Mikä itseruskettava voide vauvalle?
Halutaan vähän väriä pintaan vauvalle. Mitä te olette käyttäneet? Meillä siis 5 kk ikäinen prinsessa. Luin jostain että kannattaa sekoittaa perus voiteeseen niin se hoitaa samalla vauvan ihoa.
Kommentit (19)
Tuon ikäiselle on parempi jos annatte sille ihan luomuna aurinkoa. Eli rannalle vaan makaamaan ja ruskettumaan. Toki voitte viedä vauvan myös solariumiin jos on varaa.
Minä olen valellut vauvan öljyllä ja vienyt muutamaksi tunniksi aurinkoon makaamaan joka päivä. Ihmiset ihailevat kuinka eksoottisen värinen vauva minulla on.
ProvSunBaby-voidetta käytettiin meillä, mutta siitä tuli aivan liian himmeä rusketus meidän makuun. Parempi siis antaa vauvan ottaa aurinkoa luomusti ja unohtaa voiteet! Vaikutetta voi sitten tehostaa aurinkopuutetilla.
Muistakaa ostaa bikinit kun grillaatte WT-vauvalle ihosyöpää.
Lapsen oma kakka on luonnonmukainen värivoide.
Suklaavanukasta pintaan ja uuden vauvan tuoksu säilyy pitkään.
Olisit mamma ajatellut ajoissa, ihan myös luomuruskettuneen vauvan olisti saanut melko pienellä panostuksella.
Noin tyhmillä vanhemmilla on ihan luonnostaan ruskeat vauvat.
1-vuotias hoitaa asian jo itsekin, kun saa hetken rauhassa puuhailla vesivärien kanssa.
Suihkurusketuksella saat parhaan lopputuloksen. Muista ottaa vauvalta vaippa pois suihkutuksen ajaksi, ettei tule ällöjä vaipparajoja.
Ei tuon ikäisillä vielä saa käyttää erillistä purkissa olevaa aurinkorasvaa! Tsiisus. Eikö neuvolassa nykyään opeteta mitään? Margariinirasiasta Floraa iholle (huom! puuveitsellä) ja sitten aurinkoon, jolloin tulee erittäin hyvä lopputulos.
Oletko tiedustellut apteekista vaihtoehtoja?
Ihan sairasta läppää. Keitä naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valellut vauvan öljyllä ja vienyt muutamaksi tunniksi aurinkoon makaamaan joka päivä. Ihmiset ihailevat kuinka eksoottisen värinen vauva minulla on.
Ja aiheutat syöpää,ryppyjä ja näön huononemista lapsellesi.Sekopää.
Aikuisten oikeasti kirjoitti:
Ite oot kei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aiheutat syöpää,ryppyjä ja näön huononemista lapsellesi.Sekopää.
Mitä siitä väliä, kun tulee rusketus mistä muut äidit kateellisia
Aikuisten oikeasti kirjoitti:
Joo siis ooämgee
Et kai ole tosissasi?