta yp ei hirveästi täällä vaikuta arvioivan mitä ketjuissa on...kaikki jotka joku ilmiantaa, poistetaan?

Vierailija
7/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisemmin jollekin naiselle meni tunteisiin kun miesten tulkkaus siitä mikä on naisten tarkoittamaa "aikuistumista", sai paljon peukkuja. Naisethan ei monesti kestä kun joku on eri mieltä.

Tämä.

Vierailija
8/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy

Vierailija
9/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut sitä ketjua mutta aikuistuminen on niin monisyinen käsite, että jokaisella on siitä oma käsitys. Itse ajattelen niin, että nykyään on onneksi monia muotoja elää aikuisena eikä ole onneksi pakko mennä 1950-luvun suomifilmin tyyliin elämän alusta loppuun.

Vierailija
10/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia harmittaa eniten ne miehet, jotka ottavat vastuun elämästään ihan itsekseen ilman naista.

Vierailija
11/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lapset pääsevät liian vähällä. Ei tarvitse tehdä töitä, ei tarvitse opiskellakaan, kotityöt hoitaa äiskä, taskuraha järjestyy.  Täysikäiselle sossu maksaa kämpän ja vermeet ja sen verran taskurahaa, että sillä maksaa kaljat ja maksalaatikon ja päivät voi käyttää pelailemiseen. 

Tokihan iso osa porukasta edelleenkin opiskelee ja tekee töitä ja pyrkii eteenpäin, mutta jos ei ole sen kummempia ambitioita, voi ihan mukavasti elellä leikkien ja laulellen. 

Kunhan yhteiskunta vaihtaisi hyysäysmentaliteetin kyttäysmentaliteettiin lapsen 0-18 vee kasvuajaksi, saataisiin toisenlaisia hedelmiä.

Aluksi ystävällisellä mutta periksiantamattomalla niskaanhengityksellä huolehditaan siitä, etteivät mutsit ja faijat lähde sluibailun tielle siinä vaiheessa, kun masentava vauva-arki alkaa. Katsotaan, että kotihommat hoituu, eikä ulkoisteta ilman muuta vanhempien lasten hoitoa "varhaiskasvatukseen" vaan tuetaan sitä, että perhe oppii elämään yhdessä ja hoitamaan hommansa. Sen jälkeen koulu astuu kuvaan, ja siellä ystävälliset opinto-ohjaajat huolehtivat siitä, että koulussa käydään, lisäapua saa tarvitessa ja  tulevaisuuden suunnittelu alkaa jo vähintään yläkoulussa, jottei Mikä Hitto Minusta Tulee Isona En Kestä Näitä Paineita-moodi iske päälle. Koulusta sitten opiskelemaan ja duuniin, niin että asenne työn tekemiseen on kohdallaan ja työn, huvin ja levon osuus tasapainossa.

Vierailija
12/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia harmittaa eniten ne miehet, jotka ottavat vastuun elämästään ihan itsekseen ilman naista.

Sehän se on, kun ei pääsekkään loisimaan toisen kustannuksella ja toteuttelemaan "meidän unelmia". Tuotahan ei saa sanoa ääneen, kuten huomattua. Se vain puree hermoon kuin jääpiikki selkänikamien välissä. Koska se on totta. Ja se sama harppu poistattaa tämänkin kohta 1...2....3....4.........

Vierailija
13/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vastuunotto näkyy sinussa vahvana tuossa oman viestin yläpeukussa  :D

Vierailija
14/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet asentanut vakoiluohjelman....?

Noh, en koskaan peukuttele omia tekstejäni.

Vierailija
15/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisi halunnut kuulla kommentin sellaiselta mieheltä joka on kyennyt sitoutumaan,

palstalla päivystävien naisettomien - ja naisetta jäävien - sijaan.

Vierailija
16/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se on, kun ei pääsekkään loisimaan toisen kustannuksella ja toteuttelemaan "meidän unelmia". Tuotahan ei saa sanoa ääneen, kuten huomattua. Se vain puree hermoon kuin jääpiikki selkänikamien välissä. Koska se on totta. Ja se sama harppu poistattaa tämänkin kohta 1...2....3....4.........

Mä en usko tuohon. Mitä tai ketä se haittaa jos tuollainen mies rauhassa elää omaa elämäänsä? Ongelmia tulee vasta silloin jos mies kuitenkin jossain muodossa haluaa naisen tai naisia elämäänsä.

Vierailija
17/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisi halunnut kuulla kommentin sellaiselta mieheltä joka on kyennyt sitoutumaan,

Ei hän tiedä miksi jotkut miehet eivät sitoudu! Pitäisikö hänen vastata muiden puolesta?

Itse olen sitoutunut jo pitkään. Ainoa vastaukseni on mummovainaan sanonta:" Ei yksi kivi jauhoja tee!"

Vierailija
18/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän tiedä miksi jotkut miehet eivät sitoudu! Pitäisikö hänen vastata muiden puolesta?

Itse olen sitoutunut jo pitkään. Ainoa vastaukseni on mummovainaan sanonta:" Ei yksi kivi jauhoja tee!"

Oliko itselle vaikeaa? Mitkä ovat kokemukset kaveripiiristä? Varmasti pystyy vastaamaan.

Vierailija
19/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet asentanut vakoiluohjelman....?

Noh, en koskaan peukuttele omia tekstejäni.

Valehtelet. Vakoiluohjelma paljasti senkin.

Vierailija
20/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkuspuudelointi ei välttämättä ole se, mitä mies toivoo elämältään. Naisten mielestä se on taas "miehen aikuistumista".