Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulla on tarjottavana suhteessa?

Otetaan selvää
05.05.2019 |

Usein saa lukea naisten valitusta, että miehet haluavat vain seksiä, eikä kukaan nainen halua olla pelkkä reikä. Eipä tietenkään.

Siksipä kysyn, mitä juuri sinulla on tarjota miehelle suhteessa? Keskusteletko mielelläsi vaikkapa politiikasta tai urheilusta? Saatko miehen nauramaan? Lähdetkö miehen mukaan vaikkapa jääkiekko-otteluun?

Vai oletatko miehen olevan onnellinen, kun saa totetuttaa sinun haaveitasi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinusta se, että nainen toivoo miehen näkevän hänet muunakin kuin reikänä on sama asia kuin se, että nainen olettaa miehen olevan onnellinen vain toteuttaessaan naisen unelmia. Kummallinen käsitys parisuhteesta sinulla. 

Voihan aloituksen noinkin väärin tulkita.

Kun käyttää stereotyyppisiä pelkistyksiä, tulee tulkituksi pelkistetysti. Terveessä suhteessa ei toteuteta joko miehen tai naisen unelmia, vaan ihan molempien unelmia. 

Vierailija
22/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä minä enkelikasvoinen kiltti mies tarjoaisin naiselle? Lojaalisuutta ja kyltymättömyyteni. Mulla seisoo ihan koko ajan ja tekee mieli. Osaan myös laulaa 80 luvun lauluja ja heiluttaa lantiota, peppua ja rytmikästä hip thrustia. Suosikki kappale on Careless Whisper.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinusta se, että nainen toivoo miehen näkevän hänet muunakin kuin reikänä on sama asia kuin se, että nainen olettaa miehen olevan onnellinen vain toteuttaessaan naisen unelmia. Kummallinen käsitys parisuhteesta sinulla. 

Kun käyttää stereotyyppisiä pelkistyksiä, tulee tulkituksi pelkistetysti. Terveessä suhteessa ei toteuteta joko miehen tai naisen unelmia, vaan ihan molempien unelmia. 

Tietysti ideaalitilanne on, että molemmilla on samanlaiset unelmat. Olen vain pistänyt merkille, että aina näin ei ole. Eihän perheissä muuten rahasta, vapaa-ajasta, kotitöistä tai lapsista riideltäisi.

Vierailija
24/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ideaalitilanne on, että molemmilla on samanlaiset unelmat. Olen vain pistänyt merkille, että aina näin ei ole. Eihän perheissä muuten rahasta, vapaa-ajasta, kotitöistä tai lapsista riideltäisi.

Ideaalitilanne on, että molemmilla on ihan omat unelmat ja toinen tukee toista niiden toteuttamisessa. Niiden unelmien ei todellakaan tarvitse olla samanlaisia. Mies voi esimerkiksi unelmoida pääsemisestä jääkiekon MM-kisoihin ja nainen vaikkapa valmistumisesta lääkäriksi. Heillä on toimiva parisuhde, jos molemmat ymmärtävät toistensa unelmat, ei siksi että heillä pitäisi olla yhteiset unelmat. Riitelyllä ei ole useinkaan mitään tekemistä unelmien kanssa. Tuskin kenenkään unelma on pestä vessaa, mutta se on vain pakko välillä tehdä. Riitä syntyy siitä, että kumpikaan ei sitä suostu tekemään, ei siitä että jompi kumpi yrittää estää toista toteuttamasta unelmaansa vessanpesusta. 

Vierailija
25/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettavaa on mm. elämänilo, into ulkoilmaelämään eli minusta saa seuraa kalaan ja merelle, teen mielelläni hyvää ja ronskia ruokaa, olen uskollinen ja pidän seksistä, keskustelen mieluummin asioista kuin vänkkään ongelmistani, ja yritän olla reilu ja suora.

Mieheltä toivon suurinpiirtein samaa linjaa.

Vierailija
26/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kodinhoitoa; siivoamista, ruuanlaittoa, leivontaa, ikkunanpesua, kasvien hoitoa etc.

Huolehdin itsestäni, olen timmissä kunnossa (bmi 19) ja urheilen 5h/viikko ja lenkit päälle. Laittaudun lähes viikon jokaisena päivänä edustuskuntoon. Tykkään petipuuhista enkä ole erityisen estynyt.

Tykkään hemmotella toista osapuolta.

Ulkoilmailut kiinnostaa; lenkit, eräjormailut, mökkeilyt yms.

Mutta en kelpaa, on niin korkealla miesten kriteerit että harva niihin yltää.

Vierailija
27/27 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. :DDD kukas muukaan?????

mut saa mukaan omasta mielestäni tylsiinkin juttuihin, mut saa varmaan kaikkialle mukaan. en viihdy : alkon käytätjien seurassa enkä huumehörhöjen kanssa. kaikkialle muualle mut saa. :DDDDDD

oikeestaa mieluummin lähen ehkä jonkun mukaan kun keksin aina ite tekemistä....

mul ei varmaa ikin oo ollu miestä jota kiinnostais tehdä niitä asioita mitä MÄ haluan. se on aina ollu nii et mies saa raivarit jos joutuu mun kanssa tehdä sitä mun juttua, mutta toisinpäin ne on olettanu että "täähän on niinku pitääki olla."

mut myös vaadin sit tosi paljon mun palvomista yms. Muuten oon tosi välinpitämätön ja ei mua vaan kiinnosta. :DDDDDDDDD

en jaksa alkaa avautumaan itestäni sen enempää ei oo tarvetta, en etsi palstalaisista itselleni miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän