Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen lukee vuonna 2019 paperille painettua kirjaa tai käyttää pöytätietokonetta?

Vierailija
05.05.2019 |

Täytyy kyllä olla menneisyyteen jämähtänyt fossiili

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökortti ei toimi älypuhelimella tunnistautumiseen,pitäisi olla kiinteä nettiyhteys.

Vierailija
2/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pöytätietokonetta kun en tykkää läppäreistä.

Ja kirjan haluan lukea ihan painettuna tekstinä.

Enkä ole fossiili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en käyttäisi pöytätietokonetta? Parempi ergonomia ja enemmän tehoa. Lisäksi myös hinta-laatusuhde parempi.

Vierailija
4/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllinen ihminen. Paperikirjaa on mukava lukea. Pöytäkone taas on tehokas ja näyttö iso.

Vierailija
5/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka suojelee silmiään? Itselle tablettikirja on sama asia kuin päänsärky.

Vierailija
6/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas naurattaa ihmiset jotka yrittävät tehdä kaiken kännykällä vaikka se ei siihen sovi :D

Vierailija
7/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen molempia, vaikka käytän myös läppäriä, tablettia ja sekä sähköisiä- että äänikirjoja. 

Pöytäkoneella on paljon järkevämpää tehdä töitä Photoshopilla ja Illustrationilla, koska koneessa on tehoja enemmän ja ohjelmat toimii sujuvasti. Vaikka mun läppäri on ihan viimeistä huutoa ja tehokas tämäkin, niin ei tässä silti kyseiset ohjelmat toimi yhtä jouhevasti kuin pöytäkoneella. 

Työssäni tarvitsemia referenssikirjoja (olen kuvittaja) käytän paljon mieluummin oikeita kirjoja kuin sähköisiä, sillä mulle on vaan aivan eri asia tässä tilanteessa oikea kirja kuin tietokoneen näytöltä katseltava sähkökirja. Vapaa-ajalla sitten luen kirjani sähköisinä tai kuuntelen niitä äänikirjoina. 

Vierailija
8/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 18v poika.

Pöytätietokoneen on itse kasannut tehokkaaksi pelikoneeksi. Koneella tietysti hoitaa kaikki muutkin asiat mitä nyt koneella tehdään.

Kirjoja lukee iltaisin sängyssä ja silmille parempi perinteinen kirja.

Itse olen jo 40v fossiili ja käytän läppäriä/kännykkää. Kirjoja en ole "ehtinyt" lukemaan vuosiin, mutta jos lukisin, niin mielummin perinteinen kirja kuin e-kirja.

Vierailija
9/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellainen ihminen omituinen joka ei ole sun kanssa samanlainen.

Vierailija
10/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkoneessa toimii Linux paremmin.

Vierailija
11/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen ainoastaan painettuja kirjoja. Jos se tekee minusta fossiilin niin tehköön. En piittaa.

Vierailija
12/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Mainitsemillasi asioilla ja menneisyyteen jämähtämisellä ei ole mitään tekoa keskenään.

Vierailija
13/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pöytäkonetta ja luen painettuja kirjoja, koska haluan ja voin. Ja olen 29-vuotias. Vittuako se ketään kiinnostaa onko se ap:n mielestä outoa vai ei.

Vierailija
14/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luen kirjani paperista, silmät ei kestä tietokonetta enää vapaa-aikana, varsinkaan iltaisin.

Pöytäkone on parempi jos tarvitsee työssä esim kuvankäsittelyohjelma.

Ihan ohiksena, olen miettinyt että miten digisukupolven silmät pelittävät vielä nelikymppisenä.

Vierailija
15/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pissis, miksi edes kommentoitte sille

Vierailija
16/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt ihminen hankkii tietoja ja lukee kirjoja. Pöytäkone on tuhat kertaa parempi kuin rimpula läppäri. Kirjat ovat olleet aina ajattelevan ihmisen ilo ja tuki. Digi taas pinnallisille ja levottomille kohkaajille ominaista. Ei riitä keskittymiskyky kirjan lukemiseen.

Vierailija
17/17 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas naurattaa ihmiset jotka yrittävät tehdä kaiken kännykällä vaikka se ei siihen sovi :D

Nykyiset älypuhelimet on täysin sopimattomia mihinkään. Liian suuria ja epämukavia kännykäksi, netin käyttöön taas onnettoman pieniä. Valmiusaikakin on surkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme